Autor Wątek: Maksymalne obroty silnika na wysokości 1000 i 2000 metrów - błąd?  (Przeczytany 1534 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.



To nie jest zdjęcie oryginalnej tabliczki tylko rysunek i chyba jest z błędem,_chodzi o obroty maksymalne silnika w stosunku do prędkości lotu na wysokości 1000 i 2000m,_są za niskie.

Wysokość    Obroty maks/podróż      Szybkość maks/podróż
0m                 2000/1700                       201/172
1000m            1350/1700                       196/178
2000m            1450/1800                       180/145
3000m            1850/1800                       183/157

Wg.mnie powinno być 1950/1700 może błąd wziął się z błędnego odczytania oryginału,_jeśli takowy istniał._Ktoś ma jakiś pomysł?.
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2012, 19:17:16 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Maksymalne obroty silnika na wysokości 1000 i 2000 metrów - błąd?
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 27, 2012, 16:03:53 »
Przypuszczalnie ktoś, kto przerysowywał oryginał zamienił ze sobą wartości obrotów dla mocy maksymalnej i podróżnej na wysokościach 1000, 2000 i 3000 m, gdyż logicznie rzecz biorąc obroty  maksymalne powinne być wyższe od podróżnych ;).
We'll come in low, out of the rising sun, and about a mile out, we'll put on the music...

Odp: Maksymalne obroty silnika na wysokości 1000 i 2000 metrów - błąd?
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 13, 2012, 13:03:58 »
Też mi się tak wydaje..
« Ostatnia zmiana: Czerwca 13, 2012, 13:41:50 wysłana przez Zefirro »