Autor Wątek: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz + Normandia)  (Przeczytany 54958 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #255 dnia: Sierpnia 05, 2018, 21:52:46 »
Lato praktycznie ukończone. Wrzucam kilka fotek dla porównania. Pierwsze zdjęcie to czysty DCS, a drugie pokazuje stan po modyfikacjach.





Więcej TUTAJ: https://imgur.com/a/guQu2lD


Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #256 dnia: Sierpnia 08, 2018, 16:07:22 »






Najnowsza wersja, oznaczona numerkiem 11 i kompatybilna z najnowszą wersją symulatora do pobrania, tradycyjnie, z http://www.lockonfiles.com/files/file/3562-bartheks-gtm-11/.

Pozdrawiam,
Barti

kwadrat

  • Gość
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #257 dnia: Sierpnia 11, 2018, 05:25:33 »
Świetna robota. Dziękuję.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #258 dnia: Sierpnia 11, 2018, 22:11:29 »
Jak zwykle kapitalnie to wygląda ;).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #259 dnia: Sierpnia 13, 2018, 10:27:37 »
Barti,  czy podmieniasz tekstury na jakieś o większej rozdzielcziści? Jest jakaś różnica  gdy się lata nisko i powoli? ;)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #260 dnia: Sierpnia 13, 2018, 12:25:37 »
Barti,  czy podmieniasz tekstury na jakieś o większej rozdzielcziści? Jest jakaś różnica  gdy się lata nisko i powoli? ;)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Niestety nie znalazłem jeszcze sposobu na użycie większego rozmiaru tekstur, jak miało to miejsce w DCS 1.5. Jeśli załaduję do symulatora dwukrotnie większą teksturę, nie jest ona w ogóle wyświetlana przez silnik graficzny.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #261 dnia: Sierpnia 13, 2018, 12:28:33 »
Oki, dzieki. Fajnie, że coś próbujesz modzić.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #262 dnia: Sierpnia 13, 2018, 13:30:07 »
Dzieki Barti, świetna robota, ale do tego zdążyłeś nas już przyzwyczaić :)
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #263 dnia: Sierpnia 13, 2018, 13:46:05 »
Dzięki! Z dobrych wiadomości - znalazłem sposób na modyfikację pól. Poprawiłem je, zmieniłem scenę na "bardzo suche lato", dopasowałem główną teksturę terenu i wyszło coś takiego:






Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #264 dnia: Sierpnia 13, 2018, 20:05:59 »
Super, teraz tylko czekać na DCS'owe krowy, traktory i kombajny.
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #265 dnia: Sierpnia 14, 2018, 20:04:23 »
Wiosna:






Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #266 dnia: Sierpnia 16, 2018, 20:45:31 »
Jesień:






Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #267 dnia: Sierpnia 17, 2018, 01:39:09 »
Pięknie. Tylko skąd wziąłeś MiG'a, skoro wszystkie uziemione :)
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #268 dnia: Sierpnia 17, 2018, 13:27:41 »


Najnowsza wersja już dostępna, zapraszam do testowania.

http://www.lockonfiles.com/files/file/3564-bartheks-gtm-12/

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #269 dnia: Grudnia 16, 2018, 00:17:49 »






Cześć,

dzisiaj mam dla Was LATO z najnowszego projektu. 

LINK: https://drive.google.com/file/d/1vF8SQwrbi4e9Si5foLAFwYoDPDIFGhWh/view?fbclid=IwAR0z05s3v7wtJ49SKDTl17VKZyC-NQsHjpr0rX1vrzMpmt20aYBggY8nluE
INSTALACJA: tradycyjnie, przez JSGME
UWAGI: najlepiej ustawić gammę w DCS w przedziale od 1.7 do 2.0.

Pozdrawiam,
Barti