Autor Wątek: DCS WWII: Europe 1944  (Przeczytany 70875 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #45 dnia: Września 09, 2013, 09:57:32 »
Trend był chyba dobry na początku, a potem stabilizacja... No nie wiem. Chociaż już jest 674 wspierających i 45 tysięcy na koncie, po czterech dniach. Dojdzie do 1000 osób i klapa. Widząc tysiąc osób, które zapłaciły, oszacowałbym teoretyczny rynek na 5 razy tyle tych, którzy nie zapłacili, a ewentualnie grę by kupili. Liczba nie poraża. Pewnie zresztą się mylę.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #46 dnia: Września 09, 2013, 10:00:15 »
Cytuj
Jaka ostro spadkowa?
Ten wykres robi się coraz bardziej płaski w pierwszej kratce kreska ma niezły kąt wznoszenia a
w drugiej opada i ma jakąś połowę pierwszej. Z każdym następnym dniem pewnie będzie coraz bardziej
płasko,a w ten trending 361997$ to więżę tak jak w Donalda Tuska.  :)
W każdym razie dostaną jeszcze 40$ z mojej kasy.
Mam tylko nadzieje że znajdzie się jakiś bogaty szejk i zaokrągli wynik do bańki.  :)
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #47 dnia: Września 09, 2013, 11:18:00 »
Trend był chyba dobry na początku, a potem stabilizacja... No nie wiem. Chociaż już jest 674 wspierających i 45 tysięcy na koncie, po czterech dniach. Dojdzie do 1000 osób i klapa. Widząc tysiąc osób, które zapłaciły, oszacowałbym teoretyczny rynek na 5 razy tyle tych, którzy nie zapłacili, a ewentualnie grę by kupili. Liczba nie poraża. Pewnie zresztą się mylę.

Ja byłem gotów wesprzeć dopóki nie zobaczyłem możnowładcy Olega na tronie przy kominku. Teraz to wolę poczekać, bo ich pitch video jak żywo przypomina obietnice sprzed Kłody. Jason & 777 przynajmniej ograniczają swoje obietnice do rozsądnego minimum, a to co obiecali pokazują na filmach i na live streamingu.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #48 dnia: Września 09, 2013, 20:22:09 »
No i zarobił i pojechał ;> .

Jest nowe video. http://www.youtube.com/watch?v=FEv32IeTlaE&feature=youtu.be
Pytanie za 100 pkt. Co ma luthier pod koszulką Rental na ramieniu?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #49 dnia: Września 09, 2013, 20:42:09 »
Wąsatego suflera?  :evil:

Oleg wybacz...

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #50 dnia: Września 10, 2013, 08:27:25 »
OT: Nie lubię, jak ktoś przemawia i tak non stop macha obiema rękami. Może i dla niektórych to wzmacnia przekaz, mnie odstrasza...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #51 dnia: Września 10, 2013, 09:18:09 »
Tandeta trochę - rozumiem, że budżet napięty, ale JAKIEŚ poprawki mogliby chyba nanieść? Nawet na forum czytałem jakiś czas temu, że ED dobrze zdaje sobie z faktu, że ludzie grający zespołowo to to tylko mała część wszystkich aktywnych graczy zainteresowanych serią. Jeżeli AI w WWII ma działać tak samo jak skrzydłowi Ka-50 to ja chyba wysiadam. Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że nowa mapa, 3 samoloty i dobre AI to wszystko co potrzebuję od tego nowego tytułu.

Cytuj
RRG does not currently have a dedicated AI programmer.

We could theoretically look into hiring one for this project, which would probably give us tons and tons of cool stuff over the course of the project, but I really don't know how to budget for that. We're already pretty far out there for a stretch goal. I'm kind of cautious about adding too many tiers or too many options. If I add, for example, and intermediate "improved AI" stretch goal, all as a part of all additional stretch goals, that might turn off some other people, and make it seem like the aircraft they really want are too far away.

ED has programmers too, of course. We however do not have a current plan for AI improvement.

Edit:
Jeszcze odnośnie kolizji z drzewami - jak to jest, że np. w RoF i Armie się da, a wszyscy związani w jakiś sposób z DCS twierdzą, że to niewykonalne?

Cytuj
The problem with tree collisions, at least in my past experience, is just in the sheer number of collision objects.

There is probably a hundred million trees and bushes across a large gameplay map.

That's potentially up to a hundred million collision objects for the engine to track. You obviously need to track the trees any place there are planes at lower altitude. In a multiplayer match, for example, where you can have dozens of people flying all over the map, you may potentially need to track every single tree across the map. An extreme case, but you know what I mean. All these trees also need to be tracked constantly, every tick, multiple times a second.

You can't check for collisions between millions of 3D objects 20 times a second.

This kills the PC.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #52 dnia: Września 10, 2013, 09:37:20 »
Tia, w FSX też się da, jak może istnieć sim śmigłowca bez kolizji z drzewami.... niepojęte :).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #53 dnia: Września 13, 2013, 08:13:13 »
http://www.kickstarter.com/projects/508681281/dcs-wwii-europe-1944/posts/597595?ref=email&show_token=eaaf96a49deddfbf

Przenieśli B-17 jako flyable do pierwszego poziomu celu 100k $, doszedł dostęp do wersji Alpha za 50 baksów (luty 2014), beta była na maj 2014 i parę dupereli:



Trochę tylko mają problem z liczeniem, za 40$ mamy w WWII niby dostęp do wszystkiego, a za 65$ dojdzie nam DCS Mustang, który obecnie na promocjach śmiga za około 11$, a po kolejnym roku powinno być taniej, a różnica to 25$, czyli zaledwie -15$. To już lepiej wziąć pakiet za 40$ i poczekać sobie na kolejną promo, która do czasu premiery na pewno się zdarzy z kilka razy.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #54 dnia: Września 13, 2013, 08:38:39 »


Przenieśli B-17 jako flyable do pierwszego poziomu celu 100k $



Raczej do poziomu 375k $ ;)
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #55 dnia: Września 13, 2013, 08:54:17 »
375k $ było poprzednio, nie patrz na opis kickstartera, a na jego update: "First and foremost, we've moved the flyable B-17 to the very first stretch goal". Pierwszy cel to 100k $.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #56 dnia: Września 13, 2013, 09:11:49 »
375k $ było poprzednio, nie patrz na opis kickstartera, a na jego update: "First and foremost, we've moved the flyable B-17 to the very first stretch goal". Pierwszy cel to 100k $.

Nie, $100k to goal, $375 to pierwszy stretch goal. B-17 został przesunięty z ostatniego na pierwszy stretch goal.

Dla mnie cały ten Kickstarter to PRowa pomyłka. Wrzucenie filmików i czekanie na kasę nie działa. Kampania kickstarterowa to ciężka, ciągła praca przez czas kampanii, a nie oczekiwanie na mannę z nieba.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #57 dnia: Września 13, 2013, 10:21:44 »
Dla mnie cały ten Kickstarter to PRowa pomyłka. Wrzucenie filmików i czekanie na kasę nie działa. Kampania kickstarterowa to ciężka, ciągła praca przez czas kampanii, a nie oczekiwanie na mannę z nieba.

Nie można się nie zgodzić, niektórzy nie potrafią najwyraźniej brać przykładu z kampanii, które odniosły sukces.

Edit: Bardzo mi się też podoba manewr rozdzielenia licencji samolotów z DCS WWII i DCS:World ;-)

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #58 dnia: Września 13, 2013, 11:17:40 »
Edit: Bardzo mi się też podoba manewr rozdzielenia licencji samolotów z DCS WWII i DCS:World ;-)

To znaczy? Te tytuły nie miały być kompatybilne na poziomie kodu i licencji? To znaczy, że miała być możliwość wrzucenia Spita do DCS World na przykład, wycofali się z tego?

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #59 dnia: Września 13, 2013, 11:56:21 »
Mapkę to pewnie wezmą z Kłody ;)  Sporo pracy w to poszło, się (chyba) nie zmarnuje.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.