Autor Wątek: Dark Blue Word - mody dla grających offline  (Przeczytany 61860 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpnia 08, 2011, 13:13:00 »
Witajcie.
Zachęcony komentarzami postanowiłem powrócić do iłka i sprawdzić cóż to takiego ten DBW :) No niestety mimo zainstalowania nowej kopi iłka + wszystkie patche do 4.10.1 + UP3 RC4 + wszystkie  DBW (czyli od 1.1 do 1.4) mod nie chce działać :( Przeinstalowałem jeszcze raz tyle tylko że teraz wrzuciłem tylko najnowsze DBW i nic. W selektorze mogę wybrać DBW ale gra się nie uruchamia. Selektor znika na chwile, pojawia się i nic dalej się nie dzieje. Gra z wybranym UP3 uruchamia się normalnie. Próbowałem majstrować coś przy ilości pamięci ram ale żadna kombinacja nic nie pomaga. Czy winę może ponosić Win7 64bit?

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 08, 2011, 13:27:20 »
Czy winę może ponosić Win7 64bit?
Nie, bo u mnie działa.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 08, 2011, 15:16:19 »
Cytuj
Witajcie.
Zachęcony komentarzami postanowiłem powrócić do iłka i sprawdzić cóż to takiego ten DBW  No niestety mimo zainstalowania nowej kopi iłka + wszystkie patche do 4.10.1 + UP3 RC4 + wszystkie  DBW (czyli od 1.1 do 1.4) mod nie chce działać  Przeinstalowałem jeszcze raz tyle tylko że teraz wrzuciłem tylko najnowsze DBW i nic. W selektorze mogę wybrać DBW ale gra się nie uruchamia. Selektor znika na chwile, pojawia się i nic dalej się nie dzieje. Gra z wybranym UP3 uruchamia się normalnie. Próbowałem majstrować coś przy ilości pamięci ram ale żadna kombinacja nic nie pomaga. Czy winę może ponosić Win7 64bit?
UP3 też musi być zainstalowane koniecznie.
Pierwsze co przychodzi mi do głowy to że w JSGM masz wybrane #UP#_Enabel_UP3.0 lub coś z UP.
Wejdź tam gdzie masz zainstalowaną grę i  w JSGM  upewnij się że wszystko z UP i SAS jest po lewej stronie.
Następnie w Selector wybierz Dark Blue World i zapisz.
I wybierz w Selector start powinno zagrać, daj znać czy zadziała?
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

mmaruda

  • Gość
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 08, 2011, 16:50:30 »
Ważne też jak się instaluje - przed instalowaniem czegokolwiek na UP3 (to się też tyczy kolejny RC patchy) trzeba wyłączyć wszystkie mody JSGME.

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 09, 2011, 10:52:51 »
Cytuj
postanowiłem powrócić do iłka

Iłek nie znosi niewierności i odstawiania na boczne tory.  :021:

Na twoim miejscu po instalacji każdego patcha i moda od razu bym sprawdzał, czy gra się odpala. Dopiero potem instalowałbym kolejne.
Mi się kiedyś tak zdarzyło, że wywaliłem całą grę, po czym instalowałem "hurtem" wszystkie patche i mody. Odpalona gra dochodziła do iluś tam procent i wywalało mnie na pulpit.
Wywaliłem grę jeszcze raz i instalował dodatki po kolei, po czym od razu sprawdzałem. Gra uruchamiała się. Tak doszedłem do ostatniego patcha i moda i... gra się odpaliła. Do dziś nie mam pojęcia co robiłem przedtem nie tak, że iłek nie włączał się.

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpnia 09, 2011, 13:33:19 »
Uff:) Już działa. Przeinstalowałem wszystko od początku. Tak jak radziliście sprawdzałem i dbałem o to by wszystkie mody były wyłączone przed instalacją każdego nowego elementu. Sprawdzałem też czy po każdym nowym dodaniu patcha lub moda wszystko działa, no i działa. Po krótkich lotach mogę powiedzieć ze DBW mi się podoba.
P.S Tyle fajnych modów jest do Ilka szkoda że nie ma kogoś kto by najlepsze elementy z tych modów  połączył w jeden zbiorczy.

bober

  • Gość
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 09, 2011, 15:52:17 »
Dla zainteresowanych . Wersja 1.5  dostępna.
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,16539.0/topicseen.html
Pozdrawiam

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 10, 2011, 20:06:04 »
Panowie,
Mam problem z robieniem screenów.
Po naciśnięciu klawisza prtsc pojawia się klasyczny komunikat że pamięć nie może być "read".
Screen się robi mimo wszystko, ale Iłka - wywala.

Czy powodem tego może być fakt, że zainstalowałem sobie 3 mody na DBW?
  - nowe "guneffects"
  - B-26 od Ranwersa
  -T 33 Shooting Star

Dziękuję za pomoc.

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpnia 10, 2011, 20:31:45 »
Cytuj
pojawia się klasyczny komunikat że pamięć nie może być "read".

Cytuj
Czy powodem tego może być fakt, że zainstalowałem sobie 3 mody na DBW?

Niestety tak. To jest tak upierdliwa sprawa z tym "pamięć nie może być read", że powodem problemów może być każda bzdurka, która szuka sobie wirtualnej pamięci na twardzielu.
Mnie w ten sposób wywala z iłka regularnie w kilku kampaniach. Wywala mnie nawet z tak starych kampanii jak płatny dodatek "Overlord". Nie mam pojęcia dlaczego, przecież w tej staroci (chyba z 2005 roku) nie lata tylu samolotów, aby zawalały całą pamięć komputera z 2010 roku...

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 10, 2011, 21:41:12 »
Ok, znalazłem przyczynę.
Niestety - B-26 Marauder mistrza Ranwersa powoduje jakiś konflikt w DBW.
Szkoda, ponieważ to jeden z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie modów.

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpnia 10, 2011, 21:55:13 »
Cytuj
Niestety - B-26 Marauder mistrza Ranwersa powoduje jakiś konflikt w DBW.

Czyli być może to kwestia nowej wersji buttons. Nowe samoloty często gryzły się ze starymi wersjami buttons, ale wtedy wywalało z gry po dojściu, bodajże do 70 procent.
Dziwne, że teraz jest to cholerne "pamięć nie może być read".

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpnia 10, 2011, 22:47:59 »
Ja tym razem miałem szczęście - po zainstalowaniu B-26 gra odpala się bez problemu.
Jedyny zgrzyt to  zawieszanie się gry, gdy chce się "przeskoczyć" ze stanowiska górnego strzelca na tylnego. Trzeba jeszcze raz wcisnąć przycisk, gra się co prawda odwiesza, ale "przenosi" gracza od razu na fotel pierwszego pilota.
Na szczęście w mojej sytuacji "strategicznej" bombowce służą mi do zestrzeliwania.  :021:
A maszynka jest naprawdę niezła. Wielkie dzięki Ranwers!

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpnia 10, 2011, 22:58:44 »
Bądźmy precyzyjni - B26 w DBW - dziala doskonale. Grę wywala dopiero podczas próby wykonania printscreena. Tutaj jest jakiś konflikt. Być może Ranwers wyjaśni, o co w tej konfiguracji może chodzić.

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpnia 10, 2011, 23:06:39 »
Faktycznie wyraziłem się nieprecyzyjnie. Mam szczęście: w żadnej sytuacji mi tym razem nie wywala. Nawet gdy robię printscreena:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/192a3f1f7c6c9890.html

Duże problemy miałem z poprzednimi maszynami, np. Wellingtonem.

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpnia 10, 2011, 23:17:33 »
Przy okazji zapytam. Czy macie problem z mapą Battle of France? U mnie w ogóle nie działa w FMB.