Autor Wątek: DCS: World (Open Beta)  (Przeczytany 184831 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #495 dnia: Grudnia 01, 2018, 23:15:48 »
No to nieźle... Czyli jednak A-10 niezastąpiony ;)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #496 dnia: Grudnia 05, 2018, 15:33:58 »
Nowy changelog:
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3711229&postcount=36

Trochę fixów do Horneta i radar 2.0 w Viggenie.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #497 dnia: Grudnia 05, 2018, 15:55:00 »
Ciekawe czy nadal włączenie JHMCS, na stałe upośledza czujnik (zasięg) głowicy IR w Aim-9?
Dużo jest do ściągania, ktoś już pobierał?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #498 dnia: Grudnia 05, 2018, 17:22:27 »
No szatan po prostu.


"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #499 dnia: Grudnia 05, 2018, 19:19:49 »
LOL, u mnie update ważył niecałe 300MB ;D. Nie wiem co oni gdzieś dodali, ale wątpię, że np. radar do Viggen'a ważył 6,6GB, chociaż kto to wie...

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #500 dnia: Grudnia 05, 2018, 19:36:35 »
U mnie ciągnie 7,5GB  :o

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #501 dnia: Grudnia 05, 2018, 20:44:58 »
U mnie 6,5GB.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #502 dnia: Grudnia 05, 2018, 21:40:22 »
A u mnie CRASH! Kilka ruchów głową w Oculusie i gra się wywala  :-[
To chyba ten VR update...hehe. Ojejkujejku kocham DCS-a...

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #503 dnia: Grudnia 05, 2018, 21:46:19 »
A ja nie mogę zainstalować update'u - wywala błąd pliku edCore. dll na koniec instalacji.
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #504 dnia: Grudnia 05, 2018, 21:53:18 »

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #505 dnia: Grudnia 05, 2018, 22:15:28 »
Poszło po restarcie kompa i usunięciu pliku edCore.dll przed instalacją update'u.
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #506 dnia: Grudnia 05, 2018, 23:13:39 »
Zalokować coś tymi Maverick-ami to jakaś katastrofa, no ale też napisali, że to jeszcze lipa.
Co do celownika nahełmowego to jest poprawa. Rakiety IR nie ślepną, wygląda na to, że działa to dobrze. Nie wiem tylko czy tak powinno być, ale jak wróg jest przede mną, a celownik nahełmowy wchodzi w obszar HUD-a, to nie można nim nic zalokować. Czy tak powinno być?

Linie i cyfry tego celownika  nahełmowego są bardzo słabe, zwłaszcza jak oddalisz widok kamery. Mam nadzieję, że pogrzebanie w pliku "HMD_init.lua", tak jak w przypadku ekranów DDI czy RWR coś pomoże.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2018, 23:27:26 wysłana przez =OPS=padonis »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #507 dnia: Grudnia 06, 2018, 07:45:24 »
Celownik steruje też radarem a nie tylko samą głowicą Sidewindera. Jeżeli masz np. tryb boresight na JHMCS to radar patrzy tam gdzie Ty, więc jak patrzysz na HUD to radar patrzy prosto. Wiem że można ustawić celownik nahełmowy tak, żeby patrząc na HUD nie znikały wskazania JHMCS (tylko można się wtedy pochorować od podwójnych wskazań...). Może przy takich ustawieniach dało by się poruszać głowicą nawet "przez" HUD.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #508 dnia: Grudnia 06, 2018, 08:49:30 »
Znikło też te większe koło na nahełmowym, pewnie w ustawieniach też można to włączyć.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #509 dnia: Grudnia 06, 2018, 11:26:00 »
To większe koło akurat zniknęło bo było niepoprawne. Normalnie go nie ma w rzeczywistości.