Autor Wątek: DCS: F-14A/B (przed premierą)  (Przeczytany 65922 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #120 dnia: Czerwca 19, 2017, 14:16:26 »
Bardzo ładny model. Co do tego nie ma wątpliwości. Ale to taka sztuka dla sztuki, nie mająca uzasadnienia żadnego.
Bardzo ładny model. Co do tego nie ma wątpliwości. Ale to taka sztuka dla sztuki, nie mająca uzasadnienia żadnego.
Też jestem tego zdania. Hiperrealizm nie ma tu żadnego uzasadnienia. Lepiej całą parę dać w sens tej gry. Co prawda, w DCSie brakuje nieco "życia" na ziemi, ale aż taka finezja i szczegółowość nie jest potrzebna.
Ładnie to wygląda, tylko po co ?

Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #121 dnia: Czerwca 19, 2017, 14:33:11 »
Może być proste wytłumaczenie ;)
ED robi przymiarki do symulatora pola walki podobnego do Arma 3.

Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #122 dnia: Czerwca 19, 2017, 14:33:43 »
Gdzieś widziałem, że ktoś napisał komentarz nt. tych detali itp. że ok, fajnie, tylko szkoda, że w grze zobaczymy 1/4 tego co prezentują na screenach. Też myślę, że przeginają. Dużo tracą na takie bzdety.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #123 dnia: Czerwca 19, 2017, 15:17:52 »
Macie słabe graty, to i nie doceniacie. To tak jak ze słabym wzrokiem i laskami - widać Wam wszystko pasuje co z grubsza przypomina obiekt pożądania. Ja natomiast, jako koneser walki na działo, doceniam wrażenia, które mi daję np. piękny model bagietolota z 20 metrów, a w przyszłości te wszystkie eFuje rasowo będą się sypać w celowniku.

Tako rzecze,
Zaratustro

Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #124 dnia: Czerwca 19, 2017, 15:20:52 »
Z 20 metrów to tylko w tańcach ze mną :evil:.

Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwca 19, 2017, 15:23:01 »
Nie tylko z tobą  :evil: . Boski w twoim samolocie najważniejsze są dobrze odwzorowane tylne części maszyny, zwłąszcza model zniszczeń he he he.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwca 19, 2017, 16:09:51 »
Czemu? A czemu nie? Czemu mamy robic gorsze rzeczy tylko bo jest to uwazane jako za bardzo detalowe? Tylko z lenistwa chyba, a kiedy ja prowadze Heatblur to niebedzie lenistwa. :)

Niebedzie mialo wplywu na FPSy, i tez wam niewyskrobie VRAMu. Do tego sluza LoDy. Jezeli zajmuje wam ten czlowiek 1 pixele na ekranie, to jest to jeden trójkat z solidna farba, i nic innego.

Jakos wszyscy zapominaja ze jestesmy expertami w naszych róznych umietnosciach. Znamy sie, i wiemy jak to zrobic odpowiednio. Jakos wszystcy nie narzekaja ze modele w Battlefield 1 maja za duzo detali, a mimo to wszystko smiga pieknie. Mysle ze za duze jest przyzwyczajenie do 'nie, tego niemozna zrobic, bo to jest symulator samolotów' - a tak naprawde zadnych takich limitów niema, ani technologicznych, ani czasowych (development time)

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwca 19, 2017, 16:24:01 »
No wiesz Cobra. Nikt nie mówi, że się nie staracie ale od tylu lat obcowania z DCSem wiemy jak działa i jak u niego z wydajnością. Do BF1 bym tego nie porównywał, bo to inna bajka. DCS pomimo tego co mówi WAGS nie jest grą AAA. Stąd nasze obawy. Wiemy też, że znacie się na tym co robicie i dołóżycie wszelkich starań aby było jak najlepiej. Jak wspomniałem model jest rewelacja. Gdyby to był model do BF1 to wierz mi słowem bym się nie odezwał, bo tam jestem w stanie z bliska go sobie pooglądać i go zastrzelić ;). Tam postacie to sedno zabawy, a nie tylko dodatek. Bardziej mi zależy żeby Tomcat był na co najmniej tak dobrym poziomie co Ołówek ;).

Żeby nie być gołosłownym. W BF3 na Crossfierze miałem non stop 60 fps bez względu czego bym nie ustawił. W DCS z MiG-21 miałem 21 klatek, gdzie na jednej karcie było 40 fps. Stąd moje obawy ;). W zrobicie wszystko jak trzeba, a DCS jak zwykle zabije wszystkim kompy :)).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwca 19, 2017, 16:25:52 »
Czemu? A czemu nie? Czemu mamy robic gorsze rzeczy tylko bo jest to uwazane jako za bardzo detalowe? Tylko z lenistwa chyba, a kiedy ja prowadze Heatblur to niebedzie lenistwa. :)

Niebedzie mialo wplywu na FPSy, i tez wam niewyskrobie VRAMu. Do tego sluza LoDy. Jezeli zajmuje wam ten czlowiek 1 pixele na ekranie, to jest to jeden trójkat z solidna farba, i nic innego.

Jakos wszyscy zapominaja ze jestesmy expertami w naszych róznych umietnosciach. Znamy sie, i wiemy jak to zrobic odpowiednio. Jakos wszystcy nie narzekaja ze modele w Battlefield 1 maja za duzo detali, a mimo to wszystko smiga pieknie. Mysle ze za duze jest przyzwyczajenie do 'nie, tego niemozna zrobic, bo to jest symulator samolotów' - a tak naprawde zadnych takich limitów niema, ani technologicznych, ani czasowych (development time)


Dlatego jestem zdania, że dobrze wykonana über woda  w DCS to jest też mega ważna sprawa, zwłaszcza pod Corrier Ops hehe :).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #129 dnia: Czerwca 19, 2017, 16:27:21 »
Cicho Yoyek, bo się nie znasz i masz przemodelowanego uberkompa  :032:



Slider... Padonis gryź!!!
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #130 dnia: Czerwca 19, 2017, 16:28:02 »
Czemu? A czemu nie? Czemu mamy robic gorsze rzeczy tylko bo jest to uwazane jako za bardzo detalowe? Tylko z lenistwa chyba, a kiedy ja prowadze Heatblur to niebedzie lenistwa. :)

Niebedzie mialo wplywu na FPSy, i tez wam niewyskrobie VRAMu. Do tego sluza LoDy. Jezeli zajmuje wam ten czlowiek 1 pixele na ekranie, to jest to jeden trójkat z solidna farba, i nic innego.

Jakos wszyscy zapominaja ze jestesmy expertami w naszych róznych umietnosciach. Znamy sie, i wiemy jak to zrobic odpowiednio. Jakos wszystcy nie narzekaja ze modele w Battlefield 1 maja za duzo detali, a mimo to wszystko smiga pieknie. Mysle ze za duze jest przyzwyczajenie do 'nie, tego niemozna zrobic, bo to jest symulator samolotów' - a tak naprawde zadnych takich limitów niema, ani technologicznych, ani czasowych (development time)

^ Otóż to! Wiesz jak to jest Cobra – my tu na różnych forach lubimy się powymądrzać ;). A Wy róbcie swoje chłopaki (oczywiście fajnie gdy słuchacie merytorycznej krytyki ;)).
Ten model Hook Runnera wygląda obłędnie. Z kolegami w pracy nie mogliśmy od niego oderwać wzroku przez 15 minut.

Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #131 dnia: Czerwca 19, 2017, 16:32:06 »
Hehe, nie odpowiadam do nikogo specjalnie; ale widze po prostu to w wszystkich forumach i grupach na facebooku, i ciezko mi przekazac ze my probojemy zawsze pokazywac rzeczy ktore beda wygladaly tak samo w grze, i z dobra wydajnoscia. :)

Ciezko bedzie narazie przekonac skoro MiG-21 byl nienajlepszy, ale mysle ze jak wskoczycie do F-14 na koniec roku to sie przekonacie :)

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #132 dnia: Czerwca 19, 2017, 16:33:39 »
^ "Mniód" na me uszy (a raczej oczy)! :D

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #133 dnia: Czerwca 19, 2017, 17:12:17 »
Jak by wszystko w DCSie wyglądało jak ten model, o którym tu rozprawiamy, i działało, to by było super. Ale to tylko marzenie.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #134 dnia: Czerwca 19, 2017, 17:20:12 »
Cobra, nie słuchaj ich :-) To są wrodzone marudy, a każda zafiksowana na innej rzeczy, vide `uber woda`  :evil:. Robicie klasa model, do którego z najwyższą przyjemnością będę strzelał i pewnie sam go kupię w dniu 0, tak jak cała obsada niniejszego dialogu o detalach  :evil:. A jak będzie trzeba, to dokupię drugą 1080 Ti  :P :P :P.

Tako rzecze,
Zaratustra