Autor Wątek: Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.  (Przeczytany 6481 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
« dnia: Lutego 13, 2013, 09:25:58 »
Poleciałem ja sobie wczoraj dwa razy. Tak się zdarzyło, że dwa razy pogonił mnie spit i dwa razy dogonił. Tak ma być czy trzeba jakieś czary robić, żeby uciec? Gaz miałem 100%, obroty regulowałem skokiem śmigła tak, żeby nie przekroczyć 2500. Boosta nie ruszałem, bo nawet jeszcze nie wiem jak  ;D
PS
O dziwo ta gra zaczęła działać. Co prawda u mnie bez cieni, ale zawsze...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 13, 2013, 15:49:03 »
Nie powinien dogonić, kwestia obsługi propa i chłodnic. To wszystko wpływa na prędkość, ale nie wiem czy ostatni patch trochę nie namieszał w tym temacie. Poprzednio robiłeś ze Spitem I i II co chcesz pod względem wznoszenia, czy prędkości.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 14, 2013, 15:03:58 »

     Generalnie jeśli odległość jest odpowiednia a spit nie schodzi z przewagą energii to Bf obojętne której wersji z zamkniętymi chłodnicami
 powinien bez problemu zwiać.
    Ja latam Hurkiem to mi i tak uciekają. :) Nie wiem jak jest z wersjami spitów na  benzynę 100 okt. te mają dodatkową moc to na krótkim dystansie
mogą namieszać.

Odp: Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 12, 2015, 21:55:26 »
Jeżeli to ma być symulator z prawdziwego zdarzenia to żaden Bf 109 nie ucieknie przed spitem,_różnica max prędkości w locie poziomym wynosi około 20km/h na korzyść Spitfire,_jedyne ratunek dla niemiaszka to wywołanie ujemnych przeciążeń lub ucieczka na dużą wysokość gdzie silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindrów mają większą wydajność! Pozdro.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 12, 2015, 22:08:33 wysłana przez KosiMazaki »