Odnośnie kompasu.
Wg. mnie to jest bład gry. Zachód (W) i Wschód (O) są wskazywane dobrze. Zamieniona jest Północ (N) z Południem (S).
W FB ten sam zegar pokazywał dwie rzeczy. Góra tarczy - aktualny kurs, samolocik - kierunek na następny "niezaliczony" waypoint. Po ostatnim - samolocik wskazywał kierunek na lotnisko.
Odnośnie F4.
Miły samolot, nawet bardzo.
Stabilny w locie, lagg szalał mi po całej planszy (brak wprawy w ruskim sprzęcie ??).
Co ciekawe sprawdzałem coś co w FB wku##ło na maxa, czyli betonowe stery powyżej 4 stów na budziku.
O dziwo ....Nie ma

ręce mi opadły ... czyżby inne dane się trafiły w archiwach ??

A moze to tylko na podpuchę tak jest

Ładnie pilot oddycha w trakcie zaciemnienia czyli wajcha na klatę. W łaggu tak samo, co mnie zdziwiło niepomiernie, ponieważ 66 wykrecał takie rzeczy, żeśmy go wzrokiem odprowadzali. Brakuje mi uszkodzeń strukturalnych w trakcie takiego manweru. Na F4 powinny być jakieś powyginane końcówki skrzydeł, pofałdowane lotki ... łagg wogóle nie powinien przeżyc takiego manewru

Może tego nie widzę, bo komp słaby i szczegóły na low.
W opcjach uzbrojenia (zablokowanych na razie) jest parę ciekawych opcji, czyli dwa zestawy podów (MG151/15 i MG151/20) oraz, co arcyciekawe - możliwość usunięcia "kulochwytu" znad głowy (o ile dobrze zrozumiałem opis) . W FB F4 było tego pozbawione zupełnie, dopiero G2 do G6 early miało ten bezsens.
Jest także możliwość zamocowanie szybki pancernej z przodu. Czyli firma już liczy na dodatkowe zyski - bo jak rozumiem odblokowywanie tego będzie płatne ?
Próbowałem wprowadzić samolot w cokolwiek niestabilnego - nic z tych rzeczy. Po puszczeniu sterów Friedrich wracał sam do lotu normalnego.
Ramm.
ps. mam duze nawyki z ADW, HUD nie był mi do niczego potrzebny po 20 sekundach lotu
