Autor Wątek: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II  (Przeczytany 10543 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #15 dnia: Grudnia 23, 2011, 19:05:31 »
Czy po instalacji pucza ,dalej macie wersję 1.022 !!.

Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #16 dnia: Grudnia 23, 2011, 20:13:03 »
Mam może głupie pytanko. Do tej pory latałem niemieckimi maszynami, a od niedawna próbuję alianckich i tak się złożyło, że akurat dzisiaj po raz pierwszy dłuższy czas latałem SE5. Latałem już po instalacji patcha. Podczas walki przegrzałem delikatnie silnik, który za nic nie chciał się schłodzić. Wylądowałem, wyłączyłem silnik i przyspieszyłem czas. Po godzinie temperatura silnika bez zmian...czy to normalne, czy może to wina nowego patcha?

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #17 dnia: Grudnia 23, 2011, 20:58:39 »
To ja z innej beczki... Szaliczek mam, proporczyk mam ale pistoletu sygnalizacyjnego za cholerę. Czy muszę kupić kolta aby mieć???

I jeszcze jak i co ustawić aby przy oglądaniu filmiku z misji mieć ikony pod samolotami?
Kiedyś miałem a potem nagle gdzieś zniknęły..
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #18 dnia: Grudnia 23, 2011, 22:40:29 »
Musisz przypisać klawisze do pistoletu sygnalizacyjnego. Ew. wczytać standardowe ustawienia (będą to lewy ctrl + 1, 2, 3, 4). Właśnie przetestowałem i działa, nie mam personal package.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #19 dnia: Grudnia 24, 2011, 12:34:49 »


Ale za to podobają mi się szaliki dowódcy!
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #20 dnia: Grudnia 24, 2011, 14:01:21 »
Tak te dodatki drobne ale bardzo klimatyczne..

Przepraszam za pytanie ale co znaczą poszczególne kolory flar?
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #21 dnia: Grudnia 24, 2011, 15:00:49 »
Do ustalenia przez graczy.
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #22 dnia: Grudnia 24, 2011, 15:56:43 »
Czerwony - kończy mi się piwo
Zielony - vote za wyrzuceniem Qrdla z serwera
Żółty - "patrzcie na mnie zaraz zrobię coś głupiego"
Biały - "nic nie widzę!"


 :118:

qrdl

  • Gość
Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #23 dnia: Grudnia 24, 2011, 17:48:54 »
Był kiedyś taki film... chyba z alpacino gdzie policjant infiltrował środowisko gejów. Oni nosili chustki w tylnej kieszeni spodni... typu sado-maso, francuski łącznik etc. to pewnie trzeba by przykukać co oznacza dany kolo. Osobiście stawiam żółty na golden rain.

Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #24 dnia: Grudnia 25, 2011, 13:48:13 »
Mam może głupie pytanko. Do tej pory latałem niemieckimi maszynami, a od niedawna próbuję alianckich i tak się złożyło, że akurat dzisiaj po raz pierwszy dłuższy czas latałem SE5. Latałem już po instalacji patcha. Podczas walki przegrzałem delikatnie silnik, który za nic nie chciał się schłodzić. Wylądowałem, wyłączyłem silnik i przyspieszyłem czas. Po godzinie temperatura silnika bez zmian...czy to normalne, czy może to wina nowego patcha?
Podejrzewam, że przyspieszenie czasu tu akurat nie działa. Gdyby wylądować i zaczekać chociaż kilkanaście minut bez przyspieszania czasu, silnik by się schlodził...
Prawdziwy programista wiesza się razem z programem ...

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #25 dnia: Grudnia 25, 2011, 18:32:13 »
Z tym wychładzaniem to sprawdzę po świętach. Raz, gdy chłodnica nie będzie uszkodzona, dwa, gdy będzie już po wycieku wody.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #26 dnia: Grudnia 26, 2011, 18:41:38 »
Czy po instalacji pucza ,dalej macie wersję 1.022 !!.
Czy kolegą też się wyświetla wersja1.022 po spatchowaniu do 1.023 ?
Pzdr.

qrdl

  • Gość
Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #27 dnia: Grudnia 26, 2011, 19:49:54 »
Też mam w About 1.022, no ale to chyba nie ma znaczenia, skoro pierdolety działają.
Natomiast inna rzecz jest zastanawiająca. Na hellkłinsie wisiały drzewa, latały domy i takie tam.... Żeby nie było, że to po browarach tak miałem, ale inni też tak mieli. Nie wiem czy to nie jest przypadek serwera hell, bo tam czasami różne dziwactwa się dzieją (np. nagłe wywalenia). Zaobserwowane na sterach ati i to na najnowszych jak i starszych.

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline Dondal

  • *
  • Graj, muzyko!
Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #28 dnia: Grudnia 26, 2011, 23:05:39 »
Te drzewa, budynki itp. wiszące nad ziemią to taki nieładny babol po nowym paczu i występuje nie tylko na serwerze Huliganów. Zarzekali się, że niedługo wypuszczą hotfixa.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
« Odpowiedź #29 dnia: Grudnia 27, 2011, 19:42:51 »
Właśnie ssam 1.023b
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952