Doceniam, doceniam, ale chodziło mi trochę o co innego.
Twoja checklista - ze wszech miar przydatna i dokładna - dla mnie np. jest stosunkowo niewygodna w codziennym użyciu (bo wciąż jeszcze odpalam samolot "z kartki").
Chciałbym mieć listę, według której uruchomiłbym wszystko co jest mi niezbędne do startu, z podstawowymi systemami. Gdy sięgam po Twoją checklistę, najpierw muszę się przekopać np. przez informacje co powinno być powyłączane zanim zacznę uruchamiać samolot, do tego dochodzą konfiguracje i ustawienia, które można zrobić później, np. w trakcie lotu żeby nie marnować czasu pod rampą.
Oczywiście to wszystko można sobie samemu przygotować, ale byłoby fajnie i łatwiej, gdyby ktoś zaproponował taką uproszczoną, podstawową checklistę o jakiej piszę.
Pewnie sam to za jakiś czas zrobię, gdy lepiej poznam awionikę samolotu.