Autor Wątek: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz + Normandia)  (Przeczytany 54848 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #120 dnia: Czerwca 09, 2016, 09:16:18 »
Dla mnie możesz zrobić i na_tym forum, przynajmniej reszta świata zobaczy , że są i u nas normalni ludzie. Wiem, że forum nie jest po angielsku ale jeden dział jak będzie to się nic niestanie. Do reszty to i oni mogą pobawić się translatorem.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2016, 11:15:08 wysłana przez YoYo »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #121 dnia: Czerwca 09, 2016, 09:20:30 »
Proponuję jednak w bardziej popularnym miejscu jeśli mod ma być widoczny przez jakiś czas i ludzie o nim nie zapomnieli. Jakieś simhq (dużo tam "wygnańców" z forum ED) czy hoggit.

A z ciekawostek, nasz ulubiony mod sam w przeszłości proponował donations: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1848178&postcount=74
Jak poszukasz na forum ED "donation" to sporo przedsięwzięć miało taką opcję, wątpię żeby to za każdym razem było uzgadniane z ED, pewnie teraz dopiero się obudzili po wpadce ze Starway'em.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #122 dnia: Czerwca 09, 2016, 09:31:14 »
Dla mnie to jest bardzo popularne  :020: , no ale coś w tym jest.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #123 dnia: Czerwca 09, 2016, 11:14:05 »
Gdy latasz, nie zauważyłeś nienaturalnych przebarwień na lasach? ....

Tak jasne, znam mod Mustanga i używałem. Zdezinstalowałem przed modem Starwaya (repair) by się nie gryzło. Faktycznie zauważyłem takie dziwne plamy w zagajnikach i też się dziwiłem z czego to wynika, czy to Twój zamierzony efekt dla zróżnicowania drzewek ;) ale wyglądało to raczej średnio właśnie, zwłaszcza w górach. Dobrze wiedzieć.

Natomiast co do zamknięcia tematu to faktycznie to jest chore i z lekka chamskie, bo pyskówek tam nie było, a zaraz wyląduje na 2 stronie, potem na 3-ciej i będzie przykrywany przez inne. 

Co do samego nowego Forum z zamieszczonymi plikami i instalacją - może być to (pierwszy post może być po angielsku), ale też jeśli chcesz by było całe in english to polecam to na LockOnFiles.com. Duża i znana strona z wieloma modyfikacjami http://www.lockonfiles.com/  w tym sporo dla DCS'a. Newsa o czymś nowym zawsze można wstawić na ED (jak zawsze ktoś to zrobi ;>).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #124 dnia: Czerwca 10, 2016, 09:30:10 »
Bartek, a co zamierzasz jeszcze zrobić? Ew. o ile zamierzasz ;) ? Nie ukrywam, że to co by się przydało na "gwałt" to nowe tekstury stojanek i pasów bo jednak te defaultowe jak się polata nad Starwaya to bieda i potem niesmak zostaje na Twoich tutaj ;> - ale chyba tu to też nie problem, bo przecież miałeś już to i były to super teksturki.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwca 10, 2016, 10:30:42 »
Bartek, a co zamierzasz jeszcze zrobić? Ew. o ile zamierzasz ;) ? Nie ukrywam, że to co by się przydało na "gwałt" to nowe tekstury stojanek i pasów bo jednak te defaultowe jak się polata nad Starwaya to bieda i potem niesmak zostaje na Twoich tutaj ;> - ale chyba tu to też nie problem, bo przecież miałeś już to i były to super teksturki.

GTM 6.0 korzysta z tekstur pasów i taxiway'ów, które zrobiłem przy okazji bodajże wersji 4.0. U mnie wyglądają tak:







Faktycznie, mogą być już trochę przestarzałe. Zobaczę, co da się zrobić w najbliższym czasie :). A co do reszty - są jeszcze wioski, miasta, budynki. Jest tego trochę.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwca 10, 2016, 10:34:27 »
Wnoszę postulat o TOITOI-a przy stojance ! Sami wiecie jak jest  ;D .
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwca 10, 2016, 11:54:07 »
Tak chodziło mi bardziej o stojanki oraz drogi kołowania. Same pasy faktycznie są ok. Tutaj przykłady:

Starway:



Barthek's:

« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2016, 19:40:06 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwca 10, 2016, 12:08:53 »
Hej. Wrócę jeszcze do sprawy słabszej wydajności moda Bartka. Powiedzcie, z czym to może być związane, bo wcześniej ( wersja 4.0 chyba) wszystko śmigało. Komp po zmianie mam dość mocny (i7 4790K, 16Gb ram, GTX 960 4Gb).

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #129 dnia: Czerwca 10, 2016, 19:49:44 »
Oczywiście ostatni post został wykasowany więc i Twoje pożegnanie zniknęło bo nie będziesz więcej wspierał tego projektu na tym forum (a od kiedy zamyka się wtedy temat???), za to pojawiło się wyjaśnienie, że możesz go sam odblokować ;> .

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2807657#post2807657
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #130 dnia: Czerwca 10, 2016, 20:24:49 »
Oczywiście ostatni post został wykasowany więc i Twoje pożegnanie zniknęło bo nie będziesz więcej wspierał tego projektu na tym forum (a od kiedy zamyka się wtedy temat???), za to pojawiło się wyjaśnienie, że możesz go sam odblokować ;> .

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2807657#post2807657

"Śpieszmy się screenować posty, tak szybko znikają"



 8)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #131 dnia: Czerwca 10, 2016, 20:33:06 »
Nie wiem, może ja mam jakieś szczęście, ale co przeglądam jakiś wątek z modami, to trafiam na kolejne przykłady podwójnych standardów:
http://www.dcskneeboardbuilder.com/

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #132 dnia: Czerwca 10, 2016, 20:44:46 »
Wepchnę trochę kij w mrowisko ;).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #133 dnia: Czerwca 11, 2016, 00:47:10 »




Ta Hard zima wyszła Ci nawet faktycznie bardzo przyjemnie. Miałem obawy, że powinno być mniej białego ale pasuje jak ulał i w sumie się odróżnia od pozostałych.
To był dobry kierunek!
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #134 dnia: Czerwca 11, 2016, 15:22:27 »
Ta Hard zima wyszła Ci nawet faktycznie bardzo przyjemnie. Miałem obawy, że powinno być mniej białego ale pasuje jak ulał i w sumie się odróżnia od pozostałych.
To był dobry kierunek!

Fajowe fotki, dzięki. Ten L-39 świetnie nadaje się do zdjęć.

Btw, zrobiłem takie oto porównanie moich tekstur z tymi od Starway'a. Myślę, że dość wiernie pokazuje plusy i minusy każdej wersji. Enjoy :)

https://drive.google.com/open?id=0Byvd0LOGR5KlcWVVdkZ1dVdJMTQ