Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211287 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1335 dnia: Czerwca 14, 2017, 16:16:08 »
Od kiedy oni tacy skrupulatni? Przecież każdy ich patch wprowadzał nowe babole do gry.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1336 dnia: Czerwca 14, 2017, 16:29:25 »
A w przyszłą środę okaże się, że będą zmuszeni wydać w piątek, itd. Dobrze, że wysyłam swoją kartę graficzną do serwisu. Poczekam sobie :).

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1337 dnia: Czerwca 14, 2017, 16:32:03 »
Ha ha ha no jaj :651:
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1338 dnia: Czerwca 14, 2017, 17:40:57 »
Qurdlu, ale Airman pyta o zchędożone specmapy na modelach i przeżarówione kolory, a Ty mu z MSAA wyskakujesz, toć antyaliasing nie ma tu nic do rzeczy (ma w kwestii wydajności, ale nie o tym mowa).

Airman, problemem jest technologia Deferred Shading, której implementacja w DCSie kuleje, a i zaledwie garstka skinów i kokpitów została na razie przekonwertowana, żeby pod tym poprawnie się wyświetlać. Możesz:
a) wyłączyć to w opcjach i wrócisz do stanu nieco gorszego niż w 2.0.6 (bo natenczas cienie będą się wyświetlać na zielono lub niebiesko i zaczną wyskakiwać inne krzaki), ale kolorystycznie normalnego;
b) utrzymując rzeczoną opcję jednak spróbować Reshade'a, choćby z profilem od YoYa. Instaluje się szybko, a wywalić tym gry fizycznie nie sposób (systemu tym bardziej). Sam nigdy wcześniej nie używałem, ale spróbowałem i polecam - nie rozwiązuje wszystkich problemów graficznych wersji 2.1, bo bez przerabiania tekstur tego się zrobić nie da, ale jednak dzięki niemu jest trochę mniej "rzygania tęczą".

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1339 dnia: Czerwca 14, 2017, 17:43:02 »
Qurdlu, ale Airman pyta o zchędożone specmapy na modelach i przeżarówione kolory, a Ty mu z MSAA wyskakujesz, toć antyaliasing nie ma tu nic do rzeczy (ma w kwestii wydajności, ale nie o tym mowa).

U mnie ma, tzn. jak mam MSAA włączone czy na Normandii czy Newadzie, to plastiki świecą. Jak wyłączę OFF, to wygląda to znośnie. Bij, zabij, ale tak jest u mnie.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1340 dnia: Czerwca 14, 2017, 20:14:19 »
No to sobie poczekamy na nowego patchyka. Ciekawe co wyszło w ostatniej chwili.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1341 dnia: Czerwca 14, 2017, 21:15:46 »
Obstawiam ciągłe problemy z AA. Mam nadzieję ,że się mylę.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1342 dnia: Czerwca 15, 2017, 21:18:50 »
Co do kontynuacji mojego kwiczenia:
-zainstalowałem tego całego reshade i doleciałem nad Antarktyde :icon_twisted:

Masakra.
Śmigłowce nie mogą latać - są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1343 dnia: Czerwca 15, 2017, 21:31:32 »
Bo trzeba sobie Reshadera ustawić odpowiednio, np. zastosować profil YoYa lub mój.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1344 dnia: Czerwca 21, 2017, 12:01:46 »

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1345 dnia: Czerwca 21, 2017, 12:16:37 »
Niby tak ale co on zmieni?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1346 dnia: Czerwca 21, 2017, 12:59:29 »
Jest nowy changelog.
https://forums.eagle.ru/showthread.php?p=3173902#post3173902

No ciekaw jestem, czy kabinki już tak nie zaświecą jak się włączy MSAA, dzięki temu:

Cytuj
Some options depend of Deferred Shading state.

bo na razie to widzę też to:

Cytuj
Added gamma slider available in the graphic options and ingame options.

czyli jak za jasne to se ściemnij ;).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1347 dnia: Czerwca 21, 2017, 13:26:40 »
No to rozwiązanie...
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1348 dnia: Czerwca 21, 2017, 13:30:00 »
Najbardziej mnie interesuje to, czy AA działa jak powinno i nie powoduje drastycznego spadku wydajności.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1349 dnia: Czerwca 21, 2017, 13:43:48 »
No co ty, chcesz takie rzeczy w pierwszej duuuuużej poprawce, no bez jaj hehe he... Wiem, wiem że pracowali strasznie ciężko nad ostatnimi poprawkami, ale zapewne nie nad tym co trzeba.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)