Autor Wątek: DCS: World (Open Beta)  (Przeczytany 184180 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #510 dnia: Grudnia 06, 2018, 11:50:33 »
Też potestowałem JHMCS i jest fajny. Oczywiście bardziej złożony niż w Su i MiG, ale w sumie celuje się łatwiej z uwagi na dużo większą stabilność F-18, zwłaszcza w porównaniu do MiGa-29, którego opanowanie przy ostrych manewrach jest sztuką samą w sobie. A AIM-9X zaczynają powoli latać tak jak powinny.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #511 dnia: Grudnia 06, 2018, 14:07:10 »
To fakt, Szerszeń bardzo powoli, ale staje się groźny, tylko jeszcze ten nieszczęsny IFF, a w zasadzie jego brak.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #512 dnia: Grudnia 06, 2018, 18:20:21 »
To fakt, Szerszeń bardzo powoli, ale staje się groźny, tylko jeszcze ten nieszczęsny IFF, a w zasadzie jego brak.
Może przyjdzie na niego czas przy okazji prac nad trybem TWS dla radaru. W sumie wolałbym, żeby dokończyli najpierw A2A tip-top i zaczęli od ATFLIRa (byłby od razu VID) zamiast od kierowanego uzbrojenia A2G, bo bez TGP to trochę bez sensu - chyba że HARM.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #513 dnia: Grudnia 06, 2018, 18:42:29 »
Dużo rzeczy w Hornecie nie ma sensu na razie. Robią wszystko na raz i potem są tego efekty takie, że nic nie działa tak jak powinno. Tempo prac niby też jest dość szybkie, ale jakby się tak zastanowić, to od wydania do teraz dodali AGM-65E/F, AIM-120, AIM-9X i JHMCS. Upośledzonego IFF nawet nie liczę...

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #514 dnia: Grudnia 06, 2018, 18:44:33 »
Dokładnie, jedno skończyć i zająć się drugim, niestety o IFF nie słychać nic, nawet o poprawieniu tego co już jest.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #515 dnia: Grudnia 08, 2018, 14:08:44 »
Po ostatnim patchu w becie, przestała u mnie działać możliwość modyfikacji lokalizacji kneeboarda. Do tej pory w pliku vieporthandling wystarczało dopisać dane, np:

local kneeY = 1050 -- linia 1
local kneeX = 700 -- linia 2
local kneePosY = 1 -- linia 3
local kneePosX = 1 -- linia 4

dedicated_viewport = {kneePosX,kneePosY,kneeX,kneeY} -- linia 39
dedicated_viewport_arcade = {default_x, 0     ,default_width,default_height} --linia 40

i dawało to jego nowe ustawienie.
Teraz nie widać żadnego efektu. Może ktoś z Was spotkał się z rozwiązaniem tego problemu?

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #516 dnia: Grudnia 09, 2018, 18:09:48 »
A ja z kolei próbuję korzystając z tego linka: https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=218905&page=2, zlikwidować lub zminimalizować efekt trzęsawki w kabinie F-15 przy byle jakim zakręcie. Niestety, zmiana parametrów pliku config.lua powoduje, że cała zakładka Flaming Cliffs znika z głównego ekranu gry.

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #517 dnia: Grudnia 10, 2018, 17:33:26 »
W tym tygodniu uaktualnienie DCS do wersji stabilnej. Przyszły tydzień będzie na bogato (oczywiście planują a nie obiecują).
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3716504&postcount=99

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #518 dnia: Grudnia 14, 2018, 19:54:56 »
Ta, piekło chyba zamarzło, w następnym update open bety ma wreszcie pojawić się C-101CC z EFM. A oprócz tego nowe teksturki kokpitu dla samolotów WWII i odpowiedni dla Europy wariant Mustanga (kosmetyczne różnice).
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #519 dnia: Grudnia 14, 2018, 20:12:47 »
A do Horneta dodadzą wskazania bullseye i BRAA na ekranie radaru na DDI i LGB do arsenału.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #520 dnia: Grudnia 14, 2018, 20:25:14 »
Pfff, na co komu kolejny złom do arsenału Horneta, ważne, że DYM POKAZOWY dodadzą :evil:.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #521 dnia: Grudnia 14, 2018, 20:27:45 »
Dym jest ważniejszy od  IFF, więc bardzo dobrze  8) .
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #522 dnia: Grudnia 14, 2018, 20:47:32 »
Cytuj
Ta, piekło chyba zamarzło, w następnym update open bety ma wreszcie pojawić się C-101CC z EFM. A oprócz tego nowe teksturki kokpitu dla samolotów WWII i odpowiedni dla Europy wariant Mustanga (kosmetyczne różnice).
A po C-101CC biorą się za programowanie F-1EE Mirage, model zewnętrzny i kokpit mają już prawie ukończony. Szkoda że mają tylko jednego programistę i zajmie im to 3-4 lata.
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #523 dnia: Grudnia 19, 2018, 15:45:12 »
Update dopiero jutro....mam nadzieję że nie przełożą tego na "po świętach".
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3725487&postcount=37

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #524 dnia: Grudnia 19, 2018, 16:59:44 »
A święta u nich długie - raz jednych, potem tych drugich...  :033: