Autor Wątek: DCS: World  (Przeczytany 177204 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #300 dnia: Kwietnia 29, 2014, 07:42:20 »
W opcjach, w zakładce GAMEPLAY pojawił się: Cockpit visual recon mode.
O co chodzi i z czym się to je?

O ile się nie mylę to po włączeniu tej opcji mamy możliwość raportowania zauważonych celów. Po kliknieciu przycisku przypisanego jako "recon mode" pojawia się czerwony krzyżyk, którym możemy zaznaczyć/kliknąć zauważony cel. Powoduje to obwieszczenie przez naszego dzielnego wojaka rodzaju, kierunku i odległości od celu.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #301 dnia: Maja 10, 2014, 14:56:30 »
Witam Wszystkich !
Co zrobić z logowaniem w DCS_World ?
Po instalacji wersji 1.2.8 zniknął mój  'Log' w prawym górnym rogu. W poprzedniej w. 1.2.7 miałem go.
Wuskakujące okienko twierdzi, że błędnie wpisuję password ! Automatycznie wpisując  'Login' ?
Być może źle spisałem password, ale co teraz zrobić ?
Pozdrawiam.
Zbyszek
Pozdrawiam.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #302 dnia: Czerwca 04, 2014, 08:57:45 »
ED będzie na E3, pokażą też już tam F-86, a także FW-190.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2082048#post2082048
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #303 dnia: Czerwca 14, 2014, 09:13:36 »
Mały post z prezentacji na E3.

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2091357&postcount=3

Zwróćcie uwagę na wychylenia tego gościa by coś Oculusem zobaczyć. Masakra to mało powiedziane...! Jak Softowo w Oculus nie będzie to jakoś konfigurowane to w simach przyszłości nie wróżę.



webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #304 dnia: Czerwca 14, 2014, 09:24:47 »
A niebo się wali ! :P

Offline Elian

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #305 dnia: Czerwca 14, 2014, 10:18:38 »
Wziąłbym to tak , czy owak i żarłbym jak boczek  :razz: Zobaczcie jak ma joy...Porządny stary Sidewinder II :103:

_michal

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #306 dnia: Czerwca 14, 2014, 10:36:42 »
Zwróćcie uwagę na wychylenia tego gościa by coś Oculusem zobaczyć. Masakra to mało powiedziane...! Jak Softowo w Oculus nie będzie to jakoś konfigurowane to w simach przyszłości nie wróżę.

Kto wie, może się da, ale VR dlatego działa, bo odwzorowuje ruch 1:1, inaczej tworzy się dysonans pomiędzy ruchem ciała i obrazem co może powodować nudności.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #307 dnia: Czerwca 14, 2014, 10:43:45 »
Kto wie, może się da, ale VR dlatego działa, bo odwzorowuje ruch 1:1, inaczej tworzy się dysonans pomiędzy ruchem ciała i obrazem co może powodować nudności.

Wrzuciłem ten temat na Forum ED, Cobra od MiGa mi właśnie to odpisał: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2091517&postcount=2272 . Ciekawe, siedzisz przed kompem i puszczasz pawia? Patrząc obok mogłoby być ciekawie  :110: . Może wrażenie faktycznie jest tak realne, że co niektórzy mogą mieć problemy, ale jakoś softowo powinno dać się ustawiać zakres ruchów, np. na własną odpowiedzialność.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #308 dnia: Czerwca 14, 2014, 11:09:54 »
Mnie bardziej zastanawia jak ED chce zaimplementować wsparcie dla Rifta, skoro VR by działało optymalnie wymaga przynajmniej 75fps i praktycznie zerowego laga przy 6dof, do tego wersja konsumencka Rifta ma mieć rozdzielczość wyższą niż full HD. ;)

Offline Elian

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #309 dnia: Czerwca 14, 2014, 11:16:48 »
Miałem to na głowie w FSX. Powiem o sobie to, że na początku miałem kłopot z równowagą bo to tak jakbym stracił grunt pod nogami. Po krótkim czasie dochodziłem do normy tzn nie trzymałem się krzesła. Potwierdzę jeszcze raz, to jest niesamowite wrażenie. Brakuje tylko lepszej rozdzielczości w tym wszystkim ale to tylko kwestia czasu.

Darth_Worm

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #310 dnia: Czerwca 14, 2014, 17:26:05 »
Z rozdzielczością będą rosły wymagania dotyczące sprzętu. Mamy tu do czynienia z renderowaniem stereoskopowym dla każdego oka, przydałoby się do tego HD na oko plus niezłe fps'y. Sprzęt do tego będzie kosztował w granicy 6 patyków.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #311 dnia: Czerwca 14, 2014, 17:33:54 »
Na chwilę obecną nawet dwie dobre karty graficzne w SLI nie zapewniają w DCS 60fps w rozdzielczości 1600p. Przynajmniej nie w locie nisko nad zabudowaniami. Czasem nawet z 30fps jest problem.
Cała nadzieja w Edge.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #312 dnia: Czerwca 19, 2014, 20:34:18 »
Na chwilę obecną nawet dwie dobre karty graficzne w SLI nie zapewniają w DCS 60fps w rozdzielczości 1600p. Przynajmniej nie w locie nisko nad zabudowaniami. Czasem nawet z 30fps jest problem.
Cała nadzieja w Edge.

Problemem nie są tu karty graficzne, a ograniczenia procesorów. Możesz mieć dwa titany, ale taki 4700K podkręcony do 4,5 GHz i tak nie da rady z taką ilością AI i obiektów do utrzymania jaką ma DCS.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #313 dnia: Czerwca 19, 2014, 21:29:43 »
I tak i nie. Czasem dają w kość efekty cząsteczkowe, czasem faktycznie nieoptymalny sposób wyświetlania obiektów w terenie.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #314 dnia: Czerwca 20, 2014, 17:56:09 »
Racja, wszelkie dymiące wraki, dym z działka itp.
Najgorsze są jednak światła landing. Potrafią zabijać, czasami powodują kilkusekundowe freeze i na starcie maszyna się rozbija.

Dlatego ważne jest aby nie włączać świateł lądowania podczas postoju na rampie, bo to nie ma sensu a potrafi zabić sojusznika.