Autor Wątek: DCS: F-14A/B (przed premierą)  (Przeczytany 65890 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #240 dnia: Stycznia 18, 2018, 00:40:33 »
Jedyna gra, którą znam i która ma dobrze zrobioną podczerwień, to SB Pro PE. Jest to symulator, który wykorzystują siły zbrojne różnych państw, np. Danii (gang Olsena). Z moim skromnych doświadczeń wynika, że sporo zależy od pory dnia, polaryzacji i ogólnych warunków. Zdjęcie może nie jest rewelacyjne, ale nikt nie powiedział, że czołg ma włączony silnik ani tym bardziej, że jest to noc. Inna kwestia to np. nasłonecznienie pasa. Tak więc nie byłbym aż tak krytyczny, na pewno lepiej to wygląda niż negatyw z DCSa, który udaje FLIRa.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #241 dnia: Stycznia 18, 2018, 07:54:03 »
FLIRem w DCS jest jak z zimą za oknem - na miarę naszych możliwości :D.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #242 dnia: Stycznia 18, 2018, 09:21:05 »
Jak widać na tej fotce, to nadal jest negatyw, białe pasy namalowane na pasie są we FLIRze czarne. Jak dla mnie nic nie jest zmienione, tylko jest to co było - jest w DCS-ie. Nie mam Fejsa, więc nie moge im tego napisać, że nadal kręcą lody w g.... Może ktoś kto ma, to to napisze...
W zasadzie to już ktoś to napisał :) Starali się mu wcisnąć kit, ale gościu skasował ich jedną fotką he he he. Dobrze, że są tam jeszcze jacyś normalni ludzie, bo reszta jak widzę dostaje ataku podniecenia od byle czego.
No i nie ma pewności, czy ta fotka dotyczy DCS 2.5, czy raczej jakiejś korekty do 1,5 czy 2,2 .

PS. W woli ścisłości, jasne kolory chyba wolniej absorbują ciepło, ale też i wolniej je oddają do otoczenia. Zatem w nocy są cieplejsze od ciemniejszych płyt lotniska, nie wspominając już o różnych materiałach. Co widać na fotce.
Cytuj

Brian Voigt  That looks amazing but still need that FLIR renovation. Why are the runway stripes SO much colder than the rest of the runway?

4 godz.

Jakub Albrecht


Jakub Albrecht  cause they are white so they don't accumulate so much heat?
.

Rhys Jones

Rhys Jones  They are also a different material doesnt absorb heat as much , white in colour so the rays are deflected instead of absorbed into the material 🙃
.

Brian Voigt


Brian Voigt  Sorry don't buy it that they are that much different. That looks like they would be cold to. The touch vs hot or warm for the rest of it.

2 godz.
.

Brian Voigt

Brian Voigt 


https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26991715_10213528759925444_1933527310512380237_n.jpg?oh=d92158abed58d3c48b97725faf7d1183&oe=5AE857D6.
« Ostatnia zmiana: Lutego 19, 2018, 19:39:33 wysłana przez KosiMazaki »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #243 dnia: Stycznia 18, 2018, 11:43:45 »
FLIRem w DCS jest jak z zimą za oknem - na miarę naszych możliwości :D.

I cały czas zapowiadają, że za rok będzie lepiej :D
Lepszy FLIR w DCS też jest "w planach".


EDIT:
A tak w ogóle, to Heatblur chwali się chyba głownie tym, że w ogóle robią LANTIRN, bo wcześniej zaawansowane zabawki A2G miały status "może kiedyś".
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #244 dnia: Stycznia 20, 2018, 19:22:13 »
EDIT:
A tak w ogóle, to Heatblur chwali się chyba głownie tym, że w ogóle robią LANTIRN, bo wcześniej zaawansowane zabawki A2G miały status "może kiedyś".

Tak, tak, masz rację. To jest meritum. Bardzo pozytywna wiadomość. Też to jak ten FLIR wygląda w ogóle mnie nie drażni - ot typowy DCS'owy. Taki zupełnie negatyw to nie jest (mam na myśli negatyw fotograficzny ;)). Ostatnio znów wkręciłem się w dokumenty i opowieści na YT o Tomcat'cie. Wspaniała maszyna. To będzie chyba mój przedostatni moduł jaki kupię. Phantom będzie jeszcze ciekawy w pilotażu, więc zakupię, żeby stał w hangarze. No chyba, że pojawi się jeszcze Viper to chcąc nie chcąc... 8)

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #245 dnia: Stycznia 20, 2018, 22:22:44 »
Co jest bardziej ciepłe, lub co widać, a co nie w IIR to kwestia ED. Heatblur natomiast może grzebać w tym jak to widać. Mogą odwzorować do pewnego stopnia ograniczony kontrast i rozdzielczość sensora. Czy np dość specyficzne artefakty, gdy jest oślepiany promieniowaniem cieplnym eksplozji. Symbologię typową dla tego systemu już widać wprowadzono.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #246 dnia: Stycznia 20, 2018, 22:36:50 »
A powiedz Sun czy te wersje strike fighter nie powinny mieć unowocześnionego HUD'a przypadkiem? Czy ten nowy HUD miała tylko wersja "D" z cyfrowym FCS?

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #247 dnia: Stycznia 21, 2018, 10:54:27 »
Zależy o jakim przedziale czasowym mówimy.

F-14A nigdy nie dostały usprawnionego zespołu wyświetlaczy.
F-14 A+/B do 1998 latały z tymi samymi wyświetlaczami co F-14A, natomiast od 1998 zaczęto program wymiany VDIGR, m.in. wymieniano HUD i panel ACM, na wyświetlacz "Sparrow Hawk" (nadal dzisiaj oferowany przez CMC Electronics). Zmiany objęły większość maszyn - praktycznie wszystkie nowo wybudowane B, jak i większość przebudowanych z A, z tych,  które jeszcze latały. Łącznie 63 maszyny były przebudowane, z 67, które objął program usprawnień (nie tylko awioniki), program zakończono w 2003 roku i te maszyny latały już w OIF i OEF.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #248 dnia: Stycznia 21, 2018, 13:21:44 »
Dzięki Sun.

Znalazłem całkiem ciekawe wywiady z Davem "Bio" Barankiem (RIO, który ukończył Top Gun, został tam instruktorem i pomagał przy filmie "Top Gun") nagrane pod koniec 2015 i drugi w 2016 roku dla społeczności DCS:

Dave "Bio" Baranek, Tomcats and Topgun #01, 2015-11-14
Cytuj
Former US Navy F-14 RIO and Topgun instructor webcast aimed at DCS flight sim community and aviation enthusiasts. This first session discusses preparation for flying and tactical formation considerations, along with squadron stories and an aviation book recommendation. For the whole story and more content, check out www.topgunbio.com!

Dave "Bio" Baranek, Tomcats and Topgun #02, 2016-02-06
Cytuj
Former US Navy F-14 RIO and Topgun instructor webcast aimed at DCS flight sim community and aviation enthusiasts. This session discusses radar intercept tactics, along with squadron stories and an aviation book recommendation. For the whole story and more content, check out www.topgunbio.com!

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #249 dnia: Lutego 19, 2018, 18:41:31 »
Development update o tym, jak Heatblur przemodelowuje swoje silniki dla F-14A (P&W TF-30) i F-14B (F110-GE-400):
[LINK] F-14 Development Update - Power!

Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #250 dnia: Lutego 22, 2018, 18:50:18 »
Malo sie spodziewalem tutaj dramatów o giftcardy.

Przypominam ze poza Tomcatem który bedzie sprzedawany na naszym sklepie beda lub sa tez:

AJS37 Viggen
Koszulki (W 2018 beda 3 rózne serie minimum)
Nowy joystick od VKB na podstawie laserskanu z prawdziwego F-14A
..inne samoloty i produkty w 2018-2019+

Sadze ze dac komus prezent przyszlych produktów (albo Viggen + Viggenokoszulka) na gwiazdke to temat bez konspiracji. :)

Na taki "kickstarter" (na podstawie ile tych kart zesmy sprzedali) to bysmy pokryli koszty firmy moze 3 tygodni maxymalnie..


qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #251 dnia: Lutego 22, 2018, 19:39:48 »
Ja kupiłem za $54.99, szkoda, że nie napisałeś o tych propozycjach od VKB wcześniej, to może bym kupił droższą kartę.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #252 dnia: Lutego 22, 2018, 19:43:59 »
Bez obrazy Cobra. My tutaj zwykle "nie owijamy w bawełnę". Musisz nam wybaczyć. Przynajmniej masz pogląd co myślą klienci o temu podobnych akcjach marketingowych i o naszych obawach. Wiemy, że tu zaglądasz i bardzo nas to cieszy. Niektórzy jak widzisz, mimo sceptycznego podejścia do giftcard'ów, ostatecznie je nabyli. Sam się wstrzymałem, ale daję słowo, że Tomcata kupię jeszcze w pre-orderze (czyli gdy projekt będzie na ostatniej prostej), bo podoba mi się to co czytam o pracach nad nim. Proszę nie miej do nas żalu. :angel:

Lepiej napisz napisz nam tu jakieś exclusive newsy. ;)

Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #253 dnia: Lutego 23, 2018, 10:14:25 »
Bez obrazy Cobra. My tutaj zwykle "nie owijamy w bawełnę". Musisz nam wybaczyć. Przynajmniej masz pogląd co myślą klienci o temu podobnych akcjach marketingowych i o naszych obawach. Wiemy, że tu zaglądasz i bardzo nas to cieszy. Niektórzy jak widzisz, mimo sceptycznego podejścia do giftcard'ów, ostatecznie je nabyli. Sam się wstrzymałem, ale daję słowo, że Tomcata kupię jeszcze w pre-orderze (czyli gdy projekt będzie na ostatniej prostej), bo podoba mi się to co czytam o pracach nad nim. Proszę nie miej do nas żalu. :angel:

Lepiej napisz napisz nam tu jakieś exclusive newsy. ;)

Bez obrazy zawsze :) Szczerze mówiac tutaj zawsze jest przyjemny klimat, i dlatego sie zdziwilem, krytyka oczywiscie zawsze mile widziana. Nikt niejest perfekcyjny :)
Generalnie staramy sie nieróbic rzeczy "anti-consumer" - ale jest ciezko czasami przewidziec jak ktos cos odbierze.

Beda tutaj exklusywne newsy w tym roku, napewno! :)

Odp: DCS: F-14A/B
« Odpowiedź #254 dnia: Lutego 23, 2018, 17:38:26 »

Nowy joystick od VKB na podstawie laserskanu z prawdziwego F-14A


- Na jakim będzie gimbalu? Najnowszy Gunfighter (Gunfighter Pro Mk.II (3-pin Rev.B)) z przedłużką?
- Czy to oddzielny uchwyt do kupienia?
- Kiedy można się go spodziewać?
- Gdzie można o nim coś przeczytać, bo na stronie VKB nie widziałem niczego takiego?
- A no i wiadomo, jaka cena? :)

pozdrawiam