Autor Wątek: Okulary VR/Gogle VR, akcesoria. Informacje o rynku.  (Przeczytany 112987 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #450 dnia: Marca 09, 2019, 15:38:14 »
Z tego co widziałem na YT to nie będzie rewolucji. FOV na poziomie CV1, a rozdziałka jak SO.

Z tego co też słychać w "S" mają odejść latarnie, czyli podobnie jak z O+ ale bez latarni, to nie da się podobno grać po ciemku w O+ (i śledzenie nieco gorsze). Więc to może być krok wstecz.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #451 dnia: Marca 09, 2019, 15:44:25 »
W goglach z wbudowanymi kamerkami (Samsung Odyssey Plus) musi być jasno żeby działało śledzenie 6DOF, jak się zrobi ciemno zostaję tylko 3DOF zczytywane z żyroskopów. Śledzenie w jasnym pomieszczeniu działa bardzo dobrze.
F-16C Block50 driver...

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #452 dnia: Marca 09, 2019, 16:37:09 »
Czy to krok wstecz czy do przodu to kwestia indywidualna. Dla mnie to krok do przodu. O+ podobno aż tak bardzo nie cierpi z braku światła. Znajomi mówili, że wystarczy mieć małą lampkę w pokoju. Może z S zrobią czulsze kamery jak noktowizory. Brak latarni to dla mnie duży atut.

Dzięki tym kamerkom w S będzie podobno też świetny traking dłoni, więc odpadnie koszt rękawic vr. Chyba, że ktoś chce mieć coś z odczuciami.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #453 dnia: Marca 10, 2019, 12:04:55 »
Tak z innej beczki to czy ktoś widział, że można gdzieś w Europie kupić Evolution Rifle adapter?

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
F-16C Block50 driver...

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #455 dnia: Lipca 07, 2019, 12:18:35 »
Na polskim forum Frontiera jest kilkuosobowa grupka maniaków VR posiadających oraz komentujących sprzęt i sytuację rynku VR ;)
https://forums.frontier.co.uk/threads/przygody-z-virtual-reality.465152/page-39

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #456 dnia: Października 25, 2019, 17:23:38 »
Od dłuższego czasu szarpię się z wydajnością w VR. Mój sprzęt to GTX1080Ti, 32G RAM, SSD, i5 8600K, HTC Vive/Samsung O   (częściej używam jednak Vive)
SteamVR SS ustawiony na 100% , w DCS PD 1.5 Na tym ustawieniu  obraz jest już bardzo fajny, niestety poruszające obiekty nie są zbyt płynne, a przy włączonej reprojekcji np. sylwetki samolotów dają podwójny obraz w animacji. Właśnie to mnie dobija. Czy da się to jakoś poprawić, poza drastycznym obniżeniem jakości wyświetlanego obrazu? Macie jakieś swoje przetestowane ustawienia pod VR?

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #457 dnia: Października 25, 2019, 19:50:57 »
Pytaj tego gościa, pisze że sobie z tym poradził.
https://forums.eagle.ru/showthread.php?p=4086845#post4086845

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #458 dnia: Października 25, 2019, 19:55:55 »
Kręć proca. Aż się prosi o 5GHz. Mam te same graty i u mnie ilość klatek jednak wzrosła po takim zabiegu. Wiadomo nie zawsze starcza, ale częściej ;) co do VR niestety nie pomogę bo mam Pimaxa, ale ogólna zasada ta sama. W 5k+ jest super opcja przełączania na 64Hz. Wtedy to już taki Iłek prawie zawsze płynnie idzie.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #459 dnia: Października 25, 2019, 20:14:54 »
Pytaj tego gościa, pisze że sobie z tym poradził.
https://forums.eagle.ru/showthread.php?p=4086845#post4086845

On pisze o Oculusie, ale podobny patent też testowałem i bardzo możliwe, że na tym się skończy. On po prostu wyłączył ASW, czyli bezpośrednią przyczynę tego ghostingu i ostro zjechał z PD. W HTC odpowiednikiem jest "wygładzanie ruchu", gdy jest wyłączone ghosting znika, za to pojawia się czasami  klatkowanie.

Kręć proca. Aż się prosi o 5GHz. Mam te same graty i u mnie ilość klatek jednak wzrosła po takim zabiegu. Wiadomo nie zawsze starcza, ale częściej ;) co do VR niestety nie pomogę bo mam Pimaxa, ale ogólna zasada ta sama. W 5k+ jest super opcja przełączania na 64Hz. Wtedy to już taki Iłek prawie zawsze płynnie idzie.

Coś w tym jest, gdy ustawiam grafikę na maxa to spada ilość klatek  do ok 30 i  pomijając negatywne efekty "wygłaszania ruchu", jest nawet płynniej niż na małych detalach. Zachodziłem w głowę o co chodzi i jak jest to możliwe. Okazało się, że HTC przy ostrym spadku FPS przełącza się na wstawianie 2 dodatkowych klatek zamiast jednej, czyli z 30 robi 90 i stąd ten fenomen.

Do procka musiałbym sobie zafundować jakieś sensowniejsze chłodzenia, a takie się niestety nie mieści w mojej obudowie. Skoro jest odczuwalna różnica to może się na to skuszę.

Na to wygląda, że trzeba wybierać,  dobra jakość z minusami i artefaktami działania "wygładzania ruchu", albo 90 klatek i marna jakość :-/
Gdyby kiedyś DCS osiągnął poziom optymalizacji w VR jak w iłku, BoX wygląda znacznie lepiej w VR.
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2019, 20:22:54 wysłana przez gcze »

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #460 dnia: Października 25, 2019, 20:51:08 »
Zgadza się, dlatego ja raczej odpuszczam DCS do czasu jak przejdą na Vulcan, czyli pewnie za jakieś 72 lata... choć w sumie szybciej wejdą kompy kwantowe i takie tam, to może być nasz ratunek ;).

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2019, 21:02:05 wysłana przez KosiMazaki »
--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #461 dnia: Października 25, 2019, 21:28:52 »
Zgadza się, dlatego ja raczej odpuszczam DCS do czasu jak przejdą na Vulcan, czyli pewnie za jakieś 72 lata... choć w sumie szybciej wejdą kompy kwantowe i takie tam, to może być nasz ratunek ;).

Dlatego ja też nie jaram się tak nowościami w świecie gogli. Co mi po super rozdzielczości, w której tylko będę lepiej widział jak niskie detale muszę ustawić, żeby to wszystko jakoś działało ;-)
Już na Samsungu Odyssey mnie to razi, dlatego na razie latam na starych HTC Vive, tam dalszy plan jest już lekko rozmazany i niskie detale tak nie walą po oczach.  Różnica w czytelności zegarów jest minimalna przy PD 1.5 między Samsungiem, a poczciwym Vive.
Dobrze, że BoX chociaż jakoś daje radę z wydajnością w VR, ale Hueyem  tam nie polatam :-/

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #462 dnia: Listopada 07, 2019, 19:28:02 »
Trochę o kierunku rozwoju technologii VR:

https://www.youtube.com/watch?v=o5Qn8QRswrw
F-16C Block50 driver...

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #463 dnia: Listopada 24, 2019, 12:24:17 »
Niestety Acer nie przewiduje dystrybucji swoich gogli w EU :-/  (rozdzielczość Reverb z  fizyczną regulacją IPD)
https://www.youtube.com/watch?v=OjgMiRB-cAY

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #464 dnia: Listopada 24, 2019, 12:27:41 »
A przewiduje w ogóle dystrybucje? Z tego co wiem to zarzucony projekt.
F-16C Block50 driver...