Ta, podobnie z mapami BoB i jeszcze kilkoma, staje się że gdzieś na SASie ktoś radził włączenie kompresji tekstur STSTCośtam, ale nie próbowałem. Nie wiem, czemu wciąż dorzucają te mapy, są albo za duże, albo zbugowane. Podobnie jest z niektórymi samolotami (Tigermoth np po wylądowaniu podskakuje jak piłeczka kauczukowa), o heli nie mówiąc. To chyba bardziej problem z UP3 niż DBW, ale im bardziej się zagłębiam w to wszystko, to tak z 1/3 stuffu nie działa, albo źle działa, można by było zaoszczędzić te kilka giga na dysku.
Coś też mieszają z modelami lotu:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,17165.72.htmlNie znam się na tym, ale zawsze miałem wrażenie, że Mustang do Dory miał się tak jak Ford Mustang do BMW M3

W każdym razie to co zrobili w DBW z Ta-152 H, to jakiś koszmar - na dużych wysokościach ten samolot nie jest ani zwrotny, ani szybki, albo ja nie umiem na tym nowym FMie działać - stockowe są IMO ok, zwłaszcza, że ostatnie patche od TD zrobiły z Mustanga niemal odrzutowiec z funkcją fly-by-wire.