0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ej, oni nie mają techchata? :O A jak sobie radzicie wtedy z mniej oczywistymi ustawieniami typu chłodnice etc.? To nie zawsze widać przecież na wajchach czy wskaźnikach...
Nie no, spoko, przy lataniu Heńkiem nie ma problemu - obroty i przepustnicę ustawia się łatwo na zegary, klapy widać, wajchy chłodnic gdzieś na środek i można latać godzinami. Może nie jest optymalnie, ale to nie myśliwiec, gdzie nieoptymalnie poustawiam, będę wolniejszy o 10km/h i może to mi zaszkodzić. Oczywiście chodzi mi o myśliwiec aliancki, u faszystów zawsze chyba łatwiej.
Swoją drogą ciekawy pomysł z tymi punktami w aktualnym "życiu" pilota. Widać, że warto się wycofać, nie atakować na głupa i dbać o siebie i maszynę.
Przecież piszę, że ustawiając wszystko nieoptymalnie, np. na 2000 RPM i ATA poniżej limitu. Swoją drogą ciekawy pomysł z tymi punktami w aktualnym "życiu" pilota. Widać, że warto się wycofać, nie atakować na głupa i dbać o siebie i maszynę. Choć w sumie podobnie jest u Finów na ich serwerze...