Autor Wątek: DCS: World  (Przeczytany 177297 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #180 dnia: Września 06, 2013, 22:14:30 »
Już się widać Wagsowi "znudziło" informowanie społeczności na bieżąco o postępach w pracy nad grą:
"The weekly Friday updates are no longer going to happen for a variety of reasons. However, if there is important news or something cool to share, of course I will make a little post."
Coś krótki był ten okres "znormalnienia" ;-) 

_michal

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #181 dnia: Września 06, 2013, 23:41:57 »
Już się widać Wagsowi "znudziło" informowanie społeczności na bieżąco o postępach w pracy nad grą:
"The weekly Friday updates are no longer going to happen for a variety of reasons. However, if there is important news or something cool to share, of course I will make a little post."
Coś krótki był ten okres "znormalnienia" ;-) 

Wcale sie nie dziwię biorąc pod uwagę jaki burdel na ich forum robili userzy w piątki. Wszyscy oczekiwali co tydzień nowych map, Hornetów i gwiazdki z nieba, a potem był jęk zawodu.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #182 dnia: Września 07, 2013, 17:17:26 »
 :066:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #183 dnia: Września 12, 2013, 21:29:57 »
Wags pisał, że piątki mu się znudziły, ale teraz są czwartki ;).

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=113708

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #184 dnia: Września 12, 2013, 21:44:45 »
Jakieś takie brzydkie te screeny - teren płaski jak decha, tekstury ziemi prawie nieistniejące...Może to i WIP, ale nie nastraja optymistycznie. 

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #185 dnia: Września 14, 2013, 10:26:33 »
Jakieś takie brzydkie te screeny - teren płaski jak decha, tekstury ziemi prawie nieistniejące...Może to i WIP, ale nie nastraja optymistycznie. 
Poważnie? Przecież to Nevada. O_o
Dla mnie bomba - przynajmniej jest nadzieja, że będzie to jakoś chodzić. Ech, Polakom jednak nigdy nie dogodzisz...

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #186 dnia: Września 14, 2013, 10:38:48 »
Wiesz chyba, że Nevada to także góry prawda? :-) To co pokazali to sama pustynia, która de facto różni się od tego co znamy tylko kolorem.
Paru moderów już pokazało, że można stworzyć ładne tekstury ziemi bez dużego wpływu na wydajność gry.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #187 dnia: Września 14, 2013, 13:24:40 »
Oczywiście, że wiem. Ale wiesz też chyba, że w Nevadzie prócz gór są wielkie tereny równinne, prawda? :)

A propos gór, bo może nie widziałeś - foty sprzed dwóch lat (poza pierwszą poniżej), więc jeszcze "surówka":














_michal

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #188 dnia: Września 14, 2013, 13:32:09 »
Na ostatnim wideo z Kickstartera WW2 widać, że mają edytor 3d, a to nowość.

Jestem bardzo ciekaw czy upublicznią toolset do tworzenia map. Fajnie by było, jeśli byłby w miarę logiczny w obsłudze to maniacy by się ostro zabrali do roboty...

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #189 dnia: Września 14, 2013, 13:41:15 »
+1

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #190 dnia: Września 14, 2013, 13:53:00 »
Przecież to oczywiste, dlatego użyłem sformułowania "też". Po prostu jedyne co pokazał do tej pory Wags to jakieś płaskie mapki w żółciach.
Foty ładne :-)

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #191 dnia: Września 14, 2013, 14:03:01 »
Więc to były dwa pytania retoryczne. ;)

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #192 dnia: Września 14, 2013, 17:02:13 »
Na ostatnim wideo z Kickstartera WW2 widać, że mają edytor 3d, a to nowość.

Jestem bardzo ciekaw czy upublicznią toolset do tworzenia map. Fajnie by było, jeśli byłby w miarę logiczny w obsłudze to maniacy by się ostro zabrali do roboty...
Nawet jak będzie ciężki i trochę nielogiczny to jakoś będzie.
Popatrz np. ile było mapek do Americas Army 2.8.5, a edytor tam nie był prosty. I były to najlepsze mapki jakie w grach typu FPS widziałem.
Tutaj może być podobnie, może nawet lepiej niech ten edytor będzie skomplikowany, to mapki będą lepsze, tylko będzie ich mniej.

_michal

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #193 dnia: Września 14, 2013, 17:09:40 »
Nawet jak będzie ciężki i trochę nielogiczny to jakoś będzie.

Ciężki i nielogiczny to był od lat dla wcześniejszego systemu terenu i jakoś ani jednej mapy nie ma. :)

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #194 dnia: Września 14, 2013, 22:49:03 »
Same screeny są brzydkie (te nowe). Nie wiem czy to z braku shaderów, jakiś cudów, magii czy po prostu tak i już.

Nie rozumiem też podniecania się ludzi na forum EDwarda, którzy piszą, że screeny są "piękne"... przypomina to gimbusiarnię zakochaną w Ogryzku i jego produktach iPhone :)

Jedyny obraz, który jest godny uwagi to nowa mapa, Korsyki bodajże. Ale podobno wyphotoshopowany :P