Autor Wątek: DCS: World (Open Beta)  (Przeczytany 183791 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1365 dnia: Kwietnia 16, 2021, 19:01:55 »
Nie zmieniałem ustawień. Wszedłem wczoraj online i jest jakby szybciej (ładowanie gry, serwera i grafika). Do tego odniosłem wrażenie, że samoloty lepiej się odcinają na tle nieba i ziemi.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1366 dnia: Kwietnia 17, 2021, 11:00:18 »
Dla mnie już nie ma odwrotu. :) Latanie z użyciem monitora, to jak oglądanie bitwy na telewizorze....

Widzę, że dobrą dawkę bierzesz tych pastylek co przepisałem. Inni nie biorą, nie rozumieją ;D ...
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1367 dnia: Kwietnia 17, 2021, 13:15:25 »
Otóż to :), moje nieco epickie porownanie jest chyba ok?

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1368 dnia: Kwietnia 19, 2021, 10:59:02 »
Czy mi się wydaje, czy efekt polerowanego aluminium w MiG-15, P-47 i podobnych został zniesiony? I pytanie: ED z jakiegoś powodu upiera się przy tych obleśnych teksturach "odbić" kokpitu na owiewce. Teraz w MiG-15, L-39 są nie do zniesienia. Jest jakiś sposób na to? Jakieś pojedyńcze, stare mody widzę, ale może jest coś innego?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1369 dnia: Kwietnia 19, 2021, 11:19:55 »
W 2.7 doszły dynamiczne odbicia na szkle, więc docelowo pewnie ED pójdzie w tę stronę, ale póki co w starych modelach nadal są tekstury ze statycznymi odbiciami. Chociaż chyba Spita już poprawili bo nie walą tak po oczach. Ale kiedy ogarną wszystkie samoloty, czort wie...

Problemów z amelinium nie zauważyłem.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1370 dnia: Kwietnia 19, 2021, 12:31:09 »
Może za długo w Il2 ostatnio siedziałem i inaczej zapamiętałem ten efekt polerki w DCS. Mam wrażenie, że trochę zmatowiał. Hm. Te dynamiczne odbicia zauważyłem na ekranach w f-18. A poza tym nie rzuciło mi się nic innego w oczy. (poza tą obleśną teksturą, która jest tam nie wiadomo po co w MiG, L-39, Ka-50 itd.)

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1371 dnia: Kwietnia 20, 2021, 20:03:57 »
Na plus te 2.7, wzrosła wydajność i można podbić ustawienia. Chmurki można na max ustawić i nie widać istotnego spadku wydajności. Mapa Chanel jest już dla grywalna, zmniejszył się efekt wypalania wzroku i nie muszę wybierać między  lataniem w ciemnym kokpicie a naświetleniem oczu. Wady kiedy samolot jest na tle chmur to jego krawędzie pixelizują.
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1372 dnia: Kwietnia 20, 2021, 22:26:56 »
W ogóle anti-aliasing w DCS leży, ssie i kwiczy.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1373 dnia: Kwietnia 21, 2021, 20:16:13 »
W sumie nie odbiega od innych gier, ale ustawiony na max wymaga b. mocnego sprzętu.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1375 dnia: Kwietnia 22, 2021, 20:41:14 »
Szkoda, że nie uwzględnili w nim zgłaszanych i zaraportowanych błędów z laserowymi Maverick-ami.
Błąd jest poważny i praktycznie (mówię o F-18; nie wiem jak to działa np. w F-16) uniemożliwia użycie AGM-65E. Błąd polega na tym, że laser wyłącza się za szybko, przez co pocisk po prostu spada na ziemię.
Bartek
Aztec.pl

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1376 dnia: Kwietnia 22, 2021, 21:35:20 »
Wielu rzeczy nie uwzględnili. Helipady na mape Syrii są dalej zwalone, chmury podskakują w VR i wyglądają tak samo na każdym poziomie ustawień graficznych.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1377 dnia: Kwietnia 22, 2021, 21:49:28 »
Szkoda, że nie uwzględnili w nim zgłaszanych i zaraportowanych błędów z laserowymi Maverick-ami.
Błąd jest poważny i praktycznie (mówię o F-18; nie wiem jak to działa np. w F-16) uniemożliwia użycie AGM-65E. Błąd polega na tym, że laser wyłącza się za szybko, przez co pocisk po prostu spada na ziemię.
Myślę, że przy tej ilości zaraportowanych błędów, nie bardzo wiedzą od czego zacząć. Viggen nie działa na prawie żadnym serwerze w multi, przy tym jakiś problem z AGM-65E wydaje się dość banalny ;-)

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1378 dnia: Kwietnia 22, 2021, 22:47:25 »
Fakt, acz mnie zawsze zastanawiają takie błędy. Wszystko było dobrze na wersji przed 2.7. Nie obejmuję tego swoim pojmowaniem, jak to możliwe, że robią coś nowego, na bazie czegoś starego, co działało i w nowej wersji nie działa.
Bartek
Aztec.pl

kwadrat

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #1379 dnia: Kwietnia 23, 2021, 08:08:09 »
Testy regresyjne są niewystarczające. Jak masz bardzo skomplikowany kod, a tutaj są pewnie zaszłości z Lock On: Modern Air Combat to niestety tak wychodzi. Nikt też nie chce płacić za przepisanie kodu jeżeli to nie dodaje nowych funkcjonalności.