To nie wykluczone jescze, ale tez nie jest latwe szybkie. Sa takie braki automatyzacij i informacij podanej przez instrumenty (np. radar + tews) oraz wspolpraca miedzy nimi ze glowa kreci.
Nie mowjac o data-link, braki sa np w RWR: Gruba lub cienka ccionka wkazujaca STT lub search, symbol wskazujacy pulap kontaku (nizej, wyzej), stabilizacja symboli, prekazywane dane do radaru oraz MPCD ktore pozwalaja na identyfikacje typu NCTR na VSD/NCTR, np. masz '29' na RWR oraz moc (czyli prawdopodobna odleglosc), to zostanie 'smieszane' z kontakem na VSD. Tak samo jezeli nie ma kontaku na VSD, na MPCD moze zostac pokazana prawdopodobna odleglosc kontaktu RWR.
Brak tak samo automatyzacij radaru jezeli chodzi o slady kontaktow w TWSie - nie traci sie tego kontaktu jezeli on wleci w notcha chyba ze tam zostanie przez 10+ sekund. AMRAAMy tak samo nie powinny 'glupiejec' bo zmieszaja informacie od samolotu ze swoja.
Jest wprost bardzo duzo pracy do wykonania prszy samych trybach A2A, a sam CAS nad ktorym pracuja w tej chwili tez jest dosc skomplikowany.
Czyli jednak będzie DCS Flaming Cliffs: http://www.digitalcombatsimulator.com/en/products/eagle/
A miałem cichą nadzieję, że w jakiejś tam dającej się w miarę przewidzieć przyszłości będzie można poklikać sobie w kokopicie myszą.