Autor Wątek: Zmiany i patche  (Przeczytany 35201 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #45 dnia: Października 25, 2014, 21:31:31 »
Przestrzegam przed robieniem Tomcata, to jest bardzo niebezpieczne. Choćby z powodu nieistniejących poprawnych rzutów tej maszyny. Kolejnym problemem może być spora ilość wariantów i trzeba by określić konkretny przedział numerów seryjnych (samo określenie block'u to czasami za mało). itp. itd.

Lepsze podejscie jest zeby nigdy sie spodziewac konstrukcji samolotow do symulatora które sa tak perfekcyjne ze mozna spisac dokladny BuNo. Zadna firma, nawet ED, niejest w stanie dokonac czegos takiego i finansowo sie utrzymac. ;)




Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #46 dnia: Października 25, 2014, 22:22:51 »
Znam jedną, która właśnie tak postępuje i ma się całkiem dobrze, choć miejscami jawnie musi zmieniać pewne elementy z powodów praktycznych ograniczeń symulatora.

W wypadku F-14 problemem jest duża rozpiętość konfiguracji tych maszyn i bardzo łatwo wpaść w pułapkę i np w jednej maszynie zawrzeć cechy kilku zupełnie różnych maszyn - jak wymodelować F-14D, ale z dyszą do usuwania wody z wiatrochronu, która by wskazywała na maszynę przerobioną z F-14A, i podwiesić pod niego TARPSa, albo LANTIRNa. Normalnie nieliczni by się połapali, ale byłoby to kuriozum :D Bo maszyn przerobionych na Delty z Alfa było malutko i żadna z nich nie była Bombcatem, czy przystosowana do TARPSa ;)
W F-14 jest ogromna liczba takich detali, mniejszych, jak te nieszczęsne dysze, większych jak wloty powietrza wnęki działka, czy dość łatwo rzucających się w oczy jak kształt i wyposażenie "bobrzego ogona".

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #47 dnia: Października 25, 2014, 23:23:38 »
Znam jedną, która właśnie tak postępuje i ma się całkiem dobrze, choć miejscami jawnie musi zmieniać pewne elementy z powodów praktycznych ograniczeń symulatora.

W wypadku F-14 problemem jest duża rozpiętość konfiguracji tych maszyn i bardzo łatwo wpaść w pułapkę i np w jednej maszynie zawrzeć cechy kilku zupełnie różnych maszyn - jak wymodelować F-14D, ale z dyszą do usuwania wody z wiatrochronu, która by wskazywała na maszynę przerobioną z F-14A, i podwiesić pod niego TARPSa, albo LANTIRNa. Normalnie nieliczni by się połapali, ale byłoby to kuriozum :D Bo maszyn przerobionych na Delty z Alfa było malutko i żadna z nich nie była Bombcatem, czy przystosowana do TARPSa ;)
W F-14 jest ogromna liczba takich detali, mniejszych, jak te nieszczęsne dysze, większych jak wloty powietrza wnęki działka, czy dość łatwo rzucających się w oczy jak kształt i wyposażenie "bobrzego ogona".

Rozumiem o co ci chodzi. :)

Tak -- byly modifikacje robione. Dobre jest to; ze sa one dosc dobrze udokumentowane, równiez jak pisemnie jak i zdjeciowo. :)

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #48 dnia: Października 26, 2014, 00:47:53 »
Rozumiem o co ci chodzi. :)

Tak -- bylo duzo modifikacji robionych. Dobre jest to; ze sa one dosc dobrze udokumentowane, równiez jak pisemnie jak i zdjeciowo. Bedziemy dbali o takie sczegoly. :)

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #49 dnia: Października 26, 2014, 01:39:29 »
Bedziemy dbali o takie sczegoly. :)

Czy to już oficjalne potwierdzenie, że następny będzie Tomcat? ;)

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #50 dnia: Października 26, 2014, 02:46:15 »
Czy to już oficjalne potwierdzenie, że następny będzie Tomcat? ;)

Moze  :evil:

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #51 dnia: Października 26, 2014, 10:13:21 »
To tylko czekamy na informację jaka to będzie wersja: A-60/65/70/75/80/85/90/95/100/105/110/115/120/125/130/135/140, PW -412, PW -414, PW -414A, GV zablokowane/odblokowane, IRST/TCS/nada, A+, B-145/150/155, FTI, D-160/165/170, "D z odzysku", AN/APG-71, TARPS, Bombcat, ROVER, ALQ-167... czy konkretny wariant, czy możliwe kombinacje do wyboru w ekranie edytora ? itp.itd.

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #52 dnia: Października 26, 2014, 13:53:41 »
Cobra, pamiętaj, że pytanie jest podchwytliwe i nawet jakbyś Sunowi podstawił prawdziwego kocura pod dom, marudziłby nad oryginalnością rys powstałych przy transporcie.;)
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #53 dnia: Października 26, 2014, 16:58:24 »
Osobiscie bylbym za D bo tutaj bedzie wiecej mozliwosci na rozne rodzaje misji. Przypomne ze to temat tylko o MiG-21 i jego uaktualnienianiach.

Brakujacy znak wcale nie musi byc cyfra ;).
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2214555&postcount=162
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2014, 13:26:29 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #54 dnia: Października 27, 2014, 11:17:10 »
Jeżeli można, to takie życzenie bym miał, aby ktoś kto umie robić malowania, usunął tę kartkę na wprost widoku w kabinie.

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #55 dnia: Października 27, 2014, 23:12:09 »
Jeżeli można, to takie życzenie bym miał, aby ktoś kto umie robić malowania, usunął tę kartkę na wprost widoku w kabinie.
Zdaje mi sie ze ta kartka to byla bardzo cenna informacja. Kiedys analizowalem grafike z bety i byly tam zdaje sie liczby takie jak 2x 490, 3x490, 800 -- np na stronie manuala ~131 bylo/jest itd a obok np 3000-3200, 2500-2700 a to by oznaczalo calkowita ilosc paliwa (?). Nie odaple teraz DCS, ale mogla sie zmienic zawartosc karteczki. Natomiast tu widac ze takie cos bylo stosowane w praktyce - tylko nieczytelne:
 

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #56 dnia: Października 27, 2014, 23:26:59 »
Moze  :evil:
Cobra,

a nawiazujac do tematu (zmiany/patche) i korzystajac z okazji ze juz jestes  :evil: - czy mozna zapytac jak wyglada sprawa SPS-141-100, ECM, itd - na ile to sa ograniczenia w DCS, na ile w samym MiG-u? Znalazlem cos takiego: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=131879 , mialem tutaj watek: http://il2forum.pl/index.php/topic,16617.0.html - ew. moge dopisac dalsze rezultaty testow w wolnej chwili. Moje watpliwosci budzi fakt ze nie wiem czego sie spodziewac (jesli w DCS za bardzo sie tego zamodelowac nie da, luz - tak jak z RN24/28) - tylko nie wiem jak powinno byc, bo dokumentacja/PDF za duzo o tym nie mowi, czyzby to az tak tajne? :)

Pozdrawiam i podziekowania za super produkt.

BTW: zamiast F-14 wolalbym MiG-23ML/MLD :P

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #57 dnia: Października 28, 2014, 00:00:44 »
BTW: zamiast F-14 wolalbym MiG-23ML/MLD :P

Albo:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline czart

  • *
  • 3.elt "Poznań"
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #58 dnia: Października 28, 2014, 08:46:05 »
Zdaje mi sie ze ta kartka to byla bardzo cenna informacja......................

Po wejściu do NATO  rozpoczęła się nowa epoka węzłów i stóp w lotnictwie.
Na kartce (u nas w jednostce) pojawiły się diagramy przeliczników z km/h na węzły, m na stopy i tyle w tym temacie.
W powietrzu są myśliwce, reszta to tylko cele powietrzne.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #59 dnia: Listopada 08, 2014, 18:13:22 »
Numerków taktycznych jeszcze nie będzie, trzeba czekać do następnego patcha lub do 2.0.

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2224824&postcount=41 .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl