Autor Wątek: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz + Normandia)  (Przeczytany 54758 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #15 dnia: Maja 19, 2016, 18:43:42 »
Niby załadowałem, misja w jakim czasie powinna być zrobiona by te teksturki  było widać, od 21 czerwca do 23 września, czy w DCS-e jest jakoś inaczej ?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #16 dnia: Maja 19, 2016, 19:01:01 »
I jeszcze  jedno, czy zmodyfikowany plik ".lua" ma być tylko do lata podmieniany a na inne pory roku oryginalny ?  Na pełną paczkę  pór roku, tak by nie podmieniać ciągle tego pliku to jeszcze tycio poczekamy. Sporo roboty przy tym jest.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #17 dnia: Maja 19, 2016, 22:31:42 »
Nie ma w zasadzie żadnej roboty. Instalacja to 1 minuta ze wszystkim. Przeczytaj dokładnie instrukcję. Jakie lua dla lata? Jakie daty w DCS. To tak nie działa.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #18 dnia: Maja 19, 2016, 22:51:15 »
Tu http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=132444 wyraźnie jest napisane o modyfikacji pliku high, ultra "lua" itd. Tyle że zmodyfikuje plik dla wszystkich tekstur, a ta modyfikacja jest teraz inna dla lata, wiosny i tekstur oryginalnych. Teraz jak tworzę misję i chcę  by teksturka była letnia, to czas misji muszę chyba jakoś ustawić, bo jak zaznaczę grudzień to raczej nie będę miał letniej tekstury.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #19 dnia: Maja 20, 2016, 14:18:18 »
Tu http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=132444 wyraźnie jest napisane o modyfikacji pliku high, ultra "lua" itd. Tyle że zmodyfikuje plik dla wszystkich tekstur, a ta modyfikacja jest teraz inna dla lata, wiosny i tekstur oryginalnych. Teraz jak tworzę misję i chcę  by teksturka była letnia, to czas misji muszę chyba jakoś ustawić, bo jak zaznaczę grudzień to raczej nie będę miał letniej tekstury.

Jest dokładnie jak piszesz. Modyfikacja LUA wprowadza zmiany do wszystkich pór roku. Jeśli chcesz się bawić w GTM, zalecam wprowadzić modyfikacje pod lato (najnowsza wersja - 6.0), przemęczyć się chwilę na tej porze roku i poczekać na resztę. Dzisiaj wydam jesień. Zima i wiosna też powinny powstać dość szybko (mam je zaczęte).

Jeśli tworzysz misję od nowa, domyślnie ustawione masz już lato - nic nie musisz zmieniać. Jeśli edytujesz istniejącą już misję, klikasz na ikonkę chmurki na pionowym pasku po lewej stronie edytora. Następnie po prawej stronie zmieniasz SEASON na SUMMER. Dodatkowo, klikasz na ikonce notatnika po lewej stronie edytora (nad ikonką chmurki) i zmieniasz po prawej stronie edytora miesiąc na letni oraz ustawiasz interesującą Cię godzinę.

Kilka fotek z jesieni: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2783622&postcount=1346

Pozdrawiam,
Bartek


Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #20 dnia: Maja 20, 2016, 14:33:54 »
Dzięki Barti, włąśnie o to mi chodziło. Rozumiem, że ustawienia w pliku lua będą identyczne dla wszystkich pór roku? Czekam z niecierpliwością  na resztę.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #21 dnia: Maja 20, 2016, 14:35:10 »
Rozumiem, że ustawienia w pliku lua będą identyczne dla wszystkich pór roku?

Będą, będą.  ;)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #22 dnia: Maja 20, 2016, 14:36:59 »
Dzisiaj wydam jesień.

Ghhhyyyy?! Szok i niedowierzanie ;), czyli mamy piątkowy update na blue forum nieco mniej oficjalny! Dzięki i czekamy :- ).

Może jak będzie całość jakiś exe'c na koniec. Mogę Ci zrobić coś fajnego.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #23 dnia: Maja 20, 2016, 15:07:06 »
Mogę Ci zrobić coś fajnego.

Hę? Takie gatki to sobie urządzajcie na privie, bo polecą kolana, to forum ma swoje standardy.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #24 dnia: Maja 20, 2016, 15:19:43 »
?   O masz ci los, to sie narobiło  :evil: .
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #25 dnia: Maja 20, 2016, 15:49:07 »
Hę? Takie gatki to sobie urządzajcie na privie, bo polecą kolana, to forum ma swoje standardy.

Panie Kusch, nie mierz wszystkich swoją miarką  :032: .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #26 dnia: Maja 20, 2016, 21:47:50 »
Panie Kusch, nie mierz wszystkich swoją miarką  :032: .

O, to, to!  :D

Jesień do pobrania. Instalacja taka sama jak w przypadku lata.

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2207621&postcount=1

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #27 dnia: Maja 20, 2016, 22:02:12 »
Dzięki ! Zaraz "zapodam do przeglądarkowego downloadera", bo nie napiszę przecież że "ciągnę" bo Kusch się znów rozmarzy, buhahahah !  :061:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #28 dnia: Maja 20, 2016, 22:23:03 »
Podoba mi się FAQ.
Jedno więcej: ink signatures beg?  :D

Tak na poważnie, świetna robota!   :564:

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #29 dnia: Maja 21, 2016, 13:30:12 »
OKI teksturki wrzucone, wszystko pięknie, tylko muszę zmieniać plik lua. Zmieniony przez Bartiego na wiośnie i zimie  daje taki blask od śniegu na szczytach gór, że nie wiem gdzie co jest pod samolotem...  Mam nadzieję, że niebawem będą wszystkie pory roku. Tekstury są super, jesień na tle wschodzącego słońca jest śliczna.  Chyba pozwolę sobie  przerobić porę roku na misjach  =OPS=, by delektować się nie tylko walką...  8)

Wydaje mi się, że parametr  "noise1PerSquare = 3.0" na 5.0, nadaje się też dla A-10C, obserwacja celów na TGP może być ciekawsza. Polatam i sprawdzę :)
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)