Autor Wątek: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz + Normandia)  (Przeczytany 54894 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #165 dnia: Lipca 13, 2016, 10:10:33 »
Bardzo ładnie to wygląda :).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Poko

  • Gość
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #166 dnia: Lipca 13, 2016, 10:19:59 »
Bardzo, bardzo – te tekstury szczerze podobają mi się najbardziej ze wszystkich dostępnych. Kolorki są trafione w dychę. Starway ma z tym jakiś problem w swojej wersji. To będą jeszcze dorobione ogródki przy zabudowaniach pozamiejskich, żeby te budynki nie stały w polu, tak?

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #167 dnia: Lipca 13, 2016, 12:27:18 »
To będą jeszcze dorobione ogródki przy zabudowaniach pozamiejskich, żeby te budynki nie stały w polu, tak?

Będzie kosteczka i ogrodzenie:





Niestety nie wszędzie będzie się dało to zrobić, gdyż domki stawiane są w niektórych miejscach losowo. Chcę zapobiec sytuacji w której na teksturze podwórka/ogródka nie ma ani jednego budynku.  ;)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #168 dnia: Lipca 14, 2016, 14:45:22 »
Przepraszam za post pod postem - nie mogę edytować poprzedniego.

Kolejne zmiany. Zrobiło nam się jesiennie nie tylko za oknem.  ;)







Więcej fotek, również z lata, tutaj: klik

Poko

  • Gość
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #169 dnia: Lipca 14, 2016, 16:01:26 »
Miód! :)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #170 dnia: Lipca 14, 2016, 20:26:51 »
Jedyny problem jaki widzę z tym dodatkiem, to fakt, że jeżeli rzeczywiście wg Wagsa za "few weeks" zobaczymy czemu na 2.5 warto było czekać, to mod pod obecny mesh terenu przestanie być kompatybilny zanim zdążymy się nim na dobre pobawić, albo i jeszcze wcześniej. No, ale wtedy pewnie Bartek będzie mozolnie dłubać dalej pod kolejną wersję :D.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #171 dnia: Lipca 14, 2016, 20:46:13 »
"Few weeks" w wydaniu ED było już wielokrotnie omawiane. Poza tym, szczerze mówiąc, nie spodziewałbym się jakichś fajerwerków dotyczących wersji 2.5. Będzie pewnie kilka unowocześnień - może nawet ten długo oczekiwany, bardziej szczegółowy mesh. Nie chce mi się jednak wierzyć aby przejście na wersję 2.5 miało równać się z całkowitym brakiem kompatybilności wcześniejszych modów. No ale zobaczymy - Starway przecież na coś zbierał dodatkową kasę  :D.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #172 dnia: Lipca 14, 2016, 22:38:49 »
Macie gdzieś linka do wypowiedzi o tym meszu? Nigdy o tym nie słyszałem O_o

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #173 dnia: Lipca 15, 2016, 08:49:09 »
Macie gdzieś linka do wypowiedzi o tym meszu? Nigdy o tym nie słyszałem O_o

Cytaty niepotrzebne. Wystarczy odpalić 1.5 i potem 2.0 i już widać różnice. Ten 2.5 ma być na meshu T4. Pewnie będzie lepiej ale też na jakieś extra różnice nie ma co się nastawiać. DCS nie odwzorowuje tak dokładnie siatki terenu (T3) jak np. w FSX/P3D z dodatkowymi meshami 5m i nawet ta Nevada to jakieś 50% tego co można zobaczyć tutaj, więc może nawet i pasować bez większych przeróbek. Może.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #174 dnia: Lipca 15, 2016, 13:17:37 »
Wiosna:









Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #175 dnia: Lipca 16, 2016, 20:38:09 »
I kilka nowych fotek: klik. Została zima.  ;)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #176 dnia: Lipca 19, 2016, 21:56:57 »
Zima ukończona, kilka fotek pokazujących efekt końcowy dostępnych jest tutaj: klik.
Jutro postaram się wrzucić paczkę do sieci.

Pozdrawiam,
Bartek

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #177 dnia: Lipca 20, 2016, 22:57:08 »
No to hop - wersja 6.5 gotowa do ściągnięcia. Zachęcam do przetestowania!

http://www.lockonfiles.com/files/file/3283-bartheks-gtm-65/

Pozdrawiam,
Bartek

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #178 dnia: Lipca 21, 2016, 11:13:55 »
No to hop - wersja 6.5 gotowa do ściągnięcia. Zachęcam do przetestowania!

http://www.lockonfiles.com/files/file/3283-bartheks-gtm-65/

Pozdrawiam,
Bartek

Super i dzięki !!!
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #179 dnia: Lipca 21, 2016, 20:43:56 »
Wiem już dlaczego w modzie Bartka mam ok 15-20 fps mniej (głównie jak widok jest na miasta). Inne ustawienia w w plikach Terrain. Podmieniłem plik (Extreme.lua) z moda Starwaya i jest 60 fps.