Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
»
Hangar
»
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover/Desert Wings – Tobruk/Blitz Edition
»
Wątek:
Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd. (Przeczytany 6481 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
VB_TAG_yello
Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
«
dnia:
Lutego 13, 2013, 09:25:58 »
Poleciałem ja sobie wczoraj dwa razy. Tak się zdarzyło, że dwa razy pogonił mnie spit i dwa razy dogonił. Tak ma być czy trzeba jakieś czary robić, żeby uciec? Gaz miałem 100%, obroty regulowałem skokiem śmigła tak, żeby nie przekroczyć 2500. Boosta nie ruszałem, bo nawet jeszcze nie wiem jak
PS
O dziwo ta gra zaczęła działać. Co prawda u mnie bez cieni, ale zawsze...
Zapisane
YoYo
Administrator
Wieczny symulant
Odp: Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
«
Odpowiedź #1 dnia:
Lutego 13, 2013, 15:49:03 »
Nie powinien dogonić, kwestia obsługi propa i chłodnic. To wszystko wpływa na prędkość, ale nie wiem czy ostatni patch trochę nie namieszał w tym temacie. Poprzednio robiłeś ze Spitem I i II co chcesz pod względem wznoszenia, czy prędkości.
Zapisane
webmaster,
YoYosims
- jeśli lubisz symulatory lotnicze
www.yoyosims.pl
leszek660
Odp: Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
«
Odpowiedź #2 dnia:
Lutego 14, 2013, 15:03:58 »
Generalnie jeśli odległość jest odpowiednia a spit nie schodzi z przewagą energii to Bf obojętne której wersji z zamkniętymi chłodnicami
powinien bez problemu zwiać.
Ja latam Hurkiem to mi i tak uciekają.
Nie wiem jak jest z wersjami spitów na benzynę 100 okt. te mają dodatkową moc to na krótkim dystansie
mogą namieszać.
Zapisane
kolliber
Odp: Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
«
Odpowiedź #3 dnia:
Kwietnia 12, 2015, 21:55:26 »
Jeżeli to ma być symulator z prawdziwego zdarzenia to żaden
B
f 109 nie ucieknie przed spitem,
_
różnica max prędkości w locie poziomym wynosi około 20km/h na korzyść
S
pitfire,
_
jedyne ratunek dla niemiaszka to wywołanie ujemnych przeciążeń lub ucieczka na dużą wysokość gdzie silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindrów mają większą wydajność! Pozdro.
«
Ostatnia zmiana: Kwietnia 12, 2015, 22:08:33 wysłana przez KosiMazaki
»
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
»
Hangar
»
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover/Desert Wings – Tobruk/Blitz Edition
»
Wątek:
Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.