Autor Wątek: Edytor misji w DCS: kilka pytań  (Przeczytany 15538 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Edytor misji w DCS: kilka pytań
« dnia: Lipca 21, 2011, 13:25:17 »
Witam, nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy.
Otóż mam 3 pytania/problemy.
Pierwszy to automatyczne oznaczanie obrony AA na Abrisie. Da się to w jakiś sposób wyłączyć? Chciałem zrobić misje z szukaniem konwoju, jednak na samym początku Szyłki z niego są zaznaczone i lipa z szukania, wystarczy poszukać je na Abrisie...  :008:
Drugie pytanie. Jak zrobić żeby po spełnieniu jakiegoś warunku dana jednostka wystartowała z lotniska? Próbowałem różnych rzeczy z wyzwalaczami ale czegoś takiego nie udało mi się zrobić.
Ostatnie pytanie, to jak zrobić w wyzwalaczu opóźnienie? Chodzi mi o to, że jak jakiś warunek zostanie spełniony, to coś się stanie na przykład po minucie, a nie jak normalnie jest od razu.

John Cool

  • Gość
Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 21, 2011, 14:07:17 »
Pierwszy to automatyczne oznaczanie obrony AA na Abrisie. Da się to w jakiś sposób wyłączyć? Chciałem zrobić misje z szukaniem konwoju, jednak na samym początku Szyłki z niego są zaznaczone i lipa z szukania, wystarczy poszukać je na Abrisie...  :008:

Ad. 1. Dawno już nie bawiłem się edytorem ale... nie wystarczy po prostu ukryć te jednostki (Szyłki) na mapie, dając im właściwość HIDE? 

Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 21, 2011, 14:25:19 »
Wielkie dzięki, faktycznie pomogło. :001: Jeszcze punkt drugi i trzeci. :001:

Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #3 dnia: Października 29, 2011, 09:57:52 »
Co trzeba zrobić, aby artyleria strzelała do jakiegoś punktu w terenie? Wiem jak to zrobić w Lock On, Flaming Clifs2 i Black Sharku. Niestety w edytorze A-10 Warthog zrobili to inaczej i nie mogę rozgryźć jak.

Troghv

  • Gość
Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #4 dnia: Października 29, 2011, 12:35:01 »
Trzeba w Advenced (Waypiont Action) nacisnąć ADD (pod spodem) i wybrać z Perform Task- Fire At Point.

Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #5 dnia: Października 30, 2011, 00:17:18 »
Troghv zrobiłem tak jak napisałeś, ale artyleria po dotarciu do waypontu tylko ustawia lufy w kierunku celu ale nie strzela.

Troghv

  • Gość
Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #6 dnia: Października 30, 2011, 09:03:54 »
W opcji Fire At Point określiłeś Radius (promień ostrzału)? Poza tym artyleria potrzebuje czasu by się "uzbroić". Czołgi i działa samobieżne z tego co pamiętam praktycznie od razu powinny strzelać, Smerch'e i MLRS-y potrzebują około 3 minut. Zwróć też uwagę na zasięg poszczególnych jednostek. Najlepiej stosować odległość podaną zaraz po wybraniu opcji Fire At Point.

Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #7 dnia: Października 30, 2011, 12:20:12 »
Jednak strzeleją, tylko faktycznie trzeba poczekać, na działa samobieżne również. W Black Sharku i  Flaming Clifs 2 strzelały praktycznie od razu, to mnie zmyliło.

Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #8 dnia: Listopada 29, 2011, 10:08:10 »
Pod linkiem http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=82161 znajdziecie ciekawe templatki dla ME, które można całkiem zacnie wykorzystać.
Polecam!
Lukas

John Cool

  • Gość
Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #9 dnia: Listopada 29, 2011, 10:45:36 »
Podobne templaty brygad są też m.in. tutaj: http://files.digitalcombatsimulator.com/en/158/?sphrase_id=77458

Tyle że raczej pod DCS:BS 1.0.2.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #10 dnia: Października 15, 2012, 19:41:54 »
Mam problem z Newą. Ustawiam w edytorze stację rlok, stację naprowadzania i cztery wyrzutnie i nic. Latam sobie nad tym i za nic nie chce mnie zalokować, nie mówiąc już o wystrzeleniu rakiety. RWR widzi stację i wyświetla symbol. To jakiś bug (obecnie latam na 1.2.0), czy może coś przeoczyłem? W przypadku innych zestawów jest ok.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Troghv

  • Gość
Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #11 dnia: Października 16, 2012, 13:03:16 »
W 1.2.1 działa poprawnie. Jednostki ustawione w "rządku"- tak powinno być by działały, czy każda z osobna?

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #12 dnia: Października 16, 2012, 13:22:10 »
Każda z osobna. Wydaje mi się, że kiedyś była opcja w edytorze by ustawić kompletne zestawy z wszystkimi pojazdami, a może jest nadal tylko ja ślepy jestem?
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Troghv

  • Gość
Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #13 dnia: Października 16, 2012, 14:14:06 »
To niestety nie ma prawa działać. Jednostki muszą być zespolone, tzn w ME wybieramy dla przykładu jakiś SR, następnie klikamy po lewej stronie w tabelce pod nazwą jednostki "Name" jest "Unit" i zwiększamy o 1 (słownie jeden, bardziej po prawej stronie) wybierając następną jednostkę z listy, czyli w tym wypadku już LN lub TR w zależności z czego składa się dany zestaw. W ten sposób tworzy się "sieć" komunikacyjna między radarem/radarami a wyrzutniami. Tak powinno prawidłowo wyglądać każde tworzenie OPL-otki. Oczywiście do zestawu można "podpiąć" zaopatrzenie, radary wczesnego ostrzegania, samobieżne wyrzutnie rakiet krótkiego zasięgu itp. Wszystko zależy od pomysłowości. W Twoim przypadku to nie miało prawa działać, gdyż każda jednostka była wybierana z osobna, czyli innymi słowy radar sobie działa a reszta się obija, bo nie ma komunikacji między nimi.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Edytor misji w DCS: kilka pytań
« Odpowiedź #14 dnia: Października 16, 2012, 14:35:10 »
To niestety nie ma prawa działać. Jednostki muszą być zespolone, tzn w ME wybieramy dla przykładu jakiś SR, następnie klikamy po lewej stronie w tabelce pod nazwą jednostki "Name" jest "Unit" i zwiększamy o 1 (słownie jeden, bardziej po prawej stronie) wybierając następną jednostkę z listy, czyli w tym wypadku już LN lub TR w zależności z czego składa się dany zestaw. W ten sposób tworzy się "sieć" komunikacyjna między radarem/radarami a wyrzutniami. Tak powinno prawidłowo wyglądać każde tworzenie OPL-otki. Oczywiście do zestawu można "podpiąć" zaopatrzenie, radary wczesnego ostrzegania, samobieżne wyrzutnie rakiet krótkiego zasięgu itp. Wszystko zależy od pomysłowości. W Twoim przypadku to nie miało prawa działać, gdyż każda jednostka była wybierana z osobna, czyli innymi słowy radar sobie działa a reszta się obija, bo nie ma komunikacji między nimi.

Podziękował. :)
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg