Autor Wątek: Polychop Simulations  (Przeczytany 19162 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 06, 2016, 18:27:27 »
BO-105. W drodze.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #61 dnia: Października 07, 2019, 17:52:06 »
No, no, może bliżej niż dalej?  :D



Cytuj
OH-58D Kiowa Warrior

Polychop is proud to reveal to you the module we’ve been working on for the past two years, the OH-58D Kiowa Warrior. Licensed by Bell Textron and with the input and feedback from many very dedicated subject matter experts from the Kiowa community, we think the OH-58D module will be on par with the other high-end helicopter modules currently available in DCS World.

Fitted with the iconic Mast Mounted Sight and a vast array of weaponry we think the Kiowa will stand its ground and have its place in the DCS World eco-system, capable of fulfilling many roles ranging from recon and AFAC to close air support and anti-tank warfare, day or night.

Learning from the past and including subject matter expert input and testing right from the start, countless hours have been spent at coding a new and true to life flight model to a point where we can honestly say we’re proud of the result. We don’t take that statement lightly as we know the flight model of our previous module did not live up to expectations. That said, the SA-342 Gazelle module will be updated in time with the new technology developed for the Kiowa. The same amount of time has been spent on meticulously coding the implementation of all the systems, devices and weaponry available to the Kiowa’s crew.

Parallel to the coding, a true to life and detailed visual representation has been modelled and fitted with high resolution PBR textures to ensure stunning visuals that make it a joy to play with. With a fully clickable cockpit and all the correct switchology in place it will surely make any Kiowa pilot feel right at home. That said, a lot of work is still to be done on both the art and code. This process will continue for the next few months. An expected release date can not be given at this time.

Being a licensed product, the OH-58D module has to adhere to the standards set by Bell Textron, which we believe will in turn benefit the community in terms of quality control. Both the high but expected standards set by Bell Textron and lengthy but needed contract negotiations and legal requirements with Eagle Dynamics led to the fact that the development of the Kiowa module up to this point has been sort of a public secret. With multiple parties involved and no signed contract we could not share as much information with the community as we would have liked. We have to point out that at this moment, no contract has been signed yet but the latest draft is one we think all parties can agree to. With a contract on the table that is acceptable for all parties involved, the time has come for us to share with you the status of development.

We’ll be doing this by posting periodical situation reports during the remainder of the development process. In every one of these sitreps we will go over a number of features already implemented and the things we are still working on.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #62 dnia: Października 07, 2019, 18:45:05 »
Genialnie :) Mam szczerą nadzieję, że uda im się wypuścić produkt wysokiej klasy. Oby tylko okres EA był jak najkrótszy.

Offline JacD

  • *
  • 7WEDS
Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #63 dnia: Października 11, 2019, 11:39:28 »
Gravity is a cruel mistress!
7WEDS

kwadrat

  • Gość
Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #64 dnia: Października 11, 2019, 13:24:59 »
W świecie DCS jest jakiś wyścig kto ile może obiecać. Poczekamy zobaczymy. Pamiętam przekonywania, że ta maszyna ma tak latać.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #65 dnia: Października 11, 2019, 17:18:45 »
Tu ten filmik: https://youtu.be/jTaXRKiAd3U , ogolnie zapowiada sie bardzo fajny modul. Ten rok juz pewnie nie ale przyszly poczatek  byc moze.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #66 dnia: Października 11, 2019, 21:13:30 »
Fajniusi śmiglak ;)
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #67 dnia: Października 11, 2019, 21:23:11 »
Ciekawe czy będzie opcja z "doorgunner".


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #68 dnia: Października 11, 2019, 21:33:56 »
Ciekawe czy będzie opcja z "doorgunner".



OH-58D raczej ma inne zadanie w 99%, ale taka opcja istnieje w realu jeśli to masz na myśli:

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #69 dnia: Października 11, 2019, 21:49:27 »
Jak już, to co najwyżej AI.
« Ostatnia zmiana: Października 12, 2019, 11:30:38 wysłana przez KosiMazaki »
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #70 dnia: Października 12, 2019, 00:16:17 »

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #71 dnia: Października 12, 2019, 06:01:47 »
Już  to pytanie zadał ktoś wcześniej. W odpowiedzi - "M4 are not selectable. DCS does not have the enviroment for it."
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

qrdl_logos

  • Gość
Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #72 dnia: Października 12, 2019, 10:48:10 »
Cuda na kiju robią np. w F-14 a tutaj nie da się....

Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #73 dnia: Października 12, 2019, 11:14:51 »
Według Polychop to dlatego że w F-14 są tylko dwa czy trzy przełączniki, które mogą być używane przez obydwu członków załogi. A to jest główny winowajca problemów z multi.
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Polychop Simulations
« Odpowiedź #74 dnia: Października 19, 2019, 14:23:15 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl