Autor Wątek: P3D v4  (Przeczytany 36082 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #105 dnia: Listopada 16, 2017, 10:33:19 »
Usun plik p3d.cfg, niech Prepar3d go odbuduje na nowo, usun folder shaders - rownież niech P3D na nowo go postawi. Daj znać co z tego wyszło.
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #106 dnia: Lutego 13, 2018, 08:23:16 »
Prepar 3D w wersji v4.2 wydany https://prepar3d.com/news/2018/02/114621/ .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #107 dnia: Lutego 13, 2018, 20:16:32 »
Trochę lipa, byłem przekonany, że rozwiążą problem rozmytych fotoscenerii oraz innych problemów z wyświetlaniem ziemi wraz z nadejściem nowej łatki. Ale niestety jest jak było, ciekawe bo w v 4.0 było dobrze, w v 4.1 i v 4.2 jest kicha. Ten Prepar jakoś mi ciągle się kojarzy z FSX, nie wiem czemu ale mam wrażenie, że z tego więcej się już nie da wyciągnąć.
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #108 dnia: Lutego 14, 2018, 11:29:49 »
Trochę lipa, byłem przekonany, że rozwiążą problem rozmytych fotoscenerii oraz innych problemów z wyświetlaniem ziemi wraz z nadejściem nowej łatki. Ale niestety jest jak było, ciekawe bo w v 4.0 było dobrze, w v 4.1 i v 4.2 jest kicha. Ten Prepar jakoś mi ciągle się kojarzy z FSX, nie wiem czemu ale mam wrażenie, że z tego więcej się już nie da wyciągnąć.

A jak masz ustawione tekstury w NVP? Ja mam High quality i ogólnie jest okej, nie ma jakiś drastycznych rozmyć po horyzont.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #109 dnia: Lutego 16, 2018, 18:26:34 »
Ustawiłem jak napisałeś, nic to nie pomogło. Na płaskim terenie jest OK, natomiast kiedy np. latam w górach (CYBD od ORBX) to dostaje szału.
Nic, trudno. Czekam na łatkę która to poprawi, dobrze chociaż, że LM ma świadomość, że problem istnieje, i że nie zaprzecza.
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #110 dnia: Marca 07, 2018, 09:54:31 »
Heloo All.

Pojawił mi się problem, może ktoś zna rozwiązanie, otóż po zainstalowaniu w P3Dv4.2 szeregu dodatków od ORBX (Global, LC, Vector i Trees) drzewa są koloru nieakceptowalnie jasno zielonego. Próbowałem wielu kombinacji i nic, w dalszym ciągu widzę je jako trzeci kolor w męskiej skali nazw kolorów.
Co do kompa to daje radę, sorry nie pamiętam dokładnej konfiguracji, ale śmiga mi dość płynnie na maksymalnych ustawieniach.

Nie jest to wielki problem, ale rani moje poczucie estetyki.

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #111 dnia: Marca 07, 2018, 14:27:59 »
Odznacz Dynamic 3d Vegetation w ustawieniach wewnątrz P3D.
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #112 dnia: Marca 07, 2018, 21:50:30 »
Też to robiłem, kolor jak był tak jest.
Przyzwyczaiłem się, pewnie taki gatunek drzewa. :)
W okolicach gór nie widać tego, najbardziej widoczne jest Roztocze i Mazowsze.
Ale dzięki za pomoc :)

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #113 dnia: Marca 08, 2018, 23:38:40 »
Też to robiłem, kolor jak był tak jest.
Przyzwyczaiłem się, pewnie taki gatunek drzewa. :)
W okolicach gór nie widać tego, najbardziej widoczne jest Roztocze i Mazowsze.
Ale dzięki za pomoc :)


Te drzewka jak masz FTX Trees HD są okej, faktycznie natomiast to o czym pisze West to pierwsza rzecz jaką trzeba wyłączyć. To akurat koloru nie zmieni, ale usunie drzewa 3D i zastąpi je 2D (są o wiele zasobożerne i wyglądają lepiej, te 3D to jakieś jasnozielone kikuty). Drzewa ORBX są nieco jasne jak na nasze rodzime warunki, ale złe nie są:
https://orbxdirect.com/product/ftxtreeshd
Jest jeszcze taki dodatek (płatny): https://www.turbulentdesigns.co.uk/product/terraflora/ .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #114 dnia: Marca 09, 2018, 12:52:05 »
Tak zrobiłem, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, żeby ich nie widzieć "latam" IFR :)
Ok, ale zauważyłem jeden "kwiatek", tuż przed progiem pasa 27 w EPMM, dokładnie w osi, stoi sobie drzewo, podejście wg ILS kończy się kolizją.
Jak ja tam latałem? :)

Dzięki za pomoc :)
Może za kilka tygodni pochwalę się czymś :)

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #115 dnia: Marca 10, 2018, 01:37:25 »
Toyo to wylacz kolizje z obiektami.
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Odp: P3D v4
« Odpowiedź #116 dnia: Marca 10, 2018, 10:16:49 »
Dokładnie, wyłączyć wszelkie kolizje, scenerie ORBX posiadają dużo dziwnych błędów gdzie np. na podejściu do KHQM, CBDY nagle uderzałem w coś po długim locie. Zadowolony z tego to ja nie byłem.
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Offline T.S

  • *
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #117 dnia: Maja 19, 2018, 22:48:44 »
Witam,
W pierwszej kolejności chciałbym się przywitać. To mój pierwszy post na tym forum.

Mam pytanie dotyczące wielkości świateł "papi". W obu symulatorach v.3 i v4 są one strasznie wielkie w porównaniu np. ze światłami krawędziowymi drogi startowej. Czy jest możliwość ich zmniejszenia.

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #118 dnia: Maja 20, 2018, 07:31:31 »
Tak, światła możesz zmienić za pomocą np. Texture Direct http://www.rexsimulations.com/texturedirectsc.html, jest tam taka opcja ale myślę, że same PAPI można też gdzieś znaleźć darmowe.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #119 dnia: Maja 20, 2018, 08:38:15 »
Akurat rozmiar papi  można wyedytować w konfiguracji, ale nie pamiętam dokładnie gdzie to się robiło.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"