Ja polecam samolot firmy ONE TEAM Pelikan Beta 1800, świetni to treningu, to motoszybowiec, łatwy w transporcie, w zestawie jest radio (*nie polecam, przy kupnie poproście o inne radio bo to ma małe możliwości) ładowarka do ładowania od akumulatora samochodowego (*to samo co w poprzednim nawiasie) i bateria Li-Po (**bardzo wytrzymała, ta z samolotem to około 30 min. lotu więc radzę dokupić drugą) (***UWAGA! BATERIE Li-Po TRZEBA ŁADOWAĆ CO MIESIĄC! GDY NAPIĘCIE SPADNIE ZA BARDZO [po prostu nie pamiętam ile na woltów celę] TO BATERIA ZACZYNA WYDZIELAĆ WODÓR I PĘCZNIEJE! TAKIEJ BATERII NIE WOLNO UŻYWAĆ! GROZI WYBUCHEM!) (****Baterię Li-Po można zmienić na inne, lecz ta jest najbardziej wydajna) Samolot jest z pianki EPP więc jest bardzo wytrzymały, ma bardzo dużą siłę nośną. Niestety jest podatny na wiatr więc w wietrzną pogodę nie da się latać. (*****Mała rada, samolot zadba by napięcie w Li-Po za bardzo nie spadło. Gdy samolot zacznie lecieć na rezerwie mocy włączy się sygnał dźwiękowy a system odłączy napęd pozostawiając stery. Ale nie podłączajcie baterii nie naładowanej! Komputer po napięciu oblicza jaki czas lotu pozostał do rezerwy. Lecz nienaładowana baterie wprowadzi komputer w błąd i źle obliczy czas do rezerwy.to grozi utratą samolotu. Lecz przy innych bateriach nie ma problemów jak przy Li-Po.