jodle - pozwole sobie sie nie zgodzic z Toba

. Jako posiadacz prawie wszytskiego co ORBX wydal tylko jakies 20% procent jest kompatybilne na ta chwile z P3D v.2, oczywiscie to sie bedzie zmieniac ale na razie szalu nie ma a jak napisal John na forum i tak nie wszystko bedzie update-wane jako ze autorzy niektorych scenerii nie chca, nie maja czasu tego robic, lub im sie to poprostu nie oplaca gdyz nie sprzedaly sie w wystarczajacej ilosci. Jak sam wspomniales nie dzialaja samoloty PMDG i niestety obawiam sie ze jesli wyjda kiedykolwiek kompatybilne z V.2 to na pewno nie za darmo (a samoloty PMDG troche kosztuja). Zaden platny AI (z tych co posiadam) nie jest rowniez kompatybilny z P3D v.2, wiekszosc modeli szczegolnie tych starszych (ale wciaz swietnych) nie dziala lub trzeba kombinowac z prznoszeniem calych katalogow z FSX lub ew. uzyc specjalnego programu ale i tak potem trzeba spedzic jakis czas na testowaniu co dziala a co nie. To wszystko wg mnie jest b.czasochlonne i denerwujace niz zainstalowanie DX 10 fixera i wpisanie kilku komend do fsx.CFG (wystarczy technikum).
Jak ktos ma problem z wolnym ladowaniem sie tektur w P3D v2.2 (rozmazane tektury szczegolnie jak latasz szybko i nisko) to proponuje uzyc Bojote's tweaking. Wciaz dziala rewelacyjnie.
http://www.venetubo.com/fsx.html