Najlepsze jest to, że te ustawienia są w zasięgu normalnego współczesnego komputera. Podkręcony quad core, przyzwoita karta graficzna (jedna) i jest płynne 50 fps wzwyż. Dla mnie RoF jest najlepiej działającym simem jaki mam na dysku.
W moim wypadku to 2500k (lajtowo puszczony na 4,5Ghz) + 8GB + HD6870 i faktycznie można dowolnie ustawiać te suwaczki i zawsze jest dobrze. Nawet na mojej i7 poprzedniej generacji i HD4890 jest cacy.
Fajnie że jest obsługiwany, ale Supersampling przez samą technikę działania jest bardzo wymagający - i im wyższa rozdzielczość na jakiej gramy, tym większe wymagania dotyczące, przede wszystkim pamięci karty graficznej. Problem z morfologicznym AA u ATi jest taki, że pracuje już z gotową, renderowaną klatką i przez to potrafi łączyć wszystkie możliwe minusy różnych technik wygładzania. Przykładowo w Supersamplingu, problematyczne mogą być drobne elementy o mocnym kontraście, jak np napisy, które po SSAA mogą być rozmyte, co niweluje się poprzez renderowanie ich po procesie SSAA. Przy Morfologicznym wygładzaniu ATi takiej możliwości nie ma. Póki co SSAA to najlepsza technologia pod względem jakości obrazu, ale nie wyobrażam sobie sprzętu, który miałby pociągnąć 4xSSAA przy zestawie z Tripple Head To Go w rozdzielczości 5760 x 1080 przy 60Hz... w końcu każda klatka wtedy renderowana ma 23040x4320 i wymaga coś koło 400MB zajmowanej pamięci buforu :karpik
Ja tam nie mam spinki na takie rzeczy. Dla mnie to mogło by nie istnieć w sumie, ale jeżeli już jest to nie będę masochistą i nie ustawię sobie Super Samplingu żeby mieć i z 80 klatek robi się 12. Tym bardziej, że normalne wygładzania dają równie dobry efekt, więc walić to

. Pakowanie się w 3xSLI/CF tylko dla zaznaczenia jednej opcji uważam za bezsens zwłaszcza, że kosztuje nas to parę tysiaków.
Także pod względem graficznym nic więcej nie wymagam i chciałbym żeby wszystkie tak działały

.