Pare trikow:
1) przed misja/samym startem warto zobaczyc gdzie jest punkt Bullseye (zazwyczaj w poblizu miejsca gdzie bedzie goraco)
2) AWACS/GCI mozna prosic o namiar na punkt Bullseye i takze do macierzystego lotniska (home plate) - czyli lecisz na kierunek przy uzyciu NPP. Zreszta lotniska tez mozna prosic o kierunek zarowno do nich (Inbound), jak i swoj (Request Azimuth)
3) jak masz otwarty "notatnik" (Rctrl+strzalka_gora) to wcisnij Rctrl+strzalka_w_dol , zaznaczy Ci aktualnie Twoje miejsce takim ptaszkiem. Nie jest to zbytnio realne (takie easy mode on), ale odwzorowanie terenu/widocznosc punktow orientacyjnych w DCS tez nie jest idealne, zwlaszcza na nizszych/srednich ustawieniach graficznych

4a) pod f10 mozna jeszcze przestawic tryb na satelitarny
4b) pod f10 jest taka miarka ktora pozwala zmierzyc dystans ale i zdaje sie pokaze Tobie kierunek do celu
5) warto latac wzdluz drog i rzek. Gory da sie zaplanowac i przeleciec wlasnie w taki sposob (ze wsparciem f10)
6) warto sprawdzic czy po drodze nie masz stacji RSBN(tylko czesc lotnisk ma) i wtedy nawigowac od stacji do stacji
7) ew wykorzystac mozna jeszcze ARK, ale jakos preferuje bardziej RSBN