Autor Wątek: Dark Blue Word - mody dla grających offline  (Przeczytany 61853 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #135 dnia: Lutego 07, 2014, 01:22:15 »
Ponieważ uważam że jeden obraz lepszy niż tysiąc słów opisu, więc takie coś: KLIK!
Dziękuję, dobranoc.

P.S. Nie jestem bogiem hardware`u, ale ponieważ często bywam u niektórych z Was i widzę różne konfiguracje sprzętowe, więc pozwolę sobie na następującą konkluzję:
-nie widziałem jeszcze dwóch takich komputerów, na których będzie to działać/wyglądać/mieć FPS/nie kaszanić się tak samo.
-instalacja jest popieprzona zgodnie z najlepszymi tradycjami modów do Iłka i nadal z uporem maniaka scena Il-2 SAS i okolice nie potrafi stworzyć jednego torrenta z którego możnaby zassać i zainstalować całość jako jeden zestaw instalacyjny. Zamiast tego jest rzeźba w miękkim, ciepłym i śmierdzącym materiale oraz pół zmarnowanej niedzieli bez gwarancji że to w ogóle ruszy.
-mimo powyższego, naprawdę warto to mieć.

Obowiązujący obecnie powyższy zestaw obowiązkowy do szturmowika w postaci DBW+New TFM+GurnerFX jest dziś szczytowym momentem rozwoju tej gry i na pewno pozycją obowiązkową dla starych pierdzieli z The Forum. CoD nie jest dla mnie w tej sytuacji żadną alternatywą, bo ta kompilacja funkcjonalnie niewiele mu już ustępuje, jest wciąż rozwijana i wygląda tak samo jak na tym filmie i działa nieźle na moim laptopie w 1600x900, a jest to czteroletni śmierdzący Szajsung R780 którego specyfikacja raczej nie umożliwia polatania w CoD.

Uważam że temat z racji paru naprawdę nowych funkcji nieznanych wcześniej tzw. endżinowi szturmowika zasługuje na parę zdań opisu i jest takie społeczne zapotrzebowanie żeby red. Gruba Parówa napisał jakąś małą recenzję na ten temat, ew. kopnął w dupę swojego kumpla żeby napisał. Bo skala tego moda już dawno wykracza daleko poza to co pamiętamy ze starego, poczciwego "Iłka", a można odnieść wrażenie że przechodzi toto jakoś bez echa. A szkoda.
-Mamo dlaczego ci ludzie klęczą?
Bo to synku E24 jedzie.
-A ten za nim, to ma awarię?
Nie synku, to diesel.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #136 dnia: Lutego 07, 2014, 09:36:48 »
Coż masz rację, wszystko jest jest jakby znane ale zarazem piękniejsze, oprócz kokpitów które nie umywają się do CloDa w najmniejszym stopniu ;).
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #137 dnia: Lutego 07, 2014, 11:43:03 »
Tak, kokpity i zachody słońca są raczej nie do przeskoczenia dla szturmowika. To fakt.
-Mamo dlaczego ci ludzie klęczą?
Bo to synku E24 jedzie.
-A ten za nim, to ma awarię?
Nie synku, to diesel.

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #138 dnia: Lutego 07, 2014, 20:54:02 »
To co robi Freddy i C6_Claymore w cockpitach jest niesamowite.
Od strony wizułalnej brak tylko dynamicznych cieni.
Kilka przykładów pracy Frediego:
http://img22.imageshack.us/img22/4951/86028899.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/3307/90729842q.jpg
http://img826.imageshack.us/img826/7503/heavysmoke.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/422/smokeh.jpg
 :) .
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #139 dnia: Lutego 14, 2014, 20:16:07 »
Witajcie

Po dłuższym czasie wróciłem do poczciwego Iłka, pobrałem DBW w najnowszej wersji, dodatkowo najnowsze Plutonium Effects. Instalacja wbrew pozorom nie była ciężka, wszystko w jednej paczce ( http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,21514.msg239532.html#msg239532 ) jednakże wygląda toto znacznie gorzej niż w przedstawionym przez Głos z kibla PKP w Jaworze filmiku. Pomimo zastosowania się do porad z http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,9756.msg185327.html#msg185327 mam nieprzyjemność doświadczać takich rzeczy jak np. wyskakujące kilkaset metrów przede mną drzewa. Czy ktoś mógłby pomóc mi w tej kwestii? Co Wy "zwiększyliście" w conf.ini?

Od razu zaznaczę, że wybrałem ten temat a nie ogólny o conf.ini ze względu na obecność moda SAS, ew. proszę Moda o przeniesienie postu jeżeli uzna to za stosowne.

Pozdrawiam,

West
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #140 dnia: Kwietnia 19, 2014, 10:19:30 »
Wszystko fajnie, ale za Chińską Republikę Ludowo Demokratyczną, nie ogarniam instalacji tzw., Full Monty. Rzecz to fajna, dużo dająca, ale
1) gdy uruchamiam kolejne części przez JGSME np, Full Monty 1 i do tego Full Monty 2 to JGSME wyświetla mi errory, że pliki nakładają się na siebie,
2) gdy wrzucę wszystkie części Full Monty w jeden plik i uruchomię go przez JGSME to gra się uruchamia, ale część nowych samolotów, map itd., nie działa, lub powoduje wywalenie do windowsa. Ktoś wie jak to rozwiązać?

Witam,

Czy ktoś w prosty sposób mógłby mi wytłumaczyć jak zainstalować mod NEW TFM? Na stronie SAS angielski (nie znam) Tłumacz Google to poracha. Obawiam się, że coś zamotam, zrażę się a opisujecie że jest świetny.

Będę wdzięczny za pomoc

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #141 dnia: Listopada 28, 2014, 20:04:28 »
Chcę wrócić do starego poczciwego Iłka z MODami. Dokładnie tym : http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,42297.0.html
Czy będzie ktoś tak miły, żeby wytłumaczyć mi co i jak ?
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #142 dnia: Grudnia 01, 2014, 03:51:39 »
Chciałabym w tym miejscu nadmienić, że modyfikacja TFM-412 The Next Level do naszej jedynie słusznej gry otrzymała ostatnio kolejne bloki, łącznie jest ich już zdaje się 38. Ostatni ładuje się poprzez JSGME około 40 minut, pozostałe łącznie może być i ponad godzina (zależnie od komputera). Nadal uważam że to świetnie że ta gra żyje i ma się nieźle, i wygląda też niewiele gorzej od następcy (klify Dover czy jakoś tak). Jeśli ktoś ma problem z instalacją, to proszę się nie przejmować- wątek o problemach tego moda na forum SAS-u zbliża się już do 140 strony, i też ma się nieźle.
Dziękuję, Irena Santor.
-Mamo dlaczego ci ludzie klęczą?
Bo to synku E24 jedzie.
-A ten za nim, to ma awarię?
Nie synku, to diesel.

kwadrat

  • Gość
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #143 dnia: Marca 31, 2015, 22:04:15 »
Jeżeli ktoś chce rozpocząć przygodę w modowanie sturmovika to to pobierać czy jest coś mniej problematycznego ?

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #144 dnia: Marca 31, 2015, 23:17:16 »
Jeżeli ktoś chce rozpocząć przygodę w modowanie sturmovika to to pobierać czy jest coś mniej problematycznego ?

Proponuję C.U.P. czyli Community Universal Patch od tych samych kolesi. Takie trochę (prawie) wszystko w jednym. Struktura modułowa  - dzieli się na 3 megapaczki: I Wojna, II Wojna (około) i odrzutowce. Można sobie zaaplikować wszystkie lub wybraną wedle uznania. Najważniejsze - zrobiony z myślą o łatwej instalacji, łatwym włączaniu/wyłączaniu modów i krótkich czasach ładowania. W sam raz dla ludzi, którym nie chce się p..dolić kilka dni w konfigurowanie setek modów.

Jako że jest to dość świeża kompilacja nie wszytko poszło przy premierze jak trzeba i pewne kwasy zostały wykryte, sam musiałem trochę powalczyć, gdyż zassałem z torrenta wadliwy plik, ale z tego co widzę, poprawione instalatory są już wrzucane na stronkę:

http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,45222.0.html

Dopóki czytasz pierwszy post z tego linka od deski do deski, CZYTASZ INSTRUKCJĘ INSTALACJI w pdf-ie i ewentualnie wrzucasz poprawki zasugerowane pod koniec postu, wszystko powinno pójść OK. Czy wspomniałem już, że powinieneś przeczytać instrukcję instalacji? ;)

Bawię się tym sporadzycznie od niedawna, zainstalowałem tylko pakiet II-wojenny, ale już widzę, że to kawał całkiem dobrej roboty.

P.S. > Aha, wskazane przeczytanie instrukcji instalacji :D.

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #145 dnia: Kwietnia 01, 2015, 08:17:06 »
Dobra, to teraz po polsku poproszę jak to zainstalować.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #146 dnia: Kwietnia 01, 2015, 17:41:35 »
Jeśli pliki instalacyjne z linku zostały już popoprawiane, a chyba w większości owszem, to instalacja jest uproszczona do maksimum:

a) doprowadzić czystą grę do wersji 4.12.2m;
b) zassać i zainstalować aktywator ModAct wersji 5.3;
c) zassać i zainstalować przez rozpakowanie do głównego katalogu gry pierwszy moduł C.U.P., zawierajacy mapy potrzebne do całej reszty;
d) zassać i zainstalować przez rozpakowanie do głównego katalogu gry moduły 2, 3 i 4, wszystkie lub tylko te które nas interesują. Nadpisywać stare pliki jeśli łindołs zapyta.
e) przy pomocy tradycyjnego JSGME, który pojawił się w katalogu głównym włączyć sobie mody ogólne (takie, które będą działać zawsze) wedle uznania - słitaśne wody, tekstury, efekty, swastyki i takie tam (wkazówka - mod MissionProCombo włącza przejrzysty podział map na rejony geograficzne w pełnym edytorze misji);
f) przy pomocy Il-2 Selectora (główny katalog gry) włączyć pożądany moduł i jazda. Uwaga - modułów nie da się mieszać, tj. przykładowo pojedynków F-18 vs. Fokker Dr. I nie zrobisz.

Nie wskazane dotykać ustawień dźwięku w grze. Plik conf.ini jest już tak pogrzebany, zeby dźwięki silników się nie krzaczyły.

Koniec, gra powinna śmigać.

Jedyne kwasy, jakie ja miałem to wypluwanie do pulpitu przy 70% ładowania (was już nie powinno dotyczyć jeśli pobierzecie najnowsze archiwa instalacyjne), czarna woda (niezależne od modów, musiałem poprzestawiać parę parametrów w conf.ini, żeby mój nowy GTX poprawnie ją wyświetlał), wykrzaczone tekstury kokpitu w Thunderboltach (w Il-2 Selectorze przedobrzyłem i przestawiłem pamięć z 512 MB na 1024. Po powrocie do wartości domyślnej, kokpity się naprawiły). Ludzie na forum pisali coś tam jeszcze o śmigłach w Ju-88, ale że szkopolotami nie latam, więc nie interesuje mnie czy są wyświetlane popawnie czy nie. Ewentualnych kwasów w modułach pierwszowojennym i odrzutowym nie komentuję, gdyż modułów tych nie instalowałem w ogóle.

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #147 dnia: Kwietnia 01, 2015, 18:01:52 »
Podziękował, sprawdzi się.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #148 dnia: Kwietnia 02, 2015, 02:11:58 »
Również dziękuję :)

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #149 dnia: Kwietnia 06, 2015, 20:42:40 »
Sprawdziłem i nie bangla. Sam MODACT działa, ale po wrzuceniu wszystkich instalek CUP w JSGME w ogóle się nie pojawiają jako nowe opcje. Jakieś pomysły ?
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona