Autor Wątek: DCS WWII: Europe 1944  (Przeczytany 70915 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #360 dnia: Marca 26, 2017, 15:38:34 »
A drzewa? Są kolizyjne, czy lexszkodnikos robi z nich tylko hologram??

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #361 dnia: Marca 26, 2017, 16:00:15 »
Wags mówił że musi uważać na drzewa bo kolizje istnieją. Ale o drzewo się nie rozwalił, także dowodu nie ma.
Ciekawe czy AI widzi przez nie.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #362 dnia: Marca 26, 2017, 16:26:08 »
Wags mówił że musi uważać na drzewa bo kolizje istnieją. Ale o drzewo się nie rozwalił, także dowodu nie ma.
Ciekawe czy AI widzi przez nie.

Nie wiadomo najważniejszego, czyli całe te latanie o kant dupy można rozstrzaść, szczególnie jeśli chodzi o śmigłowce, bo dla myśliwców te drzewa aż tak istotne nie są, chociaż znam takich, co im się mlecze wkręcają w lotki tak nisko latają. Natomiast wszelkie SAMy, wozy pancerne i właśnie śmigłowce od drzew zależą.

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #363 dnia: Marca 26, 2017, 19:16:50 »
...chociaż znam takich, co im się mlecze wkręcają w lotki tak nisko latają...

A kto to?

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #364 dnia: Marca 26, 2017, 19:39:49 »
Ktoś, nie Wags chyba, rzucił niedawno screena z urywaniem skrzydła przez drzewo, więc dowód jest. Szukać już mi się nie chce. Ale nie-widzenia przez drzewa w wykonaniu AI, to raczej się nie spodziewam.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #365 dnia: Marca 26, 2017, 19:59:25 »
Ktoś, nie Wags chyba, rzucił niedawno screena z urywaniem skrzydła przez drzewo, więc dowód jest. Szukać już mi się nie chce. Ale nie-widzenia przez drzewa w wykonaniu AI, to raczej się nie spodziewam.

Jeśli AI będzie widziała przez drzewa, to i będzie przez nie strzelała... czyli będzie tragifarsa w wykonaniu np. samów, które będą waliły w las, przekonane, że między nimi a nisko lecącym samolotem nie ma przeszkód...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #366 dnia: Marca 31, 2017, 08:38:34 »
Pewnie dzisiejszy piątkowy news: https://www.youtube.com/watch?v=LcU8eMx1vyg .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #367 dnia: Kwietnia 04, 2017, 09:01:22 »
A drzewa? Są kolizyjne, czy lexszkodnikos robi z nich tylko hologram??


Drzewa sa kolizyjne.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #368 dnia: Kwietnia 04, 2017, 18:19:08 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #369 dnia: Kwietnia 04, 2017, 18:29:59 »
Słabo wyglądają te dorysowujące się cienie.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #370 dnia: Kwietnia 04, 2017, 18:34:37 »
No to fakt, zwłaszcza te w małej odległości od samolotu, natomiast efekt falującej trawy, jeśli go dopracują będzie fajny.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #371 dnia: Kwietnia 04, 2017, 18:47:49 »
Ewidentnie optymalizacja jest do DDDDDDDDDDDD.
Poczekam z kupnem gdy poprawią.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #372 dnia: Kwietnia 04, 2017, 19:00:12 »
Wygląda to jak Nevada, widać rendering. Może oni to programują w logo (kto pamięta?) i żółwik nie wyrabia?  :evil:

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #373 dnia: Kwietnia 04, 2017, 19:44:49 »
Pragnę nadmienić że autorzy tych filmów używają mocnych kart graficznych oraz procesorów.
Więc jeśli im coś słabo działa to co ja mam powiedzieć z moja leciwą i7 3770, oraz gtx 1060.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #374 dnia: Kwietnia 04, 2017, 19:53:32 »
No ale kolizyjne drzewa są, ciekawe czy się wszyscy przyzwyczają he he he...
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)