Kontynuując temat ... Wygląd anteny radaru AN/APG-68 różni się "nieco" (delikatnie mówiąc) od anteny RP-21, jednak mechanizm sterowania kątem położenia i azymutu anteny, jest podobny tzn. składa się również z dwóch silników

. Pozostałe dwa silniki z RP-21 można pominąć. Różna jest niestety strefa obserwacji, ale ma to być jedynie element pokazowy więc, teoretycznie nie stanowi to problemu.
Zasilanie: w oryginale 3x115V 400Hz - trudne do sterowania, brak tanich przetwornic napięcia z 28V na 115V. Dltego tez padął decyzja, że zostajemy przy lotniczym standardzie 28V i wymieniamy silniki.
Silniki: w oryginale EM-12-8, u nas DPR-42-F1-02 - podobna średnica osi i prędkość obrotowa, moment wystarczający do poruszania tarczą anteny bez przeciążeń "x"G.
Projekt płytki przejściowej pod 2x plexi 3mm:

Silnik zamontowany na płytce przejściowej:

Montaż silnika w radiolokatorze:
