Autor Wątek: DCS: World  (Przeczytany 177091 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #240 dnia: Lutego 22, 2014, 19:22:48 »
Wags opublikował prośbę o informacje na temat... różnych systemów czołgu M1A2 SEP.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=121008

Natomiast w rosyjskiej części forum pojawił się temat dedykowanego modułu Tunguski.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2000363&postcount=1736
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2000625&postcount=1740

Coś ciekawego się kroi? Zobaczymy...

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #241 dnia: Lutego 22, 2014, 20:03:46 »
 No byłoby grubo, mógłbyś bez wyciągania wszystkich gratów, (oprócz piwa) pobawić  się na wysokim poziomie na twoim ulubionym serwerze. ;)
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #242 dnia: Lutego 22, 2014, 20:21:06 »
To znaczy, że ED chce również wgryźć się na obszar zajęty przez Steel Beasts? Nie za dużo tych srok? A zresztą...

_michal

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #243 dnia: Lutego 22, 2014, 20:22:02 »
Jakby zrobili w tym M1A2 to czego Wags szuka, to w DCS czołgi by były dawały więcej zabawy niż w Armie. :O

To znaczy, że ED chce również wgryźć się na obszar zajęty przez Steel Beasts? Nie za dużo tych srok? A zresztą...

Pewnie chcą też wejść w symulacje dla wojska, co w sumie nie dziwi. :)

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #244 dnia: Lutego 22, 2014, 21:33:48 »
To najpierw musieliby coś zrobić z drzewami i budynkami. AI przez nie widzi, a roślinność nie ma kolizji - to kompletnie zabija ideę symulacji czołgu.

_michal

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #245 dnia: Lutego 22, 2014, 21:42:22 »
To najpierw musieliby coś zrobić z drzewami i budynkami. AI przez nie widzi, a roślinność nie ma kolizji - to kompletnie zabija ideę symulacji czołgu.

Poczekamy, zobaczymy, nie ma co bić piany.

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #246 dnia: Lutego 26, 2014, 01:09:13 »
Myślę, że jaranie się czymkolwiek zapowiedzianym do DCS nie ma na razie sensu, bo dużo czasu upłynie, zanim faktycznie jakiś moduł się pojawi. Ja mam nadzieję, że ten czołg kiedyś wyjdzie i najlepiej do pary z T-72, albo czymś podobnym, ale póki co, wiele muszą popracować, żeby to miało ręce i nogi.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #247 dnia: Lutego 26, 2014, 07:31:04 »
Myślę, że jaranie się czymkolwiek zapowiedzianym do DCS nie ma na razie sensu, bo dużo czasu upłynie, zanim faktycznie jakiś moduł się pojawi. Ja mam nadzieję, że ten czołg kiedyś wyjdzie i najlepiej do pary z T-72, albo czymś podobnym, ale póki co, wiele muszą popracować, żeby to miało ręce i nogi.
Pojawi się lub nie pojawi, różnie to bywało w przeszłości - nie ma co się napalać. Z drugiej strony zdrowej konkurencji nigdy za dużo. Czołgam się w Steel Beasts Pro PE dość regularnie i jest to moim skromnym zdaniem jedyny czołgowy symulator warty uwagi. Jeśli w DCS wyszłyby dwie maszyny w parze to do M1A2 SEP przydałby się bardziej zrównoważony przeciwnik niż T-72. Do tego odwzorowanie w tym balistyka byłoby na poziomie SB Pro PE, jestem bardzo za - pomysł wart uwagi.
"Być bohaterem przez minutę, godzinę jest o wiele łatwiej niż znosić trud codzienny w cichym heroizmie." Fiodor Dostojewski

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #248 dnia: Lutego 26, 2014, 07:37:11 »
Chciałbym zwrócić uwagę, że w DCS rozdzielczość siatki terenu jest podobna do tej z M1 Tank Platoon 2 od MicroProse sprzed 16 lat ;)

Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #249 dnia: Lutego 26, 2014, 16:36:18 »
Chciałbym zwrócić uwagę, że w DCS rozdzielczość siatki terenu jest podobna do tej z M1 Tank Platoon 2 od MicroProse sprzed 16 lat ;)

I to się nazywa skuteczne studzenie zapału.  :002:
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Odp: DCS: World
« Odpowiedź #250 dnia: Lutego 26, 2014, 16:41:05 »
Może rozdzielczość siatki się zwiększy jak wyjdzie EDGE?

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #251 dnia: Lutego 27, 2014, 09:10:00 »
Może. Na razie mamy "DCS Wait".

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #252 dnia: Lutego 27, 2014, 09:19:39 »
Chyba najbliżej to ew. Foka (ale za kilka miechów?), no i miał wyjść ten Hawk w lutym (3th party dev.), czyli jeszcze jutro  :032: .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Troghv

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #253 dnia: Lutego 27, 2014, 10:52:32 »
no i miał wyjść ten Hawk w lutym (3th party dev.), czyli jeszcze jutro  :032: .

Hawk ma być później bo jakaś większa zmiana w 1.2.8 się szykuję.

Cytuj
release of the Hawk will be delayed until the IPR issue is resolved and DCS World 1.2.8. has been released to the public.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #254 dnia: Marca 06, 2014, 15:48:08 »
http://www.belsimtek.com/news/1459/

AFM dla Orła ma wyjść pod koniec marca.