Autor Wątek: DCS: World  (Przeczytany 177023 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #195 dnia: Września 14, 2013, 23:11:23 »
Moim zdaniem dopóki nie sprzedadzą Nevady i na niej nie zarobią możemy zapomnieć o udostępnieniu nam jakichkolwiek narzędzi do tworzenia nowych map.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #196 dnia: Września 15, 2013, 03:44:30 »
Zgadzam się, że do piękności to tym screenom jeszcze sporo brakuje. Mnie jednak bardziej interesuje czy na nowym enginie DCS będzie grywalny z wieloma jednostkami w misji, i bez nieusasadnionych zaciachów, np. podczas rozglądania się po prawie pustym lotnisku albo gdy kamera obejmuje horyzont. Co z tego, że obecnie mamy piękne modele maszyn, jak praktycznie nie da się latać nawet średnio rozbudowanych misji. Producenci dodatków prześcigają się w detalizacji modeli i ilości polygonów, nie zwracając uwagi, że gra staje się niegrywalna nawet na wypasionych konfiguracjach.
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #197 dnia: Września 15, 2013, 08:08:02 »
Dodam od siebie że nowy patch 1.2.6 u mnie jest całkowicie niegrywalny. O FC3 mogę również zapomnieć. Wkurzające jest to bo na 1.2.5 FC3 śmigało jak opętane. Teraz mam problem z ładowaniem misji, zwiechy przy wychodzeniu z misji do GUI - katastrofa.

DCS u mnie zainstalowany jest od podstaw na świeżo postawionym systemie, nie korzystałem z autoupdatera tylko z gotowego .exe
11:05 PM

_michal

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #198 dnia: Września 15, 2013, 09:58:15 »
Moim zdaniem dopóki nie sprzedadzą Nevady i na niej nie zarobią możemy zapomnieć o udostępnieniu nam jakichkolwiek narzędzi do tworzenia nowych map.

Tego samego się obawiam, mogą po prostu wypuszczać same DLC i olać modderów. Z drugiej strony taka Arma jest ekstremalnie modowalna, a jednak ludzie oficjalne DLC kupują. O Railworks i jego addonach za ponad 2000€ też warto wspomnieć, a gra ma otwartą architekturę, publiczne SDK i każdy może sobie robić darmowe i płatne addony, jednak te oficjalne też ludzie kupują.

Oby ED nie okazali się zbyt pazerni.

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #199 dnia: Września 15, 2013, 23:51:27 »
Dodam od siebie że nowy patch 1.2.6 u mnie jest całkowicie niegrywalny. O FC3 mogę również zapomnieć. Wkurzające jest to bo na 1.2.5 FC3 śmigało jak opętane. Teraz mam problem z ładowaniem misji, zwiechy przy wychodzeniu z misji do GUI - katastrofa.

DCS u mnie zainstalowany jest od podstaw na świeżo postawionym systemie, nie korzystałem z autoupdatera tylko z gotowego .exe

U mnie dokładnie to samo.
« Ostatnia zmiana: Września 16, 2013, 09:38:39 wysłana przez KosiMazaki »

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #200 dnia: Września 16, 2013, 13:34:37 »
U mnie też.
Dłuższe ładowanie.
Zawieszanie przy wychodzeniu z misji oraz wychodzeniu z DCSa.
Ładowanie samolotu (po wybraniu maszyny w MP) też jakby trochę dłuższe.
Widok F2 lubi się przycinać (szczególnie jak się ogląda nowego Mi-8 z zewnątrz.

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #201 dnia: Września 16, 2013, 16:26:11 »
Po prostu znowu namieszali przy patchu.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #202 dnia: Września 16, 2013, 17:07:58 »
 Mi działa bez zarzutu, zadnych zwiech, wychodzenia, błędów. Co do długości wgrywania to nie powiem czy na minus bo akurat w dniu gdy wyszedł 1.2.6 przeinstalowalem na SDD

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #203 dnia: Września 16, 2013, 17:14:06 »
Ze sterami NV beta 326.80 jest nieco lepiej.

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #204 dnia: Września 16, 2013, 17:24:22 »
Ja nie wiem, o co znów biega... po updacie driverów jest lepiej, ale nadal spojrzenie w prawo (nieważne z którego fotela, skąd startuję, w jakiej scenerii) zamula całość, która do tego momentu działa dobrze i trzeba chwili zanim się uspokoi. Coś jest ewidentnie zwalone. Może mieć to też związek w wychodzeniem do pulpitu w trakcie gry. Ale to też nie zawsze tak jest. Uwielbiam ED i ich update'y. I swój komp też uwielbiam. Pousuwajcie proszę albo scalcie posty, jeśli łaska.

Edit: Wyszedłem po raz wtóry do pulpitu i wróciłem. Teraz z kolei działa jak trzeba. WTF?

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #205 dnia: Września 17, 2013, 18:57:52 »
I jest jeszcze jeden problem.
Jak w MP ktoś wybiera Mi-8 to mi zaczyna się przycinać gra. I tak się tnie przez ponad pół minuty.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #206 dnia: Listopada 17, 2013, 13:49:06 »
Chyba lada chwila wyjdzie F-15C jako osobny dodatek wzbogacony o AFM. Jest już soundtrack i opcje w sklepie na stronie ED:

https://soundcloud.com/btd/soundtrack-for-dcs-f-15

http://www.digitalcombatsimulator.com/en/shop/modules/f-15c_dcs_flaming_cliffs/

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #207 dnia: Listopada 17, 2013, 16:41:55 »
No i oczywiście w tle musiano użyć tego samego sampla co w Falcon 4.0 Microprose... bo jakżeby inaczej.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #208 dnia: Listopada 17, 2013, 17:30:32 »
Gdzieś da się to zassać bez rejestrowania się ?
« Ostatnia zmiana: Listopada 17, 2013, 18:59:50 wysłana przez KosiMazaki »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #209 dnia: Listopada 18, 2013, 08:44:14 »
Chyba lada chwila wyjdzie F-15C jako osobny dodatek wzbogacony o AFM. Jest już soundtrack i opcje w sklepie na stronie ED:

https://soundcloud.com/btd/soundtrack-for-dcs-f-15

http://www.digitalcombatsimulator.com/en/shop/modules/f-15c_dcs_flaming_cliffs/



Może sobie kupię, bo ostatnio polatałem trochę wieloosobowo i w A-10C obrabiają mi cały czas cztery litery Migami ;-)