1. Move the inoperative engine throttle to the OFF position.
2. Observe that the shut down engine ITT value cools down rapidly.
3. Aircraft altitude should be below 20,000 ft MSL and increase airspeed.
4. When below 15,000 ft MSL, move the APU power switch to the START position.
5. Move the still operating throttle to MAX.
6. Set the Engine Operate switch of the affected engine to the "MOTOR" setting.
7.When affected engine ITT is below 100 °C and altitude below 15,000 ft MSL, restart the affected engine by moving the throttle from OFF to" IDLE".
8. Move the Engine Operate switch of the affected engine back to the NORM position.
9. If engine restart is successful,the SAS switches and set engine operate switch back to NORM.
Wiem, niestety nie do końca ją rozumiem...

Każą przepustnicę przestawić w pozycję OFF, w 5-tym punkcie na MAX, a w 7-mym z OFF na IDLE. Nie jestem kozakiem w angielskim... Nie wiem kiedy wróciła na OFF, przed 7-mym punktem. Czy może tu chodzi o przepustnicę 2-go silnika ?