Autor Wątek: DCS World i Oculus Rift...  (Przeczytany 31239 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #135 dnia: Lutego 16, 2017, 07:44:35 »
Doczytaj jeszcze, bo te pimaxy nie wyświetlają obrazu 4k.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #136 dnia: Lutego 16, 2017, 17:38:08 »
Obraz upscalowany do 4K ale fizycznie ekrany mają 4K.Jest oczywiste przy interfejsie HDMI 1.4 że nie przepuści nic ponad 60Hz w 1080p. Niemniej jednak chcę zobaczyć z czym się to je.
Core i7 6700K+Cryorig H5 Universal; Asus Z170-P;Asus ROG Strix GTX1080; 16Gb HyperX 3Ghz;Corsair RM850; Samsung 950Pro+ PlextorPX512M7VC+ WDCaviar Green 2Tb; Benq XL2720Z+NVidia 3D Vision2; Oculus Rift CV1; Leap Motion; Saitek X52 Pro; Logitech G502/ Logitech G600; Razer Tartarus; Logitech Momo; Logitech K360; Zalman GS1000; Fantec QB-X8US3-6Ge 8xHDD WDGreen 2TB

DCS World 1.5 (Steam)
A10A ; A10C ; Flaming Cliffs 3 ; SU25T ; P51D ; KA50 ;

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #137 dnia: Października 26, 2017, 20:45:52 »
ED zaczyna flirtować z goglami 8K firmy Pimax:

https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=195114
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #138 dnia: Października 26, 2017, 20:57:33 »
Jakość 8K... Jak oni ledwo dają radę wyciągnąć dobre FPSy na goglach 1080p. Życzę powodzenia, biorąc pod uwagę optymalizację DCS'a. Niech oni lepiej nie kombinują tylko się wezmą za robotę. Już się dzisiaj naczytałem w wątku o Hornecie, i nieco przejrzałem na oczy...

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #139 dnia: Października 26, 2017, 21:03:09 »
Święta prawda Slider, ED jest jak dziecko we mgle.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #140 dnia: Października 26, 2017, 21:56:32 »
No i zaczynamy zabawę od nowa...
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Poko

  • Gość
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #141 dnia: Października 26, 2017, 22:05:21 »
Super. Znaczy się będą śrubować optymalizację. Wysoko postawili poprzeczkę, ale wojskowe komputery dadzą radę. :evil:  (dla nas tylko lepiej) ;)

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #142 dnia: Października 26, 2017, 22:20:26 »
Spokojnie. Pimax jeszcze nie zakończył akcji wyłudzania na Kickstarterze, więc sporo wody w Wiśle upłynie zanim to rozkręci się w DCS. A ktoś kto zamierza atakować VR nawet dziś to musi się liczyć z zakupem drogich zabawek. Czas pokaże co z tego wyjdzie. Najwyżej suchym lodem się kompa zapcha żeby żywym ogniem nie spłonął ;).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #143 dnia: Października 27, 2017, 07:21:37 »
Gdzieś tam czytałem argumentację, że ten Pimax będzie odbierał z komputera sygnał 4k, a obecni właściciele Oculusów i tak najczęściej ustawiają wysokie Pixel Density, czyli efektywnie już grają w 4k. Więc dla nich wymagania sprzętowe specjalnie się nie zmienią.

A co z tego wyjdzie to zobaczymy. Przede wszystkim istotna jest jakość śledzenia ruchów głowy i algorytmy wygładzania animacji, a z tym do tej pory było u Pimaxa biednie.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #144 dnia: Października 30, 2017, 17:14:54 »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #145 dnia: Października 30, 2017, 18:07:08 »
Zadku mi to nie urwało...
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #146 dnia: Października 30, 2017, 18:25:05 »
Zadku mi to nie urwało...

Bo taka prezentacja jest kompletnie bez sensu. Przez większą część filmu pokazany jest lustrzany obraz z monitora, dopiero pod koniec próbowali pokazać co widać w okularach. Jednak nawet to jest nic nie warte w porównaniu z tym co samemu się widzi w okularach. To tak jakby opisywać smaki kulinarne słowami.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #147 dnia: Października 30, 2017, 18:29:10 »
Nie, nie to nawet nie kwestia, że ktoś nagrywał przez okular. To dla mnie jest logiczne, że to nie oddaje efektu. Bardziej mi chodziło o oddalenie w kabinie i chrupanie samej gry. Szybko można pawia wygenerować.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #148 dnia: Października 30, 2017, 18:40:49 »
Jeszcze jeden filmik - tym razem M2K
https://www.youtube.com/watch?v=2XEJ5J_vjQ0

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #149 dnia: Października 30, 2017, 18:53:14 »
Ale to z Pimaxa 4K
F-16C Block50 driver...