Autor Wątek: DCS: World 1.2.4  (Przeczytany 28223 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
DCS: World 1.2.4
« dnia: Kwietnia 16, 2013, 21:05:50 »
Zapowiedź 1.2.4, wygląda naprawdę smakowicie, tylko czy wygra z wiosną?

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1725787#post1725787

Najciekawsze rzeczy:
Cytuj
    AI Fw-190D9 with multiple skins.
    Graphical User Interface. New skin panels.
    Graphical User Interface. New Module Manager.
    Flaming Cliffs 3. New Six Degrees of Freedom (6DOF) cockpits for the Su-25, Su-27 and A-10A.
    Flaming Cliffs 3. Added vertical adjustments to the Su-25 gunsight for bomb, rocket, and missiles delivery. This includes 10 steps down [RALT - H] and 10 steps up [RSHIFT - H].
    Combined Arms. Added radar emission control. Key . This allows players to operate SAM radars in radar-silent mode.
    Combined Arms. Generic automatic transmission.
    Combined Arms. Axis controls for ground units implemented.
    The Radio Menu F10 option now works in network games.
    New trigger actions: "radio item add for coalition", "radio item remove for coalition", "radio item add for group", and "radio item remove for group".
    New Mission Editor features:

    -Initialization Script Added
    -Trigger Action: AI TASK renamed to AI SET TASK
    -Trigger Action: AI PUSH TASK added
    -Trigger Action: Set Flag Value added
    -Trigger Action: Set Internal Cargo added
    -Group LUA condition and % chance of appearance added

    Numerous SSE changes and new features. http://en.wiki.eagle.ru/wiki/Main_Page

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 16, 2013, 21:34:21 »
Foka największa ciekawostka. Pewnie dodadzą do Instant Action więc to fajne.

Niestety nic nie widzę, na temat zmian w wydajności i optymalizacji. Po patchu 1.2.3 u mnie DCSW stał się prawie niegrywalny (25-35 klatek, gdzie poprzednio było stałe 60).

Nie ma UH-1H w zapowiedzi.

Chcą już dać finalną wersję FC3 - zatem z tymi kabinami 6DOF.

PS. Wags zmienił ikonkę, hmmm...
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2013, 00:16:36 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 26, 2013, 08:09:24 »
Wags dostał od kogoś tam błogosławieństwo i będzie mógł udzielać więcej informacji na temat rozwoju DCS, w każdy piątek otrzymamy garść nowych informacji. W następnym tygodniu mają być jakieś obrazki z aktualnej newady, trochę o EDGE i nowych mapach, tych rozwijanych i planowanych.

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1733722#post1733722
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

_michal

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 26, 2013, 09:42:11 »
Wags dostał od kogoś tam błogosławieństwo i będzie mógł udzielać więcej informacji na temat rozwoju DCS, w każdy piątek otrzymamy garść nowych informacji. W następnym tygodniu mają być jakieś obrazki z aktualnej newady, trochę o EDGE i nowych mapach, tych rozwijanych i planowanych.

Szok i niedowierzanie. :) Czyżby ktoś w ED pomyślał o PR?

Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 26, 2013, 10:28:51 »
Zobaczymy jak to będzie działać. Ja w każdym razie cały czas czekam na jakieś konkrety w temacie EDGE i tych "innych" map. Nevada mało mnie interesuje, wolałbym tereny Afganistanu lub Iraku.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 26, 2013, 13:00:28 »
Szok i niedowierzanie. :) Czyżby ktoś w ED pomyślał o PR?
Prawdopodobnie za życia Jima Mackonochiego (RIP) sytuacja była inna. Wszystkie informacje o pracach nad DCS, które miałyby wypłynąć do internetu, musiały być konsultowane między Moskwą, Duxford i USA, co podobno kosztowało bardzo dużo czasu.

Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 26, 2013, 13:06:04 »
Oni mają jakiś oddział w Duxford? Kiedyś w jednym z hangarów widziałem prezentację LockOna, ale nie przyszło mi do głowy że muzeum ma jakieś powiązania z ED.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 26, 2013, 14:11:54 »
Oni mają jakiś oddział w Duxford? Kiedyś w jednym z hangarów widziałem prezentację LockOna, ale nie przyszło mi do głowy że muzeum ma jakieś powiązania z ED.
Posłuchaj tych starych wywiadów:
http://www.youtube.com/watch?v=feiPqkvSfPM
http://www.youtube.com/watch?v=gQxrHFDRV-0

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 26, 2013, 15:37:36 »
Wags dostał od kogoś tam błogosławieństwo i będzie mógł udzielać więcej informacji na temat rozwoju DCS, w każdy piątek otrzymamy garść nowych informacji. W następnym tygodniu mają być jakieś obrazki z aktualnej newady, trochę o EDGE i nowych mapach, tych rozwijanych i planowanych.

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1733722#post1733722

Więc pierwszą wiadomością będzie - na razie czekajcie dalej na 1.2.4 - soon (tm).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 26, 2013, 20:19:05 »
Jest i piątkowy update, w postaci screenów foki:

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1734334#post1734334

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 26, 2013, 20:25:46 »
Taka jak w FB :032:.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 26, 2013, 22:45:49 »
Śmiech na sali  ;D

Cytuj
Resource Manager (RM) - Smoke generators being duplicated in RM airbase weapons window has been fixed.
Resource Manager (RM) - Increased the maximum storage fuel limit to 5,000 tons for each airbase.

Naprawiają jakieś drobiazgi w resource managerze, a sam RM pewnie nadal będzie zabugowany i bezużyteczny.
Mam na myśli bug, który występuje u mnie:
Czasami klient mojego serwera nie może zrobić rearma na lotnisku, mimo tego, że ja jako serwer mogę.
Nie wiem, czy to tylko u mnie się dzieje, nie wiem nawet czy ED o tym bugu wie.
Problemy z RM były od samego początku mojego serwera jeszcze przed wersją 1.2.3.

To tak jakby łatać papierowy dach domu... Nawet załatany będzie przeciekał... Bez sensu...

A rakiety, jak to rakiety nadal będą lewitować w powietrzu...

O naprawie modułu weapons.dll powodującego crashe od ponad roku (jeszcze w DCS:A-10C standalone) też nic nie wspomniano.

Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 26, 2013, 23:45:43 »
Nie wiem, czy to tylko u mnie się dzieje, nie wiem nawet czy ED o tym bugu wie.
Z takim podejściem to możesz czekać na fixa w nieskończoność. Na forum ED jest dział "Bugs and Problems", osobny dla każdego modułu. Zgłoś problem, ew. poszukaj czy ktoś to wcześniej zgłosił i wtedy wymagaj.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 27, 2013, 08:57:49 »
Mam na myśli bug, który występuje u mnie:
Czasami klient mojego serwera nie może zrobić rearma na lotnisku, mimo tego, że ja jako serwer mogę.
Nie wiem, czy to tylko u mnie się dzieje, nie wiem nawet czy ED o tym bugu wie.
Problemy z RM były od samego początku mojego serwera jeszcze przed wersją 1.2.3.

Masz rację Maciek - przezbrojenie nie działa. Przed chwilą sprawdziłem w A-10C na dwóch różnych serwerach. Obsługa naziemna potwierdza komendę, informuje "Rearming complete" a pod skrzydłami to samo. :o
Widocznie jeszcze długa droga, by wszystko hulało jak należy. Nie mogą też sobie jeszcze poradzić z poprawą osiągów sima:
Cytat: Wags
While 1.2.4 has added several new features and fixed quite a few bugs, we do not pretend that it has cleaned up all outstanding issues, like performance impact from some types of cluster munitions. Such issues will continue to be worked on and addressed in 1.2.5 and beyond.
Trzeba ciepliwie czekać...

Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 30, 2013, 12:14:17 »
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack