0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Podejrzewam, że to kwestia DCSowego silnika graficznego, czy może raczej fizycznego, i sposobu, w jaki wylicza, kiedy smugi mają się pojawiać. Zwróćcie uwagę, że płaszczyzna przednich skrzydeł Viggena nie jest równoległa do płaszczyzny skrzydeł głównych. Ogólnie te smugi pojawiają się, moim zdaniem, cokolwiek za często, np. w drugowojennych maszynach zdarza się, że wyskakują przy wolnym kołowaniu po lotnisku. Konkludując, występowanie smug raczej nie zależy od chłopaków z LN.
Ciekaw jestem, czy takie odwrócenie ciągu jest możliwe w locie, np. w celu gwałtownego wytracenia prędkości.
https://www.youtube.com/watch?v=8-ruePxDKQE
Zwlekałem niczym nasz prezydent przed podpisaniem ustawy PiSu do ostatniej chwili, no prawie.Kupiony.