Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211053 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
DCS: World 2.0...oraz 1.5
« dnia: Czerwca 28, 2015, 23:20:08 »
W sumie dyskusje na temat dwójki wciąż są w tym samym wątku, a powinien to być osobny temat. Jak to w Rejsie: Ktoś musi zacząć ; P.

Opis z misyjki w DCSW 2. To, że ładnie to wiemy, no i że trzeba czekać, to też wiemy. Długo...

Klik: http://www.mudspike.com/dcs-world2-the-enemy-within/



Ps. będzie można mieć publikę na wirtualne pokazy:


« Ostatnia zmiana: Lipca 26, 2015, 18:18:05 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 29, 2015, 01:49:48 »
Ps. będzie można mieć publikę na wirtualne pokazy
Nic nowego, teraz też można mieć.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 29, 2015, 08:08:54 »
Pytania i odpowiedzi z ostatniego "strumyka" - https://www.youtube.com/watch?v=zuGf8ytY4h4

plus zestawienie z Mudspike (http://forums.mudspike.com/t/dcs-world-2-live-steam-part-deux-electric-boogaloo-june-28th/467):

Cytuj
"Q1: Will the ATC system be revamped?
A: Yes, Wags worked with both an F-18 and F-15 pilot to create a more realistic ATC system that is being implemented now. Different landings (emergency, break etc), frequencies, start-up controllers and wingmen. Focus of the team right now.

Q2. Will NTTR trees have collisions? How will they be handled?
A. Yes, with a single rectangular trunk polygon being solid. Whole forests (rather than urban trees that are more individually placed I guess) are still being worked on and might be done after launch though. Performance is important for this part.

Q3. What is the weather engine and what's due to be improved?
A. More realistic weather! Nicer clouds, dynamic high/low pressure systems. Support for turbulence, especially around mountains for updrafts etc.

Q4. How many more countries are being added to the Mission Editor?
A. A pretty extensive list of new countries will be shown in the stream, e.g. Iran, UAE etc. Many are placeholders rather than having skins/units done so far.

Q5. Will we see special target units on the NTTR?
A. Not really units, but the satellite terrain does have range/circles to use. The map will be hopefully expanded after release to include some more detailed around NTTR and the surrounding range and airports.

Q6. Size on disk of NTTR map?
A. About 46GB (forty six) for Nevada (Editor: so with DCS 1.0 full at about 27GB, buy stock in SSD makers)

Q7. Possible to fly multiple players in one package, plus AI take the lead?
A. Yes! In multiplayer the player doesn't need to be lead. Can be any member of the four-ship with an AI lead. Great for datalink systems and more realistic sharing.

Q8. What is the model vis option for? Is the 'smart scaling' (called 'Model Visibility' in the config of DCS 2) a LOD system of seeing aircraft closer (as an option)?
A. Not really model scaling, it's more just an icon that scales. When an object goes to a single pixel, say, this icon helps other aircraft visibility (if that option is on, it's optional). Great for the WWII aircraft.

Q9. Will the existing free Black Sea/Caucasus map have collisions on trees?
A. Unlikely, no. That map may be redone and released in the future though (either free or payware). The map is being improved in terms of textures plus in the future improve the mesh, objects and range, e.g. the Crimea.

Q10. Any sound engine improvements in 2.0?
A. Yes, a new API is being worked on, including position info for 3rd party and mod makers so that it is easy to use. Cleaner separation of sound and game logic, which helps performance."

Szkoda, że poszli w silnik, w którym ziemia przedstawiona jest za pomocą zdjęć satelitarnych, ale nie siedzę na tyle w temacie żeby określić, czy to dobre rozwiązanie.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 29, 2015, 09:14:10 »
Nic nowego, teraz też można mieć.

Hmmm, to jakoś mi to umkneło jak do tej pory, thx.


Szkoda, że poszli w silnik, w którym ziemia przedstawiona jest za pomocą zdjęć satelitarnych, ale nie siedzę na tyle w temacie żeby określić, czy to dobre rozwiązanie.

Dla tych co będą latać na jetach na 10k m fajnie, dla tych co wolno i nisko - zobaczą rozmytą plamę (co zresztą widać na tych filmach z Newadą). Podobne pomysły są w FSX, ale tutaj mamy i to i to (na szczęście). Ew. może być jeszcze nieźle jak będzie na tym jakiś gęsty autogen, ale to znowu da po klatkach.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 29, 2015, 17:02:35 »
Szkoda, że poszli w silnik, w którym ziemia przedstawiona jest za pomocą zdjęć satelitarnych, ale nie siedzę na tyle w temacie żeby określić, czy to dobre rozwiązanie.

Ja z poprzedniego strumyka zrozumiałem inaczej, że będzie miks z autogenem (niżej). Wczorajszego jednakowoż nie oglądałem, więc nie wiem czy było gadane coś więcej.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 29, 2015, 18:52:46 »
Wczorajszego jednakowoż nie oglądałem, więc nie wiem czy było gadane coś więcej.

Tu jest ten video zapis z wczoraj https://www.youtube.com/watch?list=PLoiMNu5jyFzS-FAhdwDgNpYsmjqdkxP64&v=zuGf8ytY4h4 , a raczej część, były też pokazy prosto z DCSW2 bo te tutaj to jakieś screeny tylko.

Tu chyba cały: http://www.twitch.tv/wagmatt/b/673478911 .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 30, 2015, 13:31:47 »
Witam,

A jak wygląda sprawa z dedykowanych serwerem dla DCSa? Wyjdzie od razu z 2.0? Mówili coś o tym w strumieniu?

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 30, 2015, 15:01:44 »
Za dużo od nich wymagasz, pewnie sami nie wiedzą jeszcze co znajdzie się w pierwszej fazie aktualizacji  :evil:
Oprócz wcześniejszych ogólnikowych zapowiedzi nie wydaje mi się żebym coś czytał, czy słyszał na ten temat.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 30, 2015, 15:32:30 »
I tyle w temacie 2.0. EOT.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 30, 2015, 20:38:47 »
Tylko dzisiaj już nikt nie wydaje dedykowanych serwerów. Nawet gry które kiedyś słynęły z tego i mam na myśli gry oparte na silnikach Quake/Unreal engine gdzie wystarczało z płyty z grą wrzucić kilka dllek do paczki pod Linuxa i działało. Także bym nie przesadzał z tym EOT. Takie życie :). Zresztą czego wymagać jak obecnie nawet dobrego portu na PC nie da się zrobić. Dzisiaj to już nawet o demo trudno.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 30, 2015, 21:51:06 »
Nie ma dedykowanych serwerów, ponieważ coraz więcej jest szajsu MMO lub firmy same centralizują grę sieciową, zmuszając graczy do logowania się w ich centralnym serwerze. Tak więc nie jest tak, że w przypadku wiodących produkcji, to sami gracze stawiają serwery. Nawet jeśli tak jest, np. seria TW, to ilość graczy nie przekracza 4-8. W świecie DCS, czy wcześniej FC, postulatem odwiecznym był serwer dedykowany. Ostatnio mniej się o tym mówi, chyba dlatego, że komputery zyskały nieco więcej mocy i stawiacz serwera też może sobie pozwolić na latanie z kolegami. Natomiast jeśli nagle DCS 2.0 zacznie wymagać więcej mocy od komputera, to wrócą czasy kiedy 4-6 graczy on-line i 10 fps po stronie serwera i klatkoza graczy nad lotniskami czy jednostkami. Szkoda, że przy ogólnym brandzlowaniu się kosmetyką nikt nie podnosi tego zasadniczego - będącego pewnie cierniem w d. ED - tematu.

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 30, 2015, 21:52:20 »
A wiecie czy będzie możliwość zapisu stanu gry? Można by wtedy latać jedną maszyną miesiącami :).
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 30, 2015, 22:17:22 »
Niestety Qrdl ale tak będzie. Nie jest to wina szajsu MMO, komórek, konsol, złej woli tylko zwyczajnie nie ma na to kasy, brakuje konkurencji i chyba też nieco ambicji. Zmienił się model gier, teraz trzeba wydać crapa, zarobić i zacząć robić kolejnego crapa. Ewentualnie z dwie łątki wypuścić. Nawet gry z mainstreamu pokroju Titanfall wspierają 12 graczy + boty (jakoś tak) co w dzisiejszych czasach jest zbrodnią przeciwko ludzkości. Dedykowane serwery najlepiej działały na Linuxie, a przy linii rozwoju DCS to marzenie ściętej głowy, że ktokolwiek porwie się na ruszenie tematu. Poza tym wcale nie musi tak być jak mówisz. Jeżeli się przyłożą do kodu sieciowego może okazać się, że nie będzie tak źle. W tej chwili nawet nie ma do czego tego porównać. Silnik DCSa jest tak stary, że po pierwsze korzysta tylko z dwóch jaj, po drugie nie wspiera SLI/CF, po trzecie nie korzysta z żadnych dobrodziejstw obecnych gratów pokroju SSE3, o wielowątkowości czy nowszych DXach nie wspominając.

Osobiście ani mnie temat ziębi ani grzeje. Cudów się nie spodziewam. Będę się cieszył jak wydadzą stosunkowo dopracowaną gierkę trzymającą poziom, bez absurdów pokroju wyprzedzającego mnie w ołówku La-5FN etc. Poza tym zwróć uwagę Qrdl, że kiedyś można było stworzyć dynamiczną kampanię na wiele słabszych kompach, a dziś nawet RoF się tego nie doczekał, a przecież miało być, więc znając ED dostaniesz ładniejszego kotleta tak jak z FC >FC2 > FC3 :).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 30, 2015, 22:34:57 »
Ten model, o którym piszesz, to - za moich studenckich czasów - nazywało się na stołówce uniwersyteckiej ślizgacz. Załóżmy, że dziś był jakiś kawał mięsa (wieprzowina, wołowina), to jutro będę kotlet mielony. Dziś jako surówka były buraczki, jutro barszcz etc. Ech... to były piękne czasy, wtedy to Flanker 1.x raczkował i trzymał poziom :-).

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 01, 2015, 22:47:55 »
Wagnerowi spodobały się transmisje z widzami. W sobotę znów zaprasza: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2425663&postcount=5 .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl