Autor Wątek: DCS: World  (Przeczytany 177033 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #450 dnia: Września 23, 2014, 23:53:54 »
Podobnież w tej kompilacji siedzi rewizja "ołówka" na dzień 19 września, czyli większość fixów się "nie załapała". Ale może jakieś drobiazgi owszem, np. w jednym z wątków ktoś zauważył, że igła w KPP została poprawiona (kółeczko jest teraz przy ogonie strzałki a nie przy grocie).

No właśnie ten drobiazg miał być już w wersji finalnej MiGa, a nie było tego. Może faktycznie coś tam poprawią, ale nie ma jeszcze changeloga pod "21".
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #451 dnia: Września 24, 2014, 00:44:36 »
To bardziej jakiś hotfix niż update 2.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #452 dnia: Września 24, 2014, 07:08:40 »
No właśnie ten drobiazg miał być już w wersji finalnej MiGa, a nie było tego.
Może będzie, na razie i tak mamy betę.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #453 dnia: Września 24, 2014, 07:46:53 »
I tak całkiem dopracowaną. :D
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #454 dnia: Września 24, 2014, 08:03:25 »
Problem w tym, że płacąc nikt nas nie poinformował, że to co za kilka dni dostaniemy to będzie beta. Kupiłem z przeświadczeniem, że po raz pierwszy w dziejach DCS zakupię od razu gotowy produkt.

Natomiast co do dopracowania, Some1, Ty, ja, ROB, Lucas i kilka innych osób tutaj powinniśmy zdawać sobie sprawę jak ważna jest optymalizacja graficznego odzwierciedlenia maszyny w symulatorze. Nadmiar materiałów, brak LODów, ogromna liczba zbędnych trójkątów w modelu i dublowana geometria są dość poważnymi błędami w modelu dla gry, co skutkuje gwałtownym spadkiem wydajności niezależnie od posiadanego sprzętu.

Dobrze, że nie zwracam większej uwagi na misje, bo te tutaj były przyczyną jeszcze większej mojej frustracji.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #455 dnia: Września 24, 2014, 16:13:33 »
są dość poważnymi błędami w modelu dla gry, co skutkuje gwałtownym spadkiem wydajności niezależnie od posiadanego sprzętu.

Ja tam na fps'y nie narzekam.  Uruchomiony na płycie lotniska 45-50, w locie właściwie 60 przy 60 odświeżania ekranu ze skrzydłowym za oknem i chmurkami, a w DCS właściwie wszystko na maks. Owszem defaultowe np. z FC3 generują większą płynność ale tutaj nie powiem, że jest jakaś tragedia.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #456 dnia: Września 25, 2014, 08:57:00 »
Sun słoneczko sorry daj spokój z tym hejtowaniem na każdym kroku. Ja rozumiem, że DCS nie spełnia twoich oczekiwań jak 3/4 innych rzeczy w życiu też i po pierwsze szkoda zdrowia, po drugie na promo jesteś pierwszy. Narzekanie w każdym wątku o tym specjalnie nie pomaga. DCS jest drewnem pod względem silnika - był i jest od 10 lat. Sam się o tym przekonałem, ostatnio, bo na dwóch kartach chodzi gorzej niż na jednej (na low czy high bez znaczenia). Ja mam 13 klatek, a komp nie jest najświeższy niemniej daje radę w innych grach  :053:. Podobna historia jest z CPU. Posiadacze procków SB i w górę zyskują, bo tam jest spory zapas mocy obliczeniowej, dlatego DCS śmiga na tym lepiej. Doceń to, że wreszcie powstał jakiś solidny dodatek do tej gry i po prostu graj, a nie rób problemu na miarę końca świata, bo pewnie i tak masz więcej klatek niż ja ;). Dajmy czas chłopakom z LS na wykazanie się jeszcze bardziej. Poczekajmy na nowy silnik może on coś zmieni i odczepmy się od wiecznych bet.

Yoyek Ty się nie liczysz, bo masz kompa z kosmosu za średnią wartość kawalerki w moim mieście  :021: :032:
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #457 dnia: Września 25, 2014, 09:05:50 »
To nie jest "hejt", to jest krytyka. Krytyka produktu za który zapłaciłem będąc niedoinformowanym przez wydawcę i twórców co do stanu. I wiesz co, jestem happy z F-86, bo kupiłem wiedząc, że kupuję betę, wiedząc dokładnie na jakim jest stadium i za cenę jaką uznałem za będącą dla mnie "fair", choć mordującą rynek symulatorów.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #458 dnia: Września 25, 2014, 10:27:10 »
Sorry ale to wygląda jak"hejt", bo nie ukrywajmy nigdy do wytworu myśli ED nie pałałeś zachwytem. Graj, napisz coś jaki jesteś happy ;) w F-86 skoro taki dobry i poczekaj na rozwój sytuacji (minął dopiero tydzień od premiery!). Nie ma sensu powtarzać tego w każdym temacie. Po długim... długim nic nagle pojawił się jakiś powiew świeżości w światku DCS. Kupując cokolwiek do DCS to kupujesz w zasadzie betę (i nie ma co kreować się na ofiarę, że nie zostałeś poinformowany, że nie wiedziałeś itp.), więc nie ma co być zaskoczonym przy każdej premierze. Dostałeś klucz za "wyłudzacza" za ułamek kwoty detalicznej. To też kolejny powód aby nie narzekać (bo LS mógł tego nie uhonorować), nie mówiąc już o tym, że ten dodatek prawie zdechł. Bawić się grać i być zadowolonym, że coś się dzieje w bądź co bądź nudnym światku DCS.

Tylko przypominam, że jeszcze niedawno było marudzenie, że nic nie wychodzi do DCS. Teraz jest marudzenie, bo coś nie działa jak powinno. Dalej będzie marudzenie dla samego marudzenia i w końcu utopimy się we własnym sosie. Apeluję do zdrowego rozsądku i nie mam ochoty do wojenek, tym bardziej, że fajny gość z Ciebie :). Po prostu jest to męczące jak ciągle wszyscy w koło narzekają na wszystko i jeszcze powtórka z rozrywki na forum.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #459 dnia: Września 25, 2014, 12:06:48 »
Znaczy, ogólnie jest tak, że musimy sie chyba po prostu mentalnościowo przyzwyczajać do faktu, że praktycznie dziś wszystko co wychodzi to jakaś niedoróbka. Owszem - może z dodatkami do FSX'a jest lepiej, ale też już teraz kupę wydawców daje płatne open bety. Ja tak obserwuję, że dopiero tak chyba pół roku po premierze czegokolwiek jest ok, czyli tak, jak mniej więcej powinien wyglądać produkt finalny. Kiedyś tak nie było, a my chyba jesteś przyzwyczajeni i pamiętamy, że jak coś wychodziło to właściwie nie było słowa o patchowaniu. Chyba rynek się zmienił niestety na tyle, że odczuwają to bardziej użytkownicy niż wydawcy. Zupełnie odwrotnie jak było kiedys, gdy jeszcze gry wychodziły w pudełkach, a po patche nagrywane na CD biegło się do kafejki internetowej, bo w domu na kablu do telefonu nie szło ściągnąć tych 100mb raz na rok. Nie mówię tylko o simach, ale i zwykłych grach. Pykam teraz w Wasteland 2, który od grudnia 2013 jest jako beta. Niby finał 19.09, a dla mnie to dalej jakaś późna beta. Nawet zjadło mi raz ubrania całego zespołu w tym RPG'u i teraz biegam w bieliźnie, a co ;). Kiedyś takie babole były chyba nie do pomyślenia.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #460 dnia: Września 25, 2014, 17:05:11 »
Obserwując całą sagę ołówkową odniosłem wrażenie, że wstępne założenie LN było takie, aby rzeczywiście wydać produkt właściwie dopracowany i wyróżnić się tym samym na tle samego ED, o Belsimteku nie wspominając. Wygląda na to jednak, że chłopaki rzucili się z motyką na słońce i zadanie to trochę ich przerosło. Cóż, to ich pierwszy twór do DCSa i pierwszy prawdziwy "3rd party addon" w ogóle, jak na studio o imponującej obsadzie 4 osób i tak moim zdaniem ogarniają ten bajzel nienajgorzej. Zakładam, że na podstawie masy nabytych doświadczeń, następny moduł przygotują lepiej (albo machną ręką i otwarcie skręcą w drogę belsimtekową, choć mam wielką nadzieję, że do tego nie dojdzie!).

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #461 dnia: Września 25, 2014, 21:58:08 »
Ja tam nie wiem. Ja się od MiGa oderwać nie mogę. Jednak najbardziej chciałbym zaimplementowania porządnych dźwięków, bo to co jest teraz, to najzwyklejszy Ersatz. Natomiast F-86 pięknie po puczu brzmi, choć za dużo jest niskich interferencyjnych brudów w zewnętrznym, moim zdaniem.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #462 dnia: Września 27, 2014, 21:56:25 »
Jeden obrazek za tysiąc słów:

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World
« Odpowiedź #463 dnia: Września 30, 2014, 17:21:52 »
Panowie, jest w DCS jakaś opcja typu free camera? Jakaś albo całkowicie niezależna od obiektu, albo s"hook"owana na obiekcie, tyle że z możliwością przemieszczania we wszystkich płaszczyznach.

Odp: DCS: World
« Odpowiedź #464 dnia: Września 30, 2014, 17:50:25 »
LCTRL+F11, jeśli chcesz zachować w polu widzenia bieżący obiekt, ewentualnie samo F11, ale wtedy przełączy się na któreś z lotnisk.