Autor Wątek: DCS na trzech ekranach, a efekt trzęsących się chmur na bocznych monitorach?  (Przeczytany 3962 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wracając do tematu trzech Triple Screen. Da się jakoś ustawić kąt nachylenia bocznych monitorów? Bez tej opcji linie proste się załamują przy przejściu z jednego monitora na drugi.

Odp: DCS na trzech ekranach
« Odpowiedź #16 dnia: Marca 10, 2015, 22:36:59 »
Da się :-)
Polecam Ci wątek -> http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1425549#post1425549
Jednakże efekt ten występuje jak wybierzemy gotowe ustawienie w DCS '3 screen', wtedy należałoby ustawić ekrany pod kątem ok 90-100 stopni. Na każdym obraz renderowany jest niezależnie co bardzo obciąża kartę. Ponoć niektórzy przy wydajnych kartach połączonych w SLI uzyskiwali płynny obraz ale ja mam wątpliwość. Testowałem DCS w tym ustawieniu na dwóch GTX970 sprzęgniętych w SLI i nie widziałem dużego wzrostu wydajności w stosunku do jednej karty. Oczywiście mowa stale o 3 x 21". Najlepsze efekty (płynność i stabilność grafiki) uzyskałem przy ustawieniu DCS w tryb jednego monitora zdefiniowanego przez NVidia surround przy rozdzielczości 5730x1080. W takim ustawieniu można w zasadzie monitory ustawić w 'ścianę' lub niewielkim kątem nachylenia ale wtedy występuje nieszczęsny efekt rozciągnięcia bocznych ekranów. Co da się znacząco zniwelować przemieszczeniem punktu widzenia wraz ze zmianą powiększenia. Przy odpowiednim doborze tych parametrów można komfortowo polatać. Lecz tu z kolei dotykamy efektu powiększenia HUD, który staje się bardzo nieużyteczny. Widziałem jakiś wątek, że można go dostosować ale to już chyba nie jest takie trywialne :-(
No i tak właśnie jak nie urok to s...czka :-)
Niezależnie dla chętnych wątek z informacją gdzie w obecnej wersji DCS zmienić FOV dla poszczególnych maszyn -> http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=109150&highlight=SLI+FOV
Jak dla mnie zmiana tego niewiele poprawia geometrię generowanego obrazu a w zasadzie zawęża tylko pole widzenia.
Miłych lotów!