Autor Wątek: DCS: World (Open Beta)  (Przeczytany 183679 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwca 30, 2016, 14:55:25 »
Dobrze rozumie, jak wrzucę mod samolotu do gry to będę mógł polatać nim? Działają te mody z DCS Open Beta?

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwca 30, 2016, 17:45:42 »
Trochę źle rozumiesz. To tylko samolot dla AI, żeby sobie w niego postrzelać. Ale z Open Betą działa, właśnie na chwilę spróbowałem - włącza się go w edytorze jak inne jednostki komputerowe, Forteca leci, gra się nie wywala, więc dalej raczej powinno być dobrze. Czy potrafi coś ambitniejszego, tj. zrzucać bomby to nie wiem.

@ Padonis - Heńka 111 też ci sami od Fortecy strugają. I trochę japońszczyzny. Tylko AI, ale na razie dobre będzie i to.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwca 30, 2016, 18:09:36 »
Ponoć może zrzucać bomby.  "B17 is the only AI. It has the capability to bomb and defend against enemy fighters."
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #108 dnia: Lipca 01, 2016, 16:58:30 »
Wyszedł nowy update.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2783882#post2783882


.... ale Open Bety. Proszę wklejać do właściwego wątku.
« Ostatnia zmiana: Lipca 01, 2016, 17:04:02 wysłana przez YoYo »

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #109 dnia: Lipca 01, 2016, 19:23:23 »
Ok dzięki za info.
Zainstaluje od początku openbete.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #110 dnia: Lipca 01, 2016, 20:53:39 »
Poprawili widoki  :) .
Ale spartolili stabilność , jeszcze większe przycięcia niż były wcześniej.
Bez moda od mustanga ciężko się lata.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #111 dnia: Lipca 01, 2016, 20:58:46 »
Poprawili ? Moim zdaniem jest tylko nieco lepiej. TrackIr 3 przy oglądaniu się do tyłu wariuje. Jak dla mnie kompletna kaszana. Plik z 1.5.3 rozwiązuje problem, ale chyba nie o to chodzi.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #112 dnia: Lipca 01, 2016, 21:01:14 »
Poprawili , ale musisz wszystko od początku zainstalować.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #113 dnia: Lipca 01, 2016, 21:02:50 »
Tzn co zainstalować ?

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #114 dnia: Lipca 01, 2016, 21:07:37 »
Wszystko od nowa hehehe, dlatego  nie mam bety.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #115 dnia: Lipca 01, 2016, 21:11:29 »
Całą grę od nowa ? Nie wystarczy napraw ?

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #116 dnia: Lipca 01, 2016, 21:51:14 »
Mi nie pomogła.Opcja napraw chyba nie wszystkie zamiany poprawia.
Od początku wszystko zrobiłem i widoki były od razu lepsze.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #117 dnia: Lipca 01, 2016, 22:19:03 »
F15 teraz sprawdziłem i jest bez zamian, czyli ch.....

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #118 dnia: Lipca 01, 2016, 22:27:12 »
Jedyne co co dobrze działa, jeśli chodzi o widoki to Mig21.
Przepraszam że wprowadziłem was w błąd.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #119 dnia: Lipca 01, 2016, 23:26:49 »
O ile dobrze zrozumiałem, to na razie taka proteza ostatecznej konfiguracji TiR, choć tak czy owak idą w kierunku bardziej realistycznego ograniczenia ruchu bani (stąd np. mniejszy zakres do tyłu - nasze przypasane do fotela wirtualne alter ego nie będzie mogło przy oglądaniu się za siebie polizać zagłówka jak to wciąż działa w starszych wersjach). Można i inicjatywa słuszna, ale perwsze podejście trochę drewniane, bo jakies hocki-klocki dzieją się i przy patrzeniu w przód podczas pauzowania i centrowania TiR-a. Tak więc jak na razie wracam do poprzedniego pliku z fixem.