Autor Wątek: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.  (Przeczytany 3189 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« dnia: Września 11, 2013, 16:01:01 »
Ekh, a to co ? Nikt nie zauważył? ;) Ciekawie wyglądający mod do DCSW:



http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=113128

Link: http://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/446445/

Edit: z góry to fajnie, czym niżej tym gorzej, o ile do jetów fajna sprawa to przy lataniu na śmigłowcach tekstura oszukuje drzewka: http://img15.imageshack.us/img15/7832/mcwj.jpg i jakoś tak się człowiek dziwnie czuje jak ma np. na nich lądować. Ale dla jetów fajnie wygląda.
« Ostatnia zmiana: Września 11, 2013, 18:48:01 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #1 dnia: Września 11, 2013, 23:14:23 »
Jakoś bardziej mi przypasowały te teksturki: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=89199 DETAC. Dobrze się lata na niższym pułapie i nie mają tak wyraźnie zarysowanych lasów. Są też wyższej rozdzielczości.




webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #2 dnia: Września 12, 2013, 20:41:13 »
Jakoś bardziej mi przypasowały te teksturki: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=89199 DETAC. Dobrze się lata na niższym pułapie i nie mają tak wyraźnie zarysowanych lasów. Są też wyższej rozdzielczości.


Właśnie dziś sobie je wgrałem, wyglądają super!

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #3 dnia: Września 12, 2013, 20:54:30 »
Na FPS nie wpływają, ale zdaje się, że dłużej (pierwszy raz) ładuje się mapa, po prostu o ile deafaultowe mają 5Mb to tu jest 200Mb w zipie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #4 dnia: Września 12, 2013, 21:09:47 »
Tez mi sie tak wydaje dluzej sie wgrywaja, ale warto. Ładniej wygladaja i nie zmniejszają ilosci FPS.
« Ostatnia zmiana: Września 12, 2013, 21:13:51 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #5 dnia: Września 18, 2013, 00:31:14 »
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=113910 Polecam bardzo dla latających śmigłowcami. Niesamowite.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #6 dnia: Września 24, 2013, 10:51:47 »
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=113910 Polecam bardzo dla latających śmigłowcami. Niesamowite.

Tych teksturek właśnie potrzebują latający low and slow. Thx.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #7 dnia: Września 24, 2013, 20:40:48 »
A jak z fps po wgraniu tych tekstur ?

Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #8 dnia: Września 24, 2013, 21:42:40 »
Zero wpływu. Również polecam. Spadek o kilka fps powoduje u mnie wgranie tych drzewek:

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=89199


Ale jak zawsze - coś za coś.

Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #9 dnia: Września 25, 2013, 10:12:05 »
@Barti
Wczoraj natknąłem sie na taki problem,  że w kilku miejscach lecac na wysokosci >20000ft zamiast tekstury terenu bylo info o jej braku i to na misji. Dzis zmienie na low and slow i zobaczymy.

Troghv

  • Gość
Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #10 dnia: Września 25, 2013, 12:59:36 »

Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #11 dnia: Września 25, 2013, 14:39:48 »
@Barti
Wczoraj natknąłem sie na taki problem,  że w kilku miejscach lecac na wysokosci >20000ft zamiast tekstury terenu bylo info o jej braku i to na misji. Dzis zmienie na low and slow i zobaczymy.

Pamiętasz może w których okolicach wystąpił brak tekstur? Dziwne, osobiście nie natknąłem się jeszcze na ten problem, a i na forum DCS nikt o nim nie wspominał.  ;)

Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #12 dnia: Września 25, 2013, 20:09:30 »
Chyba to był rejon Kutaisi o ile dobrze pamietam- pewności nie mam. Było to na wysokości >20000ft a konkretnie tylko na ośnieżonych szczytach. Kurcze nie zwróciłem uwagi czy jak byłem poniżej to też problem występował.

Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #13 dnia: Września 25, 2013, 20:27:32 »
a czy tekstury:

- DCS Enhanced Terrain - Low And Slow Texture Pack  http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=113910
- DCS Enhanced Terrain (Texture Mod)  http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=113128

obie wykonane przez toby23, to są dwie różne czy te same w dwóch różnych wątkach?

Przypominam, że wielką literę stosuje się na początku każdego wypowiedzenia rozpoczynającego tekst oraz na początku każdego wypowiedzenia następującego po kropce.
Kusch.
« Ostatnia zmiana: Września 25, 2013, 20:42:12 wysłana przez Kusch »

Odp: Nowe tekstury terenu i lotnisk dla DCS.
« Odpowiedź #14 dnia: Września 25, 2013, 21:22:38 »
a czy tekstury:

- DCS Enhanced Terrain - Low And Slow Texture Pack  http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=113910
- DCS Enhanced Terrain (Texture Mod)  http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=113128

obie wykonane przez toby23, to są dwie różne czy te same w dwóch różnych wątkach?

Przypominam, że wielką literę stosuje się na początku każdego wypowiedzenia rozpoczynającego tekst oraz na początku każdego wypowiedzenia następującego po kropce.
Kusch.


To są dwie różne wersje tekstur tego samego autora. Wersja "low and slow" jak sugeruje jej nazwa jest specjalnie przystosowana do latania helikopterami.