Autor Wątek: Zapowiedzi i patche  (Przeczytany 248311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #600 dnia: Lipca 18, 2018, 15:44:43 »
Dla mnie najważniejsza informacja to wydanie Fw 190 A8.

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #601 dnia: Lipca 18, 2018, 16:16:44 »
Tak, nowa foka była już przygotowywana od jakiegoś czasu. Ciekawe jakie ma ATA. Za pół godziny się dowiem.

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #602 dnia: Lipca 18, 2018, 18:10:40 »
...ale nie można nic uruchomić... Problem globalny, ludzie już piszą na ich forum. Pozostaje tylko czekać na kolejny patch.
Albo naprawili, albo mam szczęście. V. 3.005 (steam) i wszystko działa.

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #603 dnia: Lipca 18, 2018, 18:44:46 »
Za to wykastrowali dźwięk silnika, a właśnie na słuch pilnowałem żeby nie przekroczyć obrotów. Używając technoczata nie zauważy się różnicy, bo tam żądzą procenty, ale w prawdziwym Mietku przetrzymanie silnika powyżej 2500 obr/min (wersja F-4) oznaczało powrót do bazy na piechotę.

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #604 dnia: Lipca 20, 2018, 17:59:31 »
Za to wykastrowali dźwięk silnika, a właśnie na słuch pilnowałem żeby nie przekroczyć obrotów. Używając technoczata nie zauważy się różnicy, bo tam żądzą procenty, ale w prawdziwym Mietku przetrzymanie silnika powyżej 2500 obr/min (wersja F-4) oznaczało powrót do bazy na piechotę.
Właśnie idzie łatka. Poprawili dzwięki silnika.Lista zmian.
Cytuj
Update 3.005 was a huge one, so we weren't able to find and squash all the bugs before the release. As usual, we addressed the main problems ASAP and are releasing this hotfix.

1. Multiplayer: another player connected as gunner will see correct amount of ammo;
2. Multiplayer: tank skins are applied correctly;
3. Multiplayer: pilot's HUD shows up correctly when there is a guest gunner connected;
4. Multiplayer: tank driver's HUD shows up correctly when there is a guest gunner connected;
5. Multiplayer: round casings appear from the correct places;
6. Multiplayer: wrong smoke traces shouldn't be shown behind random aircraft;
7. Flying Circus planes are more damageable;
8. Flying Circus planes have correct visible damage;
9. Player controllable T-34-76 is destroyable again;
10. Player controllable T-34-76 and Pz. III turrets can be damaged correctly;
11. Tanks won't explode when the driver is killed;
12. Choosing defensive turret unlock on Pe-2-87 won't crash the game;
13. Spitfire Mk.IXe gyro sight modes switch correctly;
14. Yak-7b landing lights look correctly from a distance;
15. Ju-87D3 and Ju-88A4 twin MGs have their remaining ammo displayed correctly;
16. Fw 190 A-8 canopy slides correctly when opened;
17. Exhaust flames won't be visible through the cockpit while starting any Fw 190;
18. Engine sound volume corrected for all aircraft;
19. Disconnected multiplayer servers disappear from the list faster;
20. 'New device found' message won't appear again when you return to the main menu;\
21. Skin error won't be shown while playing a scenario campaign;
22. Mission resaver (the utility for server hosters) has been updated.

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #605 dnia: Lipca 25, 2018, 21:11:16 »
Wyszedł patch 3.005c - teraz silniki brzmią obłędnie!!! Znaczy są bardzo głośne. I ta głośność wyraźnie zmienia się wraz z obrotami. Teraz wystrzały z działek już nie straszą, bo są zagłuszane rykiem silnika.

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #606 dnia: Lipca 26, 2018, 09:31:28 »
Wyszedł patch 3.005c - teraz silniki brzmią obłędnie!!! Znaczy są bardzo głośne. I ta głośność wyraźnie zmienia się wraz z obrotami. Teraz wystrzały z działek już nie straszą, bo są zagłuszane rykiem silnika.
Aż sprawdzę zaraz po pracy. Jeśli to prawda to rewelacyjna decyzja. Silnik ma być głośny i ma zagłuszać prawie wszystko. Po poprzedniej łatce obawiałem się, że będą chcieli wyciszyć silniki.
Jeśli działa to tak jak mówisz to czapki z głów.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #607 dnia: Lipca 26, 2018, 10:42:53 »
Przetestowałem i niczego takiego nie zauważyłem. W sumie jest jakby głośniej, ale wszystko. Chyba, że chodzi o strzały oddawane do nas, ale tego i tak chyba nie było słychać.

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #608 dnia: Lipca 26, 2018, 11:10:11 »
Przetestowałem i niczego takiego nie zauważyłem. W sumie jest jakby głośniej, ale wszystko. Chyba, że chodzi o strzały oddawane do nas, ale tego i tak chyba nie było słychać.
U mnie to samo, nie widzę żadnej różnicy.

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #609 dnia: Lipca 26, 2018, 13:16:28 »
Podnieśli głośność silnika pozostawiając bez zmian odgłos wystrzałów i szum powietrza, przez co znacznie lepiej się to zbalansowało, bo wcześniej strzały były jak rodem z "Call of Duty". Teraz silnik zagłusza wszystko, co jest bardziej realistyczne - w końcu te 1500/1700 koni w stadzie wytwarza spory hałas - a co ciekawsze teraz "efekt przestrzenny" wprowadzony w wersji 3.005 ma sens.
Efekt przestrzenny znaczy, że jak obrócisz głowę w kokpicie w prawo o 90 stopni to dźwięk lepiej słychać w lewym głośniku/słuchawce (pierwotnie w prawym nic nie było słychać, a jak się obróciło głowę do tyłu to była cisza z obu głośników).

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #610 dnia: Lipca 28, 2018, 07:26:29 »
Zgadza sie, spectrum natezenia dzwiekow jest obecnie zupelnie inne, nie wiem czy nawet nie jest lekko przesadzone teraz w druga strone.
« Ostatnia zmiana: Lipca 28, 2018, 11:02:16 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #611 dnia: Lipca 28, 2018, 09:55:13 »
Zdecydowanie przesadzone. Aby coś słyszeć na discordzie trzeba dźwięki ustawić na 1-2%.

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #612 dnia: Lipca 28, 2018, 11:28:40 »
Bo teraz jest eco! Znaczy obecnie po trafieniu przeciwnika od razu zmniejszam obroty tak aby było 1,1 ata, bo nie mogę wytrzymać tego hałasu silnika. Kiedyś natomiast zostawało na 1,32 ata i tak sobie leciałem, a paliwa ubywało i ubywało...

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #613 dnia: Lipca 30, 2018, 10:39:14 »
Jakie eco, na razie jesteś na etapie straty pól naftowych Rumunii, eco będzie jak końmi  będą ci ciągać meśka na pas startowy.
Dźwięki mi się podobają, nawet bardzo.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #614 dnia: Lipca 30, 2018, 10:48:36 »
U mnie dźwięk po patchu jest bardzo dobry, silnik jest głośny i działa dźwięk przestrzenny. Chociaż silnik i tak wydaje się trochę cichszy niż w 400 konnym Jaku-52. Jestem zadowolony.