Qurdlu, ale Airman pyta o zchędożone specmapy na modelach i przeżarówione kolory, a Ty mu z MSAA wyskakujesz, toć antyaliasing nie ma tu nic do rzeczy (ma w kwestii wydajności, ale nie o tym mowa).
Airman, problemem jest technologia Deferred Shading, której implementacja w DCSie kuleje, a i zaledwie garstka skinów i kokpitów została na razie przekonwertowana, żeby pod tym poprawnie się wyświetlać. Możesz:
a) wyłączyć to w opcjach i wrócisz do stanu nieco gorszego niż w 2.0.6 (bo natenczas cienie będą się wyświetlać na zielono lub niebiesko i zaczną wyskakiwać inne krzaki), ale kolorystycznie normalnego;
b) utrzymując rzeczoną opcję jednak spróbować Reshade'a, choćby z profilem od YoYa. Instaluje się szybko, a wywalić tym gry fizycznie nie sposób (systemu tym bardziej). Sam nigdy wcześniej nie używałem, ale spróbowałem i polecam - nie rozwiązuje wszystkich problemów graficznych wersji 2.1, bo bez przerabiania tekstur tego się zrobić nie da, ale jednak dzięki niemu jest trochę mniej "rzygania tęczą".