Autor Wątek: Star Citizen  (Przeczytany 63270 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 06, 2014, 20:35:29 »
Kilka uwaga na szybko:

Z TARGET korzystam na codzień, ale nie chodzi o buttony, to sobie można zrobić jak się chce. Kwestia kontrolerów osiek - tutaj jest bardzo słabo. Jakoś nie kumam tej instrukcji na tworzenie tego poprzez edycję. Mam nadzieję, że zrobią to dostępne z opcji jak w normalnym simie. Bardzo się dziwię, że tego jeszcze nie ma. SC przecież aspiruje do space simów, z nastawieniem na simy. To tak jakby wypuścić Formułę 1 na PC jakąś uber ales, zachwalać pod niebo, a nagle się okazuje, że można tylko sterować myszką, a żadnej kierownicy z Force Feedbackiem nie da się nawet ustawić. Dali tutaj ciała, bo jak mniemam, dla programujących nie jest to jakiś olbrzymi wysiłek. Może ze 2-3 dni grzebania w plikach, stworzenie dodatkowej zakładki do ustawień i tyle. To poważny błąd. Trzeba ich hejtować tam na forum, by dać do myślenia...
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwca 07, 2014, 06:24:02 »
Jeśli chodzi hejtowanie forum RSI to przed wydaniem AC było olbrzymie.
Pomijając termin grudniowy ostatecznym miał być 29 maja a to co się działo na forum i czacie gdy CIG zapowiedział kolejne opóźnienie można by opisać jak wybuch zbiorowej nienawiści dla Twórców :)
Dlatego AC wyszło 3 czerwca w takiej a nie innej wersji z tymi wszystkimi brakami które mieliśmy/mamy.
W żaden sposób nie należy bronić Twórców ale jednak to tylko pre-alfa/alfa.
Dziś mamy nowego patcha 2,3 GB :)
https://robertsspaceindustries.com/comm-link//13929-Star-Citizen-Patch-121

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwca 07, 2014, 10:01:07 »
Ok, thx, ciągnę. Czy da radę by ten Launcher pamiętał wpisane hasło?

W tym trybie rozglądania się myszką nie da się strzelać (Tab)? Co za cholera? Jeszcze tak z Trackiem IR zrobią...
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwca 07, 2014, 11:40:39 »
1. Zapamiętuje tylko login.
2. Niestety nie.
Jeszcze wiele miesięcy upłynie zanim wszystko będzie sensownie działało ...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwca 07, 2014, 12:52:59 »
I po patchu jestesmy w jakims nowym hangarze, pewnie tym za dodatkowe dolce.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwca 07, 2014, 13:40:19 »
Do końca dnia, bo możesz obejrzeć dwa statki startujące w dzisiejszym konkursie.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwca 07, 2014, 16:09:21 »
1. Hangar to wersja Delux-e dla statków za ciężkie pieniądze lub jako samodzielny zakup za 40 USD :).
2. Konkurs The Next Great Starship trwa już października 2013 (nagroda 30 tys USD) a dziś rzeczywiście jest finał (aktualnie niecałe 8h).
Niezależne grupy modelarzy tworzyły wirtualne pojazdy to co stoi w hangarze to finaliści a ten który wygra zostanie zaimplementowany do gry i będzie można nim latać w SC.
Całkiem niezła akcja marketingowa.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwca 07, 2014, 18:31:16 »
Nie mogę już edytować więc przepraszam, że post pod postem ale może ktoś będzie zainteresowany obejrzeniem filmu podsumowującego i prezentującego finalistów konkursu The Next Great Starship
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZffXKdokPwA

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwca 07, 2014, 20:57:43 »
Zrobiłem tak, dałem Warthoga w TARGET, wtedy SC widzi Hotasa jako jeden joy. Dalej wyłączyłem jedną z osi Throttle i przynajmniej SC widzi jakby jeden joystick z wbudowaną przepustnicą i przynajmniej można latać i strzelać nie odrywając rąk od sprzętu. Natomiast jak zalokować pocisk naprowadzany? Widzę, że działa z pod środkowego przycisku myszki. Powinno to wszystko być pod klawiszami jako jakieś skróty, tak bym sobie poustawiał wszystko w sofcie TARGET (tu nie ma np. przycisku myszki Trigger 3 i 4).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwca 07, 2014, 21:10:01 »
Spróbuj tutaj poszukać odpowiedzi (są też 2 profile do Warthoga)
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/139200/hotas-profiles-other-input-device-software-info#latest
Ja mam X52pro i pedały CH a przycisk mam zwyczajnie podpięty pod przycisk 3 środkowy  ( w 300i wciśnięcie i utrzymanie przeciwnika w celowniku powoduje "zalokowanie" rakiety puszczenie przycisku jej odpalenie)
Ps.
Wiem, że to herezja ale aktualnie mi najłatwiej gra się na klawiaturze i myszce  :D ( z włączony Crtl+F - brak efektu bezwładności celownika) Czekam na sensownego patcha i obsługę TrackIR-a.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwca 07, 2014, 21:27:38 »
Ustawiłem w TARGET środkowy przycisk myszki i idzie odpalić pocisk. Trzeba jakoś sobie radzić, oby zrobili te kontrolery jakoś niebawem.

Ehh te widoczki:

http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Star%20Citizen/StarCitizen2014-06-0721-22-05-13_zps12a1d22b.jpg~original

http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Star%20Citizen/StarCitizen2014-06-0721-22-42-57_zps05c347d6.jpg~original

Linki padły. Mazak.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2014, 11:32:45 wysłana przez KosiMazaki »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl


Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwca 08, 2014, 11:31:56 »
Prezentacja kolejnego statku ;)

https://www.youtube.com/watch?v=02Xc5hSd9qQ
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwca 13, 2014, 05:33:20 »
SC dostało wczoraj nowego patcha coś ok 7GB ;)
Uruchomiono tryb multi dla pierwszych kilkuset osób a w przyszłym tygodniu będzie dostępny dla kilku tysięcy.
Testowane są serwery do multiplayer-a.
Wersja 1.0 AC (cokolwiek to znaczy)  ma być gotowa w ciągu miesiąca.
Pełna lista zmian
https://robertsspaceindustries.com/comm-link//13942-Star-Citizen-Patch-122

ps.
Przy okazji "padło" 46 mln USD ( w kilka dni 1 mln )
Powoli zbliża się do 50 mln i wówczas gra będzie miała budżet taki jak L.A. Noire
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_video_games_to_develop
I pewnie na tym nie skończy.


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwca 25, 2014, 00:05:00 »
SC dostało wczoraj nowego patcha coś ok 7GB ;)
Uruchomiono tryb multi dla pierwszych kilkuset osób a w przyszłym tygodniu będzie dostępny dla kilku tysięcy.
Testowane są serwery do multiplayer-a.
Wersja 1.0 AC (cokolwiek to znaczy)  ma być gotowa w ciągu miesiąca.
Pełna lista zmian
https://robertsspaceindustries.com/comm-link//13942-Star-Citizen-Patch-122

ps.
Przy okazji "padło" 46 mln USD ( w kilka dni 1 mln )
Powoli zbliża się do 50 mln i wówczas gra będzie miała budżet taki jak L.A. Noire
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_video_games_to_develop
I pewnie na tym nie skończy.



No właśnie, chciałem dziś odpalić, ale czas ściągnięcia patcha 7Gb mnie przeraził jak na quick flight :D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl