Autor Wątek: X-Plane 11  (Przeczytany 48270 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #105 dnia: Kwietnia 04, 2017, 11:16:36 »
Dzięki, najwyraźniej czas iść do okulisty.

Qbeesh

  • Gość
Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #106 dnia: Kwietnia 04, 2017, 11:41:27 »
Jakby jeszcze A2A przerobiło swoje zabawki na Xplane to byłoby super, ale raczej nie mają tego w planach. Przy FSX trzymają mnei te dodatki, ale głownie to raczej komp który i tak FSXa ledwo ciągnie :D

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #107 dnia: Kwietnia 05, 2017, 19:02:02 »
Swietny filmik porownujacy XP-11 do realnych scenerii.

https://www.youtube.com/watch?v=pIB_5ICUiTk
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #108 dnia: Kwietnia 05, 2017, 23:03:46 »
Nie wytrzymałem i zakupiłem wersję 11-tą :)
I firma zrobiła kawał dobrej roboty pod względem optymalizacji i poprawy wydajności, o ile pierwsza beta wykazała, że mój laptop już sobie średnio radzi, o tyle wersja finalna radzi sobie całkiem przyjemnie, domyślnie dopasowała się do wydajności sprzętu i mimo, że nie na full ustawieniach to wygląda przyjemnie i chodzi płynnie.

Poko

  • Gość
Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #109 dnia: Kwietnia 07, 2017, 21:19:00 »
Moi też nie wytrzymał i katuję nowego X-Plane'a i Ortho4XP. 8)

Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #110 dnia: Kwietnia 07, 2017, 21:54:41 »
Jak z tym ortho? Obciąża jakoś bardziej sprzęt?

Poko

  • Gość
Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #111 dnia: Kwietnia 08, 2017, 00:56:07 »
Nie mam porównania, bo nie odpalam X'a bez przygotowanej przez siebie scenerii (+ kilku dodatkowych bibliotek), ale przy swoim i5 @3.7GHz, GTX770 2GB  i 16GB RAMu nie jest źle na Mazurach i Pomorzu (~40FPS).

Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #112 dnia: Kwietnia 08, 2017, 08:55:07 »
Dzięki :)
Gdzieś znalazłem wpis, że podobno jest przyjazny dla sprzętu.
Swoją drogą może to pomysł aby stworzyć na forum bazę scenerii przygotowanych tym programem i to zarówno spreparowanych własnoręcznie i linków znalezionych w sieci. Nie mówię już, że można by na początek przygotować teren PL, a potem jakieś fajne geograficznie miejsca. Moglibyśmy się podzielić obszarem, by nie dublować pracy. Co prawda do tej pory niczego takiego nie robiłem, ale efekty zachęcają do prób. Jeśli masz doświadczenie to może napisz jakiś prosty tutorial.

Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #113 dnia: Kwietnia 08, 2017, 16:07:39 »
Mam pomysł by zebrać fajne lotniska (ładnie położone, ładnie wyglądające) w jakimś osobnym dziale. Co Wy na to?
Na początek Mollis w Szwajcarii - LSMF (domyślne Xplane 11)

Poko

  • Gość
Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #114 dnia: Kwietnia 08, 2017, 23:37:13 »
Zbierajmy zatem, zbierajmy lotniska - czemu nie. Ale samego terenu nie ma sensu, ponieważ Ortho4XP jest tak elastyczne i proste w obsłudze, że lepiej zrobić taką scenerię samemu. Dlaczego? Po pierwsze waga takiej paczki jest olbrzymia. Jeden prostokącik o wielkości dużego powiatu to 8GB przy opcji "ZL 17". Ktoś z mocniejszym kompem może woli przygotować sobie scenerię w wyższej jakości (np. ZL 18 lub nawet 19 jeżeli znajdzie takie zdjęcia satelitarne danego regionu oczywiście), ale tam już idziemy w grube dziesiątki GB. Na dodatek tekstury długo się ściąga - jeden Tile około godziny (w zależności od łącza) - więc upload gotowej scenerii na jakiś serwer, by ją później udostępnić będzie trwał jeszcze dłużej. Inny gracz ze słabym kompem wolałby mieć ZL 16 dla większych FPS.
Po drugie zdjęcia satelitarne można ciągnąć z różnych baz (np. z Binga, GoogleMaps, ArcGIS i mnóstwa innych - nawet Apple) i często różnią się jakością, kolorystyką, niektóre jak np. Bing mają gdzieniegdzie zdjęcia z różnych pór roku, część może mieć więcej widocznych obłoków, więc dodajmy jeszcze różne preferencje użytkowników - jeden wolałby mapy Google, inny Apple'a, itd. Na prawdę nie ma sensu :)...
Płatne polskie porty lotnicze już są dostępne od Drzewieckiego. Można by zatem popracować nad aeroklubami.
W bliżej nieokreślonej przyszłości wyjdzie "Poland Pro VFR" z paczką obiektów z GoogleMaps - kilka przykładów (Elbląg, Wrocław, Kraków):

Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #115 dnia: Kwietnia 09, 2017, 15:52:23 »
Ładne screeny. Masz rację, popróbuję się pobawić. A co do zestawów polskich lotnisk i dodatkowo W-wy od Drzewieckiego to rzeczywiście polecam, warto.

kwadrat

  • Gość
Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #116 dnia: Kwietnia 09, 2017, 17:59:10 »
Warto sprawdzić schowek w Cessnie. :)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #117 dnia: Kwietnia 09, 2017, 23:21:53 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #118 dnia: Kwietnia 10, 2017, 18:27:40 »
Ma Chłopak dobry gust  ;) :)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: X Plane 11
« Odpowiedź #119 dnia: Kwietnia 10, 2017, 18:44:08 »
Natomiast tak przeglądając ten sklep http://store.x-plane.org/ muszę z przykrością przyznać, że jednak nie ma zbyt wiele maszyn do wyboru. Jeszcze w porównaniu do FSX'a to musi naprawdę sporo wody w Wiśle upłynąć by konkurować pod wzg. dodatków.
Macam się z tym XP ale jakoś to jest dość poważną barierą.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl