Autor Wątek: Polska w Falconie  (Przeczytany 41462 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #45 dnia: Grudnia 04, 2011, 21:46:25 »
Dobra to ja się zgłaszam do boju na ochotnika   :560: jako nakładacz tekstur. Czy muszę wszystko pobrać stąd: http://tactical.nekromantix.com/f4/downloads.php i stosować się do wskazówek z poprzednich stron czy też dla robotnika wykonującego powtarzalne czynności są uproszczenia  :011:  :021: Mi tam się Aegean podoba  :121:

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #46 dnia: Grudnia 04, 2011, 22:33:33 »
Można wiele napisać EGHI o tym co robisz, można pisać o polach posrebrzanych pszenicą pozłacanych żytem, gdzie bursztynowy świerzop i w ogóle.  :118:

Powiem tak, oby Ci starczyło energii, oby wszystko było na takim poziomie jak zaczynasz a będzie świetnie. Liczę że lotniska będą dokładnie odwzorowane, tak jak Krzesiny na jednym ze screenów, a nie std z Falcona ;)

Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #47 dnia: Grudnia 05, 2011, 16:37:25 »
Powiem tak, oby Ci starczyło energii, oby wszystko było na takim poziomie jak zaczynasz a będzie świetnie. Liczę że lotniska będą dokładnie odwzorowane, tak jak Krzesiny na jednym ze screenów, a nie std z Falcona ;)
Zrobiłem sobie Krzesiny w FS2004, zrobiłem w FSX i w Falconie też będzie.  Będzie takie jak być powinno, nie z bazy OCD Falcona.
Właściwie to już zaczyna to wyglądać:

Pas startowy, schrono-hangary(te raczej jako dekoracja), dwa duże hangary wieża ATC.....Będzie więcej.


Z tych blaszaków AI kołują na pas startowy, i nie po trawie jakimś skrótem tylko dokładnie po taxiway, które na razie są białe ale wkrótce zostaną wymazane z tekstury a na ich miejscu staną wymodelowane w 3DM.
Nie musisz więc na nic liczyć, bo lotnisko nie tylko wygląda tak:

Ale też funkcjonuje jak byś sobie tego życzył. :001:
 Kolejne lotniska też będą "inne" i otoczone bursztynowym świerzopem, posrebrzane pszenicą a na łąkach pastuch będzie krowę doić.

Pisanie o tym co robię miało tylko zachęcić innych do współpracy.
Pozdrawiam.



Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #48 dnia: Grudnia 05, 2011, 19:37:51 »
Gratulacje!!!, jak kibicuję cały czas... :banan

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #49 dnia: Grudnia 05, 2011, 21:11:19 »
[...] a na łąkach pastuch będzie krowę doić. [...]

Jak doić, co doić, jak od tego hałasu krowy w promieniu 700km od lotniska mleka nie dają, a jak już coś pocieknie to od razu zsiadłe :)

P.S.
Piękna robota EGHI !!!
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #50 dnia: Grudnia 06, 2011, 12:42:57 »
Sam próbuje zrobić własny teren wspomagając się tym poradnikiem http://bierling.com/webpostings/lp/wiki/dokubb45.html#part_1_terrain i niby już powinien działać. Jednak gdy go wybiorę i próbuję odpalić TE Editor wywala błąd aplikacji :( Jest gdzieś może poradnik jak robić mapy do BMSa?

Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #51 dnia: Grudnia 06, 2011, 16:41:16 »
TE Editor nie służy do budowy nowych map tylko do modyfikacji terenu, który już działa w BMS. Musisz zrobić komplety teatr i wrzucić do Falcona.

Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #52 dnia: Grudnia 06, 2011, 19:10:59 »
Wiem, tylko według poradnika teren powinien już działać, a nie działa. muszę chyba poczekać aż skończyć pisać swój poradnik bo nigdzie jakiegoś konkretnego co i jak nie widziałem :/

Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #53 dnia: Grudnia 06, 2011, 20:18:31 »
Napisz dokładnie co masz zrobione, jakie pliki itd..  Za mało informacji, żeby coś doradzić.
 Do budowy teatru w BMS nigdzie nie znajdzie konkretnego poradnika, trzeba opierać się na starych, budować teren jak do OF lub FF i konwertować do BMS.

Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #54 dnia: Grudnia 06, 2011, 22:37:55 »
Mam pliki Theater.l2, .map (plik pochodzi z korei), .mea, .o2 oraz mapy do folderu Art. Dodatkowo plik l2 mam skonwertowany do wersji 4 bitowej. Do tego dochodzi plik .tdf z ścieżkakmi. Co robić dalej nie mam pojęcia :(

Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #55 dnia: Grudnia 06, 2011, 23:12:03 »
A nie lepiej przyłączyć się do mojego projektu? Jest sens budować kolejny teatr od podstaw? Chyba, że masz inne plany to odsyłam tutaj: http://tactical.nekromantix.com/tactical/wiki/doku.php?id=falcon4
Sorry ale ja nie opiszę w jednym poście wszystkiego. Jeśli jednak bardzo chcesz coś z tym dalej zrobić to sugeruje skupić uwagę na dwóch programach, Cate i SPTinnstall. Cate ( jeśli zachowałeś kopie xx.l2 2 bitowej)  jak pewnie wiesz poustawia automatycznie płytki, o ile masz wszystkie pliki TDF. Ten drugi wygeneruje pozostałe 5 Lod-ów. Jak uda Ci to zrobić daj znać, napiszę co dalej.

Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #56 dnia: Grudnia 07, 2011, 04:21:45 »

Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #57 dnia: Grudnia 07, 2011, 14:15:40 »
Gratulacje, miło widzieć swoje tereny.

Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #58 dnia: Grudnia 07, 2011, 16:54:21 »
Ale ładne. Aż nie mogę się doczekać :)

Odp: Polska w Falconie
« Odpowiedź #59 dnia: Grudnia 07, 2011, 21:38:02 »
Świetna robota. Niestety póki co nie mam zbyt wiele czasu, aby pomóc, ale w święta może znajdę chwilkę :D Mam dwa pytania. Czy na Falcon 4.0 AF odpali ten teren czy wymagany jest BMS? I jeszcze jedno trochę odbiegające od tematu za co przepraszam: Czy na takich wymaganiach BMS pójdzie:

*system-Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2
*procesor- Intel Pentium 4 520, 2800MHz
*nazwa płyty głównej- Dell Optiplex GX280
*Akcelerator 3D- Intel GMA 900
*karta dźwiękowa- Analog Devices AD1981B(L)
*2 kości RAMu po 512 mega