Moi drodzy, obawiam się, że nie wiecie ile pracy potrzeba na zrobienie samolotu do takiego "prymitywnego" sima jak FB:
- to co się prezentuje nam na screenach to model o najwyższym stopniu szczegółowości, tzw. Level of Detail 0 (LOD0) oraz nieuszkodzona tekstura
- do tego dochodzi w sumie 5 LODów
- każdy ma mieć model cienia oraz model uszkodzeń
- model uszkodzeń to również "kikuty" i nowe dwie textury
- model musi być odpowiednio podzielony, z nazwami części, osiami obrotu, odpowiednio dobranymi materiałami (texturami) i nałożonym "wygładzaniem"
Przemnóżcie sobie ile to roboty. Modelarze tacy jak Xanty mówią, że LOD0 (czyli ten szpan co się przeważnie prezentuje) to tylko 10% roboty...
Dodajcie jeszcze zdobycie szczegółowych danych techn. dla Maddoxa i napisanie description do Object Viewera.
Co do P.23B "Karasia": mam tylko nieukończony LOD0 oraz częściowo zmapowaną texturę (którą i tak trzeba od nowa zrobić). Zważcie, że był on (chyba?) robiony pod IL-2, a nie FB - więc można by go nieco jeszcze poprawić.
Foxtrot może sobie mówić "model ukończony" - ja mówię, że w 8%.
A teraz proszę sobie wyobrazić ile wysiłku będzie kosztowało zrobienie maszyny do BoB...